Announcement

Collapse
No announcement yet.

axis scorpion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by !Drifter´n! View Post
    Synes jeg så en Axial Scorpion crawler på Smallsize.
    Kanskje de selger..
    Skal sjekke nå.

    Edit : Nope.. De selger ikke de ifølge webshop men kan være de ikke har oppdatert siden..
    De har den i butikken, men bare i Bergen.
    Jeg vet at det ble tatt in 8stk og 6 av de er solgt så da skal de ha to igjen.
    -Bombk-

    Comment


    • #17
      Originally posted by Frode strøm View Post
      De har den i butikken, men bare i Bergen.
      Jeg vet at det ble tatt in 8stk og 6 av de er solgt så da skal de ha to igjen.
      Takker og bukker Ringer de i morgen
      mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
      rc-racing.no

      Comment


      • #18
        Løpte akkurat på en slik selv på ebay. 1556kr. fra HK med frakt, så da får vi se om den blir stoppet for momsing??? Er det noen som kan komme med en anbefaling på ESC og motor som funker bra med lipo, helst børsteløst. Men alt annet kan også vurderes, bli nok mest en lekebil sammen med guttungen.
        Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

        Comment


        • #19
          Kjører med en Crawlmaster 3014 børsteløs og Mamba Max. Funker som rakkern det....
          Dirty Harry Crawler Team
          http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

          Comment


          • #20
            Originally posted by Thypoon View Post
            Løpte akkurat på en slik selv på ebay. 1556kr. fra HK med frakt,
            Grattis med krabbebil Pål. Blir kult detta.
            NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
            RC4WD Team Driver

            Comment


            • #21
              Ja det håper jeg. Er ihvertall en som gleder seg noe voldsomt. Er helt færsk med crawling og det skal jo bli spennende å se om det funker bra. Gøy blir det helt sikkert. Anbefaler dere som har kjørt en stund børsteløst eller børste? Er litt i tvil her, børsteløst er vel så og si vedlikeholdsfritt?
              Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

              Comment


              • #22
                Da fikk jeg også ut fingern de har i bergen men de koster 3400 rullende chassi

                Så jeg måtte til usa jeg også fikk brukbar rabatt ved kjøp av 5 stk ax10 og en wheely king alle komplett med radio 2x3 batt og 55 turn motor

                så jeg får håpe noen av kompisene mine blir hekta også
                mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                rc-racing.no

                Comment


                • #23
                  Har fremdeles den første 55t lathe motoren min,,,funker som bare det ennå
                  Aldrig gjort noe med den.(er vel 3 år gammel)

                  Men BL oppsette er jo konge da,,,,men det får den yngre garde drive med.
                  Jeg bruker kun 35-65 lathe.
                  NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                  RC4WD Team Driver

                  Comment


                  • #24
                    Da ble det Novak Goat Brushless system fra RCP Crawlers. Har en Futaba s9351 servo liggende klar og noen 4000 lipo pakker liggende og da skulle vel alt være klart? Eller er det noe mer jeg trenger. Er dekkene og det andre som følger bilen ok? Sikkert noen her som har den og vet hva som trengs å bytte med en gang.:grin:
                    Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                    Comment


                    • #25
                      Dekkene er helt ok de, bare å kjøre på. Det eneste er vel at batteriet sitter litt odde til på std utgaven, det er nok noe å hente på å flytte det litt lavere og frem på bilen.
                      Dirty Harry Crawler Team
                      http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                      Comment


                      • #26
                        Takk for det, skal se litt på det når den kommer. Kanskje det er smartere å lodde 3x2 celler og sette en på hver side av akslingen foran? Så en video på youtube med en som hadde gjordt det. Blir kanskje ikke så lett med lipo det, får vel kanskje vurdere vanlige celler.
                        Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                        Comment


                        • #27
                          Da var "geita" i hus. Tror dette blir gromt med lipo. Får nok bilen i morgen.

                          Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                          Comment


                          • #28
                            Du må poste litt info om børsteløst når du får testet den.

                            Jeg kjører også lipo men rooster og fifty five vel det funker det også
                            men jeg lurer fælt på hva forsjellen er i crawling.
                            Skal ha el i en rockbull replica og skulle så gjerne vite omdetfunker rått da vøttø
                            mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                            rc-racing.no

                            Comment


                            • #29
                              Skal komme en rapport når det er testa, har ikke så mye å sammenligne med siden dette er min første crawling bil og mitt første børsteløse oppsett. Men jeg kan høre litt med en kompis som er dreven.
                              Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                              Comment


                              • #30
                                Har du ikke fått bilen enda så har du litt å døyve smerten med her



                                Bygge tråd for ax10 hvis du ikke har sett den alt da
                                mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                                rc-racing.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X