Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi Mini Crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er det ikke da slik at den er utsolgt da??
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #17
      Det står 2 i vinduet i butikken
      sigpicChristopher Alstad
      ANTI NITRO
      ShockWave 55 MCD RACE RUNNER AX10 Mini Losi Rock Crowler Div. Heli

      Comment


      • #18
        Husk at butikkene ike har samme lagerstatus som nettbutikken da...
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #19
          Send dem en mail. Sikkert bare skjedd en glipp i nettshop'en. Bilen skal være tilgjengelig i systemet, så vidt jeg vet

          Comment


          • #20
            Sende en mail, og det viste seg at de hadde vært utsolgt, men fått inn på lager nå...
            Så da har jeg bestilt
            Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

            Comment


            • #21
              hvordan er disse bilene egentlig? hadde vært greit å ha noe å surre rundt inne med nå i vinter. ser jo ganske morsomt ut. Er det verdt prisen?
              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

              Comment


              • #22
                Jeg hadde aldri prøvd en crawler før jeg kjøpte min. Leste en del på diverse forumer og det viser seg at Losi Mini Rock Crawler er en knallgod bil. Mange sier dette er den "nye" klassen. Altså 1.9" fremfor 2.2" klassen. Tiden vil vise det.

                Bilen er lett å ha med å gjøre, lett å skru på, lett å modifisere. Til nå har jeg kun brukt min inne i stua, men det har vist seg at det er veeeldig artig å klatre på ting og tang! Du kjører ca 45-60 min på en lading, avhengig av hvordan du kjører.

                Om du har lyst til å ha noe å fikle med inne om vinteren er dette et knallalternativ!

                Comment


                • #23
                  Høres jo knall ut dette da Er bare litt skeptisk til prisen. Syns ikke det er spesielt billig for en såpass "begrenset" bil, om dere skjønner hva jeg mener. Men desverre koster det meste som er morro penger..

                  Har sjekket ebay, og der ligger de på ca 2000 inkl frakt, men så kommer moms og toll, og vips så er prisen den samme som på smallsize.

                  Noen som vet om noen billigere alternativer?
                  Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                  Comment


                  • #24
                    Prisen er egentlig ikke så gæærn,med tanke på hva du får med.Spektrum radioutstyr er heller ikke å forakte.
                    Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

                    Comment


                    • #25
                      Fikk biln igår, og den levde absolutt opp til forventningene

                      Men svingradiusen var ikke noe å skryte av, derfor spekulerer jeg i å bygge den om til 4WS.
                      Dette er hva jeg tror jeg trenger:
                      Servo: http://shop.smallsize.no/product_inf...346d4e50ade979
                      Styre ledd: http://shop.smallsize.no/product_inf...346d4e50ade979
                      Styrestag: http://shop.smallsize.no/product_inf...346d4e50ade979
                      Servo arm: http://shop.smallsize.no/product_inf...346d4e50ade979
                      Forgreiner til servoene: http://shop.smallsize.no/product_inf...346d4e50ade979

                      Noe mer jeg trenger? Noen som har erfaringer med 4 hjuls styring på denne crawleren?

                      Lurer dessuten på hvor man kan få tak i bly vekter til å legge inn i forhjulene? Helst i Norge.
                      Vet at Losi har laget noen som passer perfekt inni hjulene, men finner ikke disse hos smallsize. De er vel de eneste i Norge som selger denne biln for tiden.
                      Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

                      Comment


                      • #26
                        Hørtes spennende ut med firhjulssving. Så en på youtube som hadde det, men han hadde nok 3-kanals radio, siden han styrte foran og bakhjulene separat.

                        Si ifra hvordan det går med prosjektet ditt da min er på vei i posten, og hadde vært spennende å prøvd på dette.
                        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                        Comment


                        • #27
                          Vekter får du kjøpt hos en mekaniker. Jeg brukte vekter som egentlig er til å balansere motorsykkeldekk i forhjulene. Bilen svinger ræva, mye på grunn av at det ikke er aktive differensialer. Bilen skal bli vesentlig bedre å kjøre med 4ws (sjekk ut rccrawler.com). Men, den beste investeringen du kan gjøre er å kjøpe alu. demperne fra losi som er ment for MRC. Fytti katta for noen flotte saker. Bilen ble en helt annen å kjøre etter det!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mariuswold View Post
                            Vekter får du kjøpt hos en mekaniker. Jeg brukte vekter som egentlig er til å balansere motorsykkeldekk i forhjulene. Bilen svinger ræva, mye på grunn av at det ikke er aktive differensialer. Bilen skal bli vesentlig bedre å kjøre med 4ws (sjekk ut rccrawler.com). Men, den beste investeringen du kan gjøre er å kjøpe alu. demperne fra losi som er ment for MRC. Fytti katta for noen flotte saker. Bilen ble en helt annen å kjøre etter det!
                            Okey, takk for info.
                            Hvor får du tak i disse alu demperne?
                            Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by jorgenms View Post
                              Hørtes spennende ut med firhjulssving. Så en på youtube som hadde det, men han hadde nok 3-kanals radio, siden han styrte foran og bakhjulene separat.

                              Si ifra hvordan det går med prosjektet ditt da min er på vei i posten, og hadde vært spennende å prøvd på dette.
                              Jepp, vi får se hvordan det går. I første omgang bruker jeg nok orginal radio`n, men det hadde vært greit med en 3 kanals etter hvert.
                              Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

                              Comment


                              • #30
                                Demperene har ikke kommet til Norge enda. Smallsize får dem mest sannsynlig inn etterhvert. Jeg kjøpte mine fra Ebay, samme som: http://cgi.ebay.com/Losi-Threaded-Ro...3286.m20.l1116

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X