Announcement

Collapse
No announcement yet.

HBX Crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by stefan View Post
    Såpass mye som 24 kg, det blir jo en liten formue å bytte servo
    Så en på 31 kg den kostet 1600,- men hvor kraftig bør jeg ha.
    min kosta 900,- og gir meg 24kg på 6v!
    Vurderer litt på å gå opp til 7.2 eller 8.4v og teste det da.

    Men du kan ta en tur innom www.4x4rc.no og sjekke servoene der.
    Mener han har et par servoer på rundt 10-15kg til en fin pris!
    Kvaliteten på disse er ikke så ille heller
    Futaba 3PM-X
    Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
    Losi XXX-S | HPI Savage
    | Tamiya CC01 Pajero

    Comment


    • #32
      Sjekk ut Power HD servoene til Smallsize! Meget bra servoer til en meget bra pris! 12,6 kg koster 298,- mens 16 kg koster 359,-.

      Comment


      • #33
        Da tar jeg en tur innom Smallsize, kjører nesten forbi der på vei hjem fra jobb. Var ikke gal pris det der.
        Stefan Lund 1973
        Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Hans O View Post
          Off hadde jeg bare huska det akkurat.. Men du må regne med et par 3 hundre i frakt fra elefun. Den kom ikke på over 2000 fra danmark mener jeg å huske.
          Fra morfars kommer den seg på ca 1500 m alt tror jeg. Når jeg registrerte meg der, gikk prisen ned til ca 960ddk + 187,50ddk i frakt og til slutt er det tollbehandlingsgebyr som posten i Norge skal ha. tror det blir ett par-tre hundre......

          Er iallefall som nybegynner, fornøyd m Hbx`ene mine.Skal prøve å forbedre de litt m tanke på å få bly i dekka osv, men den nnye 1:10 scalaen m bare alu, virker som en meget solid bil til den prisen man får den fra morfars iallefall.
          Så en inne på finn.no i går som skal selge den 1:8 crawleren for 1700, å hvis den er pent brukt, er den 300kr for dyr etter min mening, da jeg ga 2228nkr fra morfars m alle gebyr. Men som sagt så har jeg sett den i Norge til over 3000, å d er drøyt så d holder.
          Last edited by rcTom; 25 January 2010, 06:44. Reason: Skriveleif........
          Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
          Driver in Team Push And Tow

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X