Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får legge ut om mitt nyeste kaross jeg da, et AE86 Trueno. Med Free-Runner kittet fra HPI. Karosset er også HPI 190mm. Så får dere føle dere frie til å kommentere. kjører på med bilder uten tekst jeg!











    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Her er mine nye karosser.. så nå kan sesongen bare starte...
      Attached Files
      Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
      MustIt RCsenter..

      Comment


      • Hvordan laget du den hengeren, Retteråsen? Kansje du kunne laget en guide for oss andre?
        Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
        Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

        Comment


        • Det var ikke jeg som laget den, skal tilstå den ikke er min. Men jeg skal få han som laget den til å lage en til meg selv også! Men den er veldig lett å bygge, bare tenk enkelt! Kan knipse MASSE bilder av den og legge ut i tråden min slik at dere selv kan se på den! Jeg har ingen tegning, men får dere nok bilder klarer dere lage en selv
          Jeg skal ikke til hamar før over helgen men da skal jeg få knipset noen bilder til dere.

          Eneste jeg vet er at den er laget av gardinstenger, og dørlister stort sett! Skamfett, billig & enkelt.

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Originally posted by xilian View Post
            Godt du tok bilde av den mens lakken enda er på karroseriet!

            Stjernekommentar, kryss i taket
            sigpic
            HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

            Comment


            • F-350 nesten ferdig

              Legger ut et par bilder av min F-350. Har enda ikke fått tatt detaljene eller montert lys, men det nærmer seg
              Attached Files
              Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
              DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

              Comment


              • Originally posted by stressballen View Post
                Legger ut et par bilder av min F-350. Har enda ikke fått tatt detaljene eller montert lys, men det nærmer seg
                Feit! Digger komboen av koks og chrome!
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • Originally posted by Access
                  Er det ene karroseriet til en RC18T?

                  I så fall har du lyst å lakere mitt også for litt penger?
                  Det er 1/8 truggy og buggy karosserier det der..

                  Kustomrcgraphics lakkerer for deg han.. link ligger under i min signatur..
                  Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
                  MustIt RCsenter..

                  Comment


                  • Originally posted by xilian View Post
                    Feit! Digger komboen av koks og chrome!
                    Takker for det. Følte at det ble riktig med mye chrome på denne, så jeg kommer ikke til å lakkere fangere eller veltebøyle. Kanskje et lag eller to med klarlakk istedenfor for å beskytte original chrome.
                    Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
                    DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

                    Comment


                    • Da ser det ut som at det gikk å laste opp bildene. Jeg prøvde for noen dager siden også, og da var bildene komprimert som vanlig, men det gikk ikke allikevel. Det har nok bare vært en midlertidig feil en plass, for nå gikk det fint.

                      Dette er noen bilder av min Tamiya Pajero. Den er ikke helt ferdig enda, men hovedfargen er slik den skal være, og jeg har også bestemt meg for felgene/dekkene som står på nå.
                      Attached Files
                      Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
                      DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

                      Comment


                      • Får legge inn en her, jeg og da. Siden jeg faktisk har klart å bli ferdig med noe.

                        Dette er min VW Taro, som var en tamiya hilux for 8 måneder siden...



                        Hvis dere vil, så kan dere lese hele storrien her. Men pass opp, det er mye snikksnakk mellom det interressante

                        Start your new business venture with a great domain name. A trusted source for domains since 2005.
                        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                        -
                        Röhrl

                        Comment


                        • Da var mitt andre karosseri 90% ferdig, venter på lyskit og "neon" lys..
                          Attached Files
                          Traxxas Rustler VXL
                          Hpi Sprint 2 Stage-D
                          Team Losi 1:36 Desert Truck

                          Comment


                          • Ja får vel legge ut mine nye karosserier, ikke at de ble all verdens men, ble så enkelt det kunne.

                            Psycho-look
                            Attached Files
                            450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                            Comment


                            • Xray t2009 (rosa=) )

                              Kjæresten måtte jo få sitt eget karosseri og valget falt på rosa=)
                              Attached Files
                              Jørn Magnus 1989 Hot Bodies lightning II pro , Kyosho TF-5, Thundertiger ssr, Traxxas stampede, Kyosho mini inferno, Thundertiger EK4, Kyosho qrc, Kyosho Ultima ep, Tamiya TRF-415, Xray M18 pro, CCLEE pipercub, GWS Slowstick, GWS Spitfire

                              Comment


                              • heimelaga

                                noen hjemme lakka bodys
                                Attached Files

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X