Får legge ut om mitt nyeste kaross jeg da, et AE86 Trueno. Med Free-Runner kittet fra HPI. Karosset er også HPI 190mm. Så får dere føle dere frie til å kommentere. kjører på med bilder uten tekst jeg!
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Hvordan laget du den hengeren, Retteråsen? Kansje du kunne laget en guide for oss andre?
Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.
Det var ikke jeg som laget den, skal tilstå den ikke er min. Men jeg skal få han som laget den til å lage en til meg selv også! Men den er veldig lett å bygge, bare tenk enkelt! Kan knipse MASSE bilder av den og legge ut i tråden min slik at dere selv kan se på den! Jeg har ingen tegning, men får dere nok bilder klarer dere lage en selv
Jeg skal ikke til hamar før over helgen men da skal jeg få knipset noen bilder til dere.
Eneste jeg vet er at den er laget av gardinstenger, og dørlister stort sett! Skamfett, billig & enkelt.
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Takker for det. Følte at det ble riktig med mye chrome på denne, så jeg kommer ikke til å lakkere fangere eller veltebøyle. Kanskje et lag eller to med klarlakk istedenfor for å beskytte original chrome.
Da ser det ut som at det gikk å laste opp bildene. Jeg prøvde for noen dager siden også, og da var bildene komprimert som vanlig, men det gikk ikke allikevel. Det har nok bare vært en midlertidig feil en plass, for nå gikk det fint.
Dette er noen bilder av min Tamiya Pajero. Den er ikke helt ferdig enda, men hovedfargen er slik den skal være, og jeg har også bestemt meg for felgene/dekkene som står på nå.
Comment