Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • her kommer det noen fler





    Comment


    • Hvor kjøpte du den?
      MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

      Comment


      • ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
        |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
        "So many hobbies, so little time.."

        Comment


        • takker for den.det er en f-100 til savage som ejg har selv lagd under stelle til å drifter med om dagen

          Comment


          • lakkering av CLK Amg

            Mitt første "lakkeringsoppdrag" på ca 10 år. Hadde litt inspirasjon fra de gamle Porsche Gulf bilene, men det viste seg at ferdighetene og lakktyper ikke stemte helt med ideen. Kommer sterkere tilbake med rette farger
            Attached Files
            --** Team MAGIC **--
            www.speedstore.no
            Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D

            Comment


            • legger ut bilder av mitt nesten ferdige karosseri. Har montert på eksos og skal montere gitter og evt få tak i en liten ic(intercooler) til og ha i fronten.


              Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
              Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

              Comment


              • Her er det nye Mazda Speed 6 karosseriet mitt litt jentete farge men skit la gå....
                + en Kyosho RB5
                Attached Files
                Last edited by fred 79; 17 June 2008, 23:04.
                Fredrick bergen / TLR 22 / Durango dex 410 /Kyosho TF-Shin / 3Racing F109 / Kyosho STR / Dx3 R / T-Rex 550 V2 / T-Rex 600 EFL / DX-8

                Comment


                • mazdaen var veldig tøff, men syntes ikke felgene ødela litt for helheten
                  OooGøran j.BorkamoooO
                  OooRacer SavvyooO

                  Comment


                  • Her er da mitt siste kaross som dere kansje ser er det Navy blue
                    PS! sry dårlig kamera men jeg skal ta bedre når jeg får tak i anna enn mobil tlf:P
                    Andreas Jenshagen aka. DaFFy '92
                    Bil: Drift: Tamiya TB-02 D & HPI Racing E10 drift M-chassis: TamiyaM03M

                    Comment


                    • Er det en E36 eller? Hvem som lager det karosset Andreas? Gleder meg til å se denne på banen!
                      ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
                      |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
                      "So many hobbies, so little time.."

                      Comment


                      • Nichlas: Kyosho lager den jeg lakka det selv faktisk utrolig fornøyd

                        har en skyline HT 2000 som jeg også skal bruke men den er jeg ikke ferdig med rød med flakes

                        slr88: har ikke link men kan si så mye som at jeg har kjøpt den hos Martinsen hobbyservice (han har bare 1 slikt kaross igjen hehe)
                        Andreas Jenshagen aka. DaFFy '92
                        Bil: Drift: Tamiya TB-02 D & HPI Racing E10 drift M-chassis: TamiyaM03M

                        Comment


                        • Mitt nye J consept karosseri
                          Attached Files
                          1:8 Buggy

                          Comment


                          • Her er mitt da
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by KristianA.K. View Post
                              Her er mitt da

                              hmmmm det var fett hehe stilig


                              d_wax
                              Kåre Johannes Brenden -87
                              HPI Sprint 2

                              Comment


                              • Her er mitt nesste karosseri. 200mm hpi soarer.
                                Kommer til å være andre felger å led kitt montert når det kommer.
                                En smake bit hvordan det ser ut..








                                Gassar til det raser
                                Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X