Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • det var rått!!!
    Alexander Eriksen.. -91Modell
    #Farsund RC klubb#

    Comment


    • Mitt nye kaross! (sorry at det er litt skittent på bildet, vært ute å kjørt )

      Hva tror dere?
      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

      Comment


      • Til nordisk....

        Fargen fremme er for oransj på bildet, den er knall rosa...

        Comment


        • Mitt nye Illuzion kaross til B4.

          Har aldri lakkert et kaross får, så noen glipp her og der, men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Hva syns dere?

          Har fått inspirasjon fra Kawasaki motorsyklene i MotoGP
          I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
          Team Associated B44.1
          Team Associated B4

          Comment


          • Her er det nye karosseriet mitt, dvs det har allerede fått kjørt seg et løp!

            Lakkeringen er inspirert fra Corvette og Viper race car.

            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

            Comment


            • De to siste der var rett og slett knalltøffe!
              Enkelt men effektivt... Veldig bra!
              Ole Christian Solli
              www.gmbk.no

              Comment


              • Veldig enig der, Ole C! Og du, Mariuslk, burde også være happy!! Bra jobba!!
                Fredrik .A. Verne, 1992
                El-monstertruck

                Comment


                • Veldig enig der, Ole C! Og du, Mariuslk, burde også være happy!! Bra jobba!!
                  Fredrik .A. Verne, 1992
                  El-monstertruck

                  Comment


                  • Da har jeg skiftet fargeprofil selv, morro å se om flere enn jeg liker disse.

                    Ellers skal jeg få fatt i orange vinge og se om jeg klarer å fremskaffe orange felger også hehe.
                    Klaus Myrseth
                    1973 modell og Racing frelst!
                    Jeg kjører Losi SCTE 2.0 og straks Losi 22-4 2.0

                    Comment


                    • Takker for det Ole C og Fredrik

                      Stilige de karosseriene der Klaus, du er ikke alene om det :wink:
                      I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                      Team Associated B44.1
                      Team Associated B4

                      Comment


                      • Originally posted by banzai
                        Her er det nye karosseriet mitt, dvs det har allerede fått kjørt seg et løp!

                        Lakkeringen er inspirert fra Corvette og Viper race car.

                        hva er den tingen som stikker opp førran på bilen?
                        svart med gul/rød tupp?
                        tøft karros!
                        Kristian Frydstad Kjører Revo Kirkenes

                        Comment


                        • Det er hans antenne Han kjører spektrum. Jepp det er et sweet karosseri, du skal se det i virkeligheten, enda bedre der ....

                          Ellers er det mye pent å se på her, gutta har brukt tiden bra med karossene sine
                          Klaus Myrseth
                          1973 modell og Racing frelst!
                          Jeg kjører Losi SCTE 2.0 og straks Losi 22-4 2.0

                          Comment


                          • Takk for det Klaus!

                            Ellers syns jeg du har fått et kult design på bilene dine!

                            Men sysns ikke bildene er helt rettferdige med bilene dine - fargen er skikkelig fluoriserende oransje og ikke rosa. Både kult og praktisk! Må ses i virkeligheten!
                            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                            Comment


                            • Originally posted by Ole-idolet
                              Mitt nye Illuzion kaross til B4.

                              Har aldri lakkert et kaross får, så noen glipp her og der, men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Hva syns dere?

                              Har fått inspirasjon fra Kawasaki motorsyklene i MotoGP
                              Stilig lakkering Ole-idolet!

                              Har alltid vært fasinert av designene som brukes i MotoGP! Bra jobbet!
                              "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                              Comment


                              • Takker for det Geir.
                                Veldig kult karosseriet det du har der også, stilig med kombinasjonen mellom Corvette og Viper. Veldig bra.

                                Ja, mange kule sykler der.
                                Surfet litt rundt på nettet og så på bilder av elektriske buggyer for å få litt inspirasjon,
                                men så tenkte jeg, hvorfor ikke hente inspirsjon fra en av MotoGP syklene? Valget kom på Kawasaki motoryklene. Og det funket fint det.
                                I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                                Team Associated B44.1
                                Team Associated B4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X