Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Fabiz: hva slags karros er det der? sinnsykt fint
    Ole Larsen MY84
    |Pajero MTW|Blizzard EP|TT-01R/D|
    www.banzaicarclub.net

    Comment


    • Originally posted by olechr_larsen
      @Fabiz: hva slags karros er det der? sinnsykt fint
      Det er Yokomo's Silvia Top Secret S15.
      Kjøpte det på RCMart for en stund siden.
      Vet ikke om de har det inne nå.

      Takker og bukker!


      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Strøken kjerre Sett den top secreten har blitt sabla populær for tia. Kan forstå hvorfor
        '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

        Comment


        • Mitt siste.

          Bilen så slik ut da jeg fikk den i går:


          Men jeg ville ha forandringer, så nå ser den slik ut:

          Enkelt å greit!

          Noen som vet hvordan man lager rustmaling? Vil ha litt rust på denne etterhvert.
          Fant en side på nettet en stund tilbake som viste hvordan, men greier ikke å finne den igjen.

          Comment


          • midnight pumpkin og gitt Stilig.

            Du kan helt sikkert finne trix for å male rust om du søker på warhammer greier på google. folka som maler warhammer figurer bruker mye rust og sånn. Spess på warhammer 40.000
            '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

            Comment


            • Her er mitt 2. karosseri med brush....

              Er til Nordisk i elektro touring...

              Comment


              • Originally posted by Marder Beetle
                Mitt siste.


                Noen som vet hvordan man lager rustmaling? Vil ha litt rust på denne etterhvert.
                Fant en side på nettet en stund tilbake som viste hvordan, men greier ikke å finne den igjen.

                hvis du vil gjøre det litt tungvint så kan du som cassus sa gjøre det på warhammervis..
                Men da må man ha riktig malin og sånn.. (tin bitz og mithrill silver - boltgun silver avhengig av mørke..)
                Først så maler man på tin birts der man vil ha rust.. så tar man sølv fargen og brusher (tar maling på penslen og tar av ganske mye av malingen på en avis eller lignede.. så brusher man på sølv fargen)
                Kan skjekke om jeg finner en mer detaljert guide på nettet...e

                Comment


                • dette er bare en ide som poppet inn i hodet mitt mens jeg satt å leste posten Marder Beetle så det kan være ganske dumt men hvis du blanner fin sand med brun maling og maler det på i hjørner osv så hadde vel det sett ut som rust
                  kennet Thorvaldsen 88 mod
                  Tamiya TG10-MK.1

                  Comment


                  • Originally posted by mini_88
                    dette er bare en ide som poppet inn i hodet mitt mens jeg satt å leste posten Marder Beetle så det kan være ganske dumt men hvis du blanner fin sand med brun maling og maler det på i hjørner osv så hadde vel det sett ut som rust
                    Vet ikke om dette vil fungere.

                    Men hva om jeg skraper av rust fra min 1:1 bil, blander det i klarlakk og maler på?

                    Comment


                    • Her er mitt siste nylakerte karosseri
                      Stig Haga, 78
                      Stavanger
                      Savage X, FW05, Nitro 4tec

                      Comment


                      • Petter: Fantastisk paintjob der. Knalle farger, popper skikkelig. Blir nok ikke borte på banen tror jeg


                        Fet mustang slhaga. Likte ikke felgene sånn super godt men. Vært kulere med gun metal eller svarte. Får mere GTR feeling da
                        '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                        Comment


                        • fet mustang, mn liker heller ikke felgene, og ikke dn svære mujaffa spoileren
                          Geir Krisitan Mathisen -90

                          - Kyosho Inferno MP 7.5 Sport

                          Comment


                          • Ikke hør på gutta... Sett på en annen vinge, men behold felgene... Var knalltøft!

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Mitt nye karosseri
                              Jørgen | Savage X

                              Comment


                              • Tøft det da, men hadde du hatt noen detaljer i hvitt eller sølv hade det funka fett...

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X