Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ble ganske bra :P
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

    Comment


    • Takk for det. Er det bra miljø på Mo? Er egentlig fra de trakter, men lenge siden jeg var der. Bør man kanskje ta med bilen/e til sommeren?

      Sorry for offtopic.



      ¤¤¤ Signatur ordnet ¤¤¤ Moderator
      Last edited by Thypoon; 4 February 2008, 23:42.
      Ole Hall -79 Jessnes

      Custom Hilux * Axial SWX * HPI RS4 Rally x 2

      Comment


      • ja.. jo... er vel ikke så mye drifting... mere savage og lignede. vurderer drifter, men vi har jo ikke bane. tel sommeren blir det vel bygget større offroadbane osv. har en Pure TenAlpha hvis du er intrisert å kjøre å kjøre onroad engang på mo.
        OooGøran j.BorkamoooO
        OooRacer SavvyooO

        Comment


        • Originally posted by Freetrial View Post
          Min drifter. Lakket rødt først, men ikke helt tett. la så svart bakom for å få en litt spraglete effekt.

          Fin den mer offset på felgene så hadde det vært nydelig..
          Mine biler: http://i256.photobucket.com/albums/h...2/IMG_3634.jpg
          + div. som wild one, selv bygd scalebil/crawler++
          http://www.norcc.com/forum/index.php http://rcdcn.no/

          Comment


          • Hei

            Veldig fin bil du har deg der!
            Nice felger:mrgreen:
            sigpicTim Lendengen 1994 modell.Bor på Tau.
            Kjører lightning 2 sportNå er hyper 21 motoren på plass og hyper EFRA 2059 potte

            Comment


            • Min TT-01R Drifter

              overskriften sier jo mye da :P
              ja slik ble den da, helt ok.. satt på leds i lys osv etter at jeg tok bildet da, men skall få tatt no bilder av det etterhvert..
              men tror jeg trenger litt offsett he he..
              Attached Files
              Traxxas Revo 3.3 ---> Tamiya TT-01R
              Odd Reidar Leer [1985] Akershus - Nes
              || Live Life Sideway`s ||

              Comment


              • @ xhale
                Bare et tips til deg: Husk at når du lakker så legg alltid den mørkeste fargen først. Ser at på den bakerste delen av det gule er en del mørkere enn det gule forran og ser gjennom vinduet at du har en del svart på baksiden av det gule. Det gjør at fargen blir mye mørkere og kanskje feil. Hvis man pga maskeringsjobb har vanskelig for å få lagt den mørke fargen først så bør man backe de lyse fargene med enten hvit eller sølv for å hindre at en mørkere farge trenger igjennom.
                RC Drift Club Norway | LMBK

                Comment


                • Originally posted by Hurrle View Post
                  @ xhale
                  Bare et tips til deg: Husk at når du lakker så legg alltid den mørkeste fargen først. Ser at på den bakerste delen av det gule er en del mørkere enn det gule forran og ser gjennom vinduet at du har en del svart på baksiden av det gule. Det gjør at fargen blir mye mørkere og kanskje feil. Hvis man pga maskeringsjobb har vanskelig for å få lagt den mørke fargen først så bør man backe de lyse fargene med enten hvit eller sølv for å hindre at en mørkere farge trenger igjennom.
                  hehe jeg klarte som sagt og spraye på gul først ja xD
                  tok og backa med hvit,tror jeg bare la på ett tynt lag med hvit, men var jo så lur og spraya svart oppå d igjen hehe..
                  men men
                  har en audi a4 jeg jobber med nå xD
                  Last edited by xhale; 5 February 2008, 17:40.
                  Traxxas Revo 3.3 ---> Tamiya TT-01R
                  Odd Reidar Leer [1985] Akershus - Nes
                  || Live Life Sideway`s ||

                  Comment





                  • TLU01/TLU02 er selvfølgelig på plass

                    Irriterer *psykt* at vedkommende proff som skulle mekke kaross-hull klarte å bomme fatalt...
                    Men det er vel for seint å fikse på det nå .. så da får det bare se teit ut.

                    Spurven på sida er skjært i folie, så den blir vel bytta ut neste gang jeg får ånden over meg.. Må jo variere litt
                    Last edited by xilian; 5 February 2008, 21:44.
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • jeg har nettop lakket/sprayet hbx skyline karosserriet mit og det var utrolig for en forskjell det ble, selve karosseriet er egentlig ganske fint.
                      Det er hvitt med decals som jeg bestilte fra morfars.dk, og man kan nesten ikke se forskjell fra dette til de karossene som er dyrere.....og karosset kostet bare 149,-................
                      men jeg fikk desverre ikke lastet de opp så jeg skal se om jeg får det til en annen dag......
                      foretsen veldig mange fine karosserier som var lagt ut her på denne linken.

                      Comment


                      • Xilian: Kule greier. Får vi se denne i aksjon i Kodal snart?:razz:

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • Den skal rattes i Kodal vettu. Bare venter på at snøen skal gå, og regnet stoppe nå så.. Da blir det vel litt 1:5 også håper jeg... *sukk*

                          Jeg venter i grunn på BL systemet deres også... men det kommer vel
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • Her er et Mazda speed6 190mm jeg lakkerte i dag
                            samme design som jeg har lakkert før på en stratus 3.1 200mm ,men med litt
                            anderledes blå farge og flammer på siden






                            _____________________________________
                            Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                            www.rcbil.no
                            TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                            Comment


                            • Sykt kult Goggen! Digga det flammemønstret!
                              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                              Comment


                              • Karosset ditt var dritrått xilian! :wink:
                                O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                                Kthxbye

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X