Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • takker...
    blei fornøyd med dem, er litt mer grønn en det ser ut på bilde.
    Sunnfjord RC Klubb
    Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

    Comment


    • Er det denne som skal herpes på torsdag?
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

      Comment


      • Originally posted by djupevik View Post
        Er det denne som skal herpes på torsdag?
        tja, er vell kanskje det ja
        hvis ikke jeg tar med det gamle
        tar sikkert med begge..
        Sunnfjord RC Klubb
        Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

        Comment


        • Og fy steike! Vet ikke koffor men denne lakkering var DRIT KUL for meg! NAJS!! Du fikk meg til og like ein bmw for ein gongs skyld xD

          Comment


          • Originally posted by Nitro only View Post
            Og fy steike! Vet ikke koffor men denne lakkering var DRIT KUL for meg! NAJS!! Du fikk meg til og like ein bmw for ein gongs skyld xD
            takker, tenkte mye fram og tilbake før jeg fant ut hvordan jeg ville ha det...
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

            Comment


            • Kul bil slr88 likte sølvstripene men jeg synes pansret ble litt kjedelig, skulle hatt en sølvstripe på den eller noe:-|Men jeg digga karrossen uansett!:grin:kan jeg kjøpe det?
              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

              Comment


              • Originally posted by Rocky View Post
                Kul bil slr88 likte sølvstripene men jeg synes pansret ble litt kjedelig, skulle hatt en sølvstripe på den eller noe:-|Men jeg digga karrossen uansett!:grin:kan jeg kjøpe det?
                det er nok ikke tilsalgs, men er jo mulig å lage et til da..
                Sunnfjord RC Klubb
                Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                Comment


                • kan sikkert stjele noen ideer fra deg og kjøpe meg et eget og lakke selv:P
                  MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                  Comment


                  • Originally posted by Rocky View Post
                    kan sikkert stjele noen ideer fra deg og kjøpe meg et eget og lakke selv:P
                    ja det er også mulig
                    bare og huske å få så rette kankter..
                    og mange lag
                    Sunnfjord RC Klubb
                    Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                    Comment


                    • midt første Karosseri Dodge stratus 3



                      Attached Files
                      Andreas Moslet (17)
                      -Kjør treigt ligg breit- Kjører 2x Tamiya TT-01/D med LRP 6,5 og novak 8,5 og spektrum DX2/DX3R. traxxas rustler vxl klubb: www.ombk.no

                      Comment


                      • Min siste lakkjobb for en medlem.

                        Comment


                        • Her er mine to karrosserier:



                          Driver mer med 1:1 biler for tiden.

                          Comment


                          • Her er mitt nylakkerte karosseri. Mazda rx7!







                            Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

                            Comment


                            • Dodge charger:







                              Comment


                              • Knalltøft kaross til den bilen. Potta var jo også en stilig touch, selv om den kanskje ser litt liten ut i forhold til hele bilen
                                sigpic
                                Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X