Originally posted by jostein81
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lastebiler populært?
Collapse
X
-
huff enda en bil.....
huff ikke har jeg ferdigstillt volvoen..ikke har jeg ferdigstilt semi hengern...
men tror du fandern ikke jeg går hen og bestiller meg en lastebil til da gitt...
er nå en knight hauler på tur fra hong kong til meg :PArne Gabrielsen (-75)
bil savage 3,5,3 trinns kasse,revers modul,double brakes,
,Tamiya knight hauler og snart tippsemi til den
Comment
-
Båt tur
Lurer på en liten ting... Jeg skal på tur med color fantasy snart. Noen som har tatt turen før meg, og vært i land i kiel og handlet? det må da finnes noen bra butikker som selger rc utstyr der. Noen som vet?Stig Bjerkan
Ble ikke født på normalt vis, en gang på 80 tallet.
Bor ja! I oslo en plass...
Comment
-
boggi boggi
Eg skulle hatt litt kommentarar frå dokke som har skrudd på Tamiyabilene =)
Eg har verken den 2 aksla eller 3 aksla foran meg ENDA, men slik eg ser det på nokre av bildene på rcmodeltruck.dk, så skulle det ikkje vere så altfor vansklig å lage til boggiløft (ved hjelp av servo) ved å modifisere ramma litt? (ikkje tandemdrift)
Lure oxo på sving på bakerste aksling(danskerumpe) Er dette mulig ved å gjere litt om på ramma? (ikkje tandemdrift)
Skulle hatt litt info før eg evt. bestiller deler frå dk.
Jævlig kjipt at rc-modeltruck.dk har kræsja, men den kjem vel opp igjen!?=)
Mvh JørnJørn Are Øvsthus - 82
Wedico F12-91 mod, Tamiya Scania R620-07 mod
Dreambox 7020s - Gemini 4.20
Comment
-
Jørn Are Øvsthus - 82
Comment
-
Originally posted by Jare View PostJævlig kjipt at rc-modeltruck.dk har kræsja, men den kjem vel opp igjen!?=)
Mvh Jørn
siden er kommet opp igjen..så vidt jeg skjønte så har de skifta host på sidene...
ser forresten mange måter å bygge boggiløft på ...tror du bare må bygge bilen fremfor deg så se det ann..som sagt tror ikke det er noe stort problem..
regner for øvrig med at du kjøper selve bilen fra hong kong?Arne Gabrielsen (-75)
Comment
-
Det har eg egentleg ikkje tenkt så nøye over. Er det så mange kronene å spare på det? Har du en hongkong link?Originally posted by Ahermann View Post
regner for øvrig med at du kjøper selve bilen fra hong kong?Jørn Are Øvsthus - 82
Comment
-
Originally posted by Jare View PostDet har eg egentleg ikkje tenkt så nøye over. Er det så mange kronene å spare på det? Har du en hongkong link?
har faktisk 2...
www.stellamodels.net..
og ja er faktisk svært mange kroner å tjene på å handle derArne Gabrielsen (-75)
Comment
-
kasnje her vis jeg ikke tar feil:Originally posted by Jare View PostDet har eg egentleg ikkje tenkt så nøye over. Er det så mange kronene å spare på det? Har du en hongkong link?
EDIT: treeeegChristian Torvetjønn - 85
Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak
Comment
-
se på denne gjengen nedi roskildeMTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel
Comment
-
Repost!Originally posted by Rocky View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=XGaji...eature=related
se på denne gjengen nedi roskilde
Men verdt å se igjen
Originally posted by Marder Beetle View PostRart Convoy-filmene fra våre venner i Danmark ikke har blitt lagt ut her enda?
Men alikevel, her er dem:
RC Convoy
RC Convoy 2
Comment
-
hvilket sidenummer sto denne på?
jeg trodde jeg hadde sett over alle jeg!
MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment