Ok, takker for tips. Skal prøve å huske det når jeg skal realisere 3-aksel-prosjektet
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Scania R470 Highline
Collapse
X
-
Da var delene ferdig grunna. Tror jeg slapp unna de verste renningene på den vertfall
Det gjennstår litt småtteri som å tette igjen hulla til de originale speilfestene(som jeg glemte før jeg grunna, men godt jeg oppdaga det nå).
Tror jeg kommer til å gå for en kombinasjon i orange og svart. Tenkte å ha "underdelen" svart og de kjente Scania feltene svarte, og resten orange. Kansje jeg fiffer den opp med noe orangt her og der, får se. Litt kjedelig å ha den svart på "underdelen", jeg vet det, men det var den kreativiteten da, og lakkinga, ikke minst.
Comment
-
Har begynnt med den sorte nå. Det er jo reine tålmodighetsprøven dette herOriginally posted by bjørne View Post
ser frem til lakkeringa Peri
ole
Har bare lakka på utsiden(!) av lexan før, så det kan bli så som så med resultatet.
Hva mener du med flakes?Originally posted by Pete359 View PostDet er du ikke alene om Ole
Tror den blir nice!
BTW: Husk flakes!
Comment
-
Da er den svarte hovedlakkinga ferdig. Begynnt sånn smått på den oransje nå. GI MEG LITT TOLMODIGHET. Dette var jo nesten reine torturen å holde på med, følelesen av å alldri bli ferdig blir bare større å større
Hvor mange lag pleier dere å ha på(jeg har vel hatt på 4-5 lag med svart), og bruker dere klarlakk til slutt?
Og grunninga, den hadde jeg bare ett lag med. Er det lite?
Comment
-
det der ser helt topp ut
jeg pleier ofte å bruke bare ett strøk med grunning,og et par lag med hovedfarge+ et eller to lag med klarlakk
men det er med airbrush,du får vel litt tykkere lag med sprayboks hvis det er det du har brukt.
olegetting high by digging deep
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment