Jeg ser at behovet for en tralle nærmer seg. Har sett meg ut 2 stk. foreløpig som det står mellom, men jeg har jo ikke greie på disse trallene heller. Er det noen som har noe å si for eller imot reefer tralla og Fulda tralla? Tar imot tips med takk
Reefer er bare en kopi av Carsons Fulda.
Og siden det allerede kryr av reefere, hadde jeg valgt Fulda
Er nok ganske mange reefere i forhold ja, men jeg valgte reefer (setter den sammen nå om dagen) pga pris. Den koster jo ganske mye mindre enn Fulda tralla, i og med at jeg antagligvis kommer til å lage meg noe annet av denne tralla etterhvert (aner ikke hva enda) så valgte jeg reefer.. Kan jo bare få tak i dekaler ttil fulda tralla så er den så og si lik.... Men helt annen pris...
Nå har som sagt ikke jeg så god greie på disse trallene og masse annet i lastebilverden. Helt fersk på området, men har blitt kraftig bitt av basillen kan du si
Men på denne Fulda tralla så er det vel alu felger, kulelager og masse detaljer som lys, feste for reservehjul, nummerskilt som det går ann å belyse osv, osv... Kan jo gjøre dette på reefen og da, men på Fulda så kommer det liksom full pakke har jeg inntrykk av. Så ser jo Fulda tralla lekker ut da
Nå har som sagt ikke jeg så god greie på disse trallene og masse annet i lastebilverden. Helt fersk på området, men har blitt kraftig bitt av basillen kan du si
Men på denne Fulda tralla så er det vel alu felger, kulelager og masse detaljer som lys, feste for reservehjul, nummerskilt som det går ann å belyse osv, osv... Kan jo gjøre dette på reefen og da, men på Fulda så kommer det liksom full pakke har jeg inntrykk av. Så ser jo Fulda tralla lekker ut da
Fulda tralla er nok litt mer detaljert ja, har IKKE erfaring fra rc trailer jeg heller så det er nk ikke mange råda du kan få fra meg Men syns det er ille moro, tenkte jeg skulle lage et eller annet "spesielt" av reefer tralla mi, hva veit jeg ikke. Men derfor valgte jeg den billigste varianten...
Kommer nok til å lage noe jeg også ettervert. Men har litt lyst på ei komplett tralle til å begynne med. Så baller det vel på seg ettervert tenker jeg, hehe...
Må jo finne ut hvordan dette greiene er bygd sammen og hvordan ting å tang funker.
Kommer nok til å lage noe jeg også ettervert. Men har litt lyst på ei komplett tralle til å begynne med. Så baller det vel på seg ettervert tenker jeg, hehe...
Må jo finne ut hvordan dette greiene er bygd sammen og hvordan ting å tang funker.
hmm... Sikkler fælt på den Fulda tralla jeg nå...
Da er det bare å børste støvet av visa`n og bestille med engang så du har noe å gjøre i romjula (som om man ikka har noe å gjøre da)
Da er lakkinga ferdig. Siste gang jeg bruker sparaylakk til å lakke lastebiler med vertfall, må nok til innkjøp av kompressor og airbrush ja... Men, pytt pytt, det blei nå sånn noenlunde greit. Lastebilen er delvis ferdig montert etter lakkinga, men har ikke fått tatt noen bilder etter montering ennda.
Har fått montert på ekstra lys i grillen, saftblander, så kommer det noen ekstra markeringlys jeg har lagd selv. Ei lyslist mellom framhjula og bakhjula, 6 stk. Bare ett prøveprosjekt foreløpig, bilder kommer ettervert.
Er det noen her som har flytta på MCF-01? Tenkte jeg skulle lage en vegg bak setene, sånn at jeg får montert interiøret, og putter all elektronikken bak veggen. MASSE arbeid å flytte visst jeg må forlenge ledninger å diverse ser det ut som.
Comment