Jeg bruker jo som sagt en 1/8 EL Monster truck(men den fåes ikke kjøpt lenger grunnet utdatert). Bør helst være en monstertruck 1/10 eller større. Men en e-maxx skal funke bra den trur jeg. Snøplog er allefall ikke det vanskeligste å lage, men snøfresere tar MYE lengre tid. Er også vikitg hvis du lager det av stål å lakkere det så det ikke ruster.Lager du det av aluminium slipper du det problemet,men såklart er lakkering mye finere synes jeg. Bare si ifra om trenger noen råd og tips
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Snø brøyte utstyr til Twin Force:)
Collapse
X
-
Originally posted by mad force,n View PostNoen flere bilder. Montasjen til EL snøfreserne og kjettinger på Twin force`n.
Hvordan har du laget den kjettingen?Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
-
Det er det som er det dumme. ettersom den er så liten så må jeg ta av hele hjulet og løsne den i front som på en vanlig bil kjetting. Er også litt stress å sette den på igjen. Må justere og prøve seg litt fram.Bernt Vogel ('84)
Tamiya Scania R470 + henger
Comment
-
Jaja, har fått snø og så har den rekke åšforsvinne alt også.. For 2 uker siden til onsdag, så kom det litt snø her.. Men har ikke prøvd noe RC bil da jeg har prøvd å vært mest konsentrert om fagprøva:P
Snøa litt sist fredag også, men det gikk over i sludd og regna bort til slutt:PLast edited by quattro1.9tdi; 10 November 2008, 17:25.
Comment
-
det er en datavifte ja, skulle prøve å se om den fikk noe effekt på å blåse luft inn i fresern slik at det blir mer punch. men får nå se om det fungerer i tilegg til den vanlige vifta som pusher snøen opp gjennom pipaOriginally posted by TDrifter View PostHvor kjøpte du den vifta thomas?
Last edited by Krossover; 11 November 2008, 21:28.Thomas R Brushless-FAN
Traxxas E-Maxx Brushless LiFePo4, Kyosho Inferno VE, Multiplex Parkmaster 3D,
T-Rex 500, Aquacraft Superior
Comment
-
En eller annen form for beltebil kunne ha vært en ide. Hvertfall noe som ikke kjører seg fast. Husk å gir lavt for styrke i kjøretøyetOriginally posted by bmwmaster View Postdette så tøft ut. hva for slags bil bør man ha for å få dette til å funke på vintern? hadde vært tøft å bygge noe selv. tar gjerne imot tips på bilerThomas R Brushless-FAN
Traxxas E-Maxx Brushless LiFePo4, Kyosho Inferno VE, Multiplex Parkmaster 3D,
T-Rex 500, Aquacraft Superior
Comment
-
Endelig fikk vi litt snø
Her er noen bilder og et klipp. SNøen som kom var ren slaps og blaute,men Twin Force`n taklet den meget bra
Orket ikke å teste snøfreserne siden det kun var blaut snø.
YouTube - Twin Force PlowLast edited by mad force,n; 14 November 2008, 15:25.Eirik steen
Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4
Comment
-
Kule saker
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment