Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen med Cross sykkel, Moped, Go kart eller Andre motor kjøretøy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by PIDI BOY View Post
    men skade ikkje og kjøre ein litt tur på veien. bare og passe seg for onkel politi
    Hehe Nei du, blir nok ikke mange turene på offentlig veg Da får eg utsettelse Men eg vet mange plasser man kan kjøre, så d går fint...

    Nei, du må få deg ein slik, pass bare på å kjøpe 2010 modellen, for da kan du kjøre 2 pers på ;D
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #32
      Originally posted by andjoh View Post
      Hehe Nei du, blir nok ikke mange turene på offentlig veg Da får eg utsettelse Men eg vet mange plasser man kan kjøre, så d går fint...

      Nei, du må få deg ein slik, pass bare på å kjøpe 2010 modellen, for da kan du kjøre 2 pers på ;D
      det er jo grit når du har mange plasser og kjøre på

      enten kjøper eg ein smc som du har eller setter eg i ein 100cc motor i den eg har. Bare huska og sett 50cc motoren i når eg skal til vegvesene og få skilt...

      men om du har sport utgaven eller den vanlige?
      LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
      HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

      Comment


      • #33
        Hehe Eg har den vanlige. Den synest eg ser kulere ut, også på den sport utgaven blir håpløs i regn, for det er åpen mellom hjulet, og der man har føtnene, så du blir helt våt på bena... Så kjøp den vanlige ;D
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #34
          får bare mer om mer lyst på ein nå men har ikkje peng nå
          LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
          HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

          Comment


          • #35
            Jeg har en Kawasaki kx 250 og en suzuki rm 250. Kx`en veier 97 kg og har 65+hk..
            Vil forresten råde dere til og ikke trimme moppene deres. Kjipt å få regress fra forsikringsselskapet om du er med i en ulykke?
            Forsikringen blir ugyldig om du kjører trimma moppe. Selvom du kun har tatt utt plomba.
            Kjøp dere 4taktere, de går like godt i oppoverbakker som nedoverbakker, da de har moment

            Comment


            • #36
              Originally posted by fluxi View Post
              Jeg har en Kawasaki kx 250 og en suzuki rm 250. Kx`en veier 97 kg og har 65+hk..
              Vil forresten råde dere til og ikke trimme moppene deres. Kjipt å få regress fra forsikringsselskapet om du er med i en ulykke?
              Forsikringen blir ugyldig om du kjører trimma moppe. Selvom du kun har tatt utt plomba.
              Kjøp dere 4taktere, de går like godt i oppoverbakker som nedoverbakker, da de har moment
              Den kawaskien må vel vera helt syk og kjøre med. cross syklen min veier ca 77kg og den er 34 hk i den og eg sytens den går greit.
              Har nok mest lyst og trimeme mopeden litt da. Men skal prøve og ha den org.

              Hadde du moped når du var 16?
              LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
              HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

              Comment


              • #37
                Heisann. Ja den er helt syk å kjøre med, den drar på bakhjulet i alle girene Nå har jeg nettopp satt ny "top end" i motoren, dvs nytt stempel, stempelringer, pakninger og kryssboltlager. Så er utrolig god kompresjon i den og den starter alltid på 1-2 kick.
                Ja hadde moped når jeg var 16, men jeg gadd ikke å trimme den. Men det fins mange alternativer til trimming som gjør at du kan få opp toppfarta. F.eks kan du jo bytte dreving på sykkelen.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by fluxi View Post
                  Heisann. Ja den er helt syk å kjøre med, den drar på bakhjulet i alle girene Nå har jeg nettopp satt ny "top end" i motoren, dvs nytt stempel, stempelringer, pakninger og kryssboltlager. Så er utrolig god kompresjon i den og den starter alltid på 1-2 kick.
                  Ja hadde moped når jeg var 16, men jeg gadd ikke å trimme den. Men det fins mange alternativer til trimming som gjør at du kan få opp toppfarta. F.eks kan du jo bytte dreving på sykkelen.
                  Hehe eg skal nok ikkje ha ein kx 250 med det første. burde skifte top end på min også men lager bak er i ustand men ble blir fiksa så blir nok ikkje kjøring før om 3 uker.

                  skal nok skifte drev på mopden. kommer du på noe annet som er lovlig #trim#?
                  LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                  HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                  Comment


                  • #39
                    Jo, det er honda som har mt5 Tidligere var det ein som het MB5, mt5 er ein "forbedret" utgave, men den største endringen er vell at den har større frem gaffel.. Ellers er de nesten helt like
                    Dette er enav de første postene, men siden jeg er Honda MT fanboy, kunne jeg ikke dy meg å rette opp litt her!
                    Dette innlegget er riv ruskande feil! Honda har MT 10 Poeng

                    MT5 er ''Enduro'' utgaven av mopedene til Honda på 90 tallet. Mens MB5 er ''gatesyklene/racingsyklene'' Altså det er samme mopeden iog for seg, med visse forandringer her og der naturligvis! Men i det store og det hele er det bare to utgaver, med samme motoren. MB5 Har i motsetning til MT5, turteller, speedo meter som går til 120 ikke 70km/t og skive brems forand, og seff asfalthjul. Dette er den største forskjellen på syklene. Dog sluttet de vel å lage MB5 noe tidligere enn MT5. Men de ble opprinnelig solgt fra forhandlet samtidig

                    Syklene finnes også som MT8 og MB8 ''over there'' Motorene er fortsatt nokså like, de har et gir mer, har 80ccm fremfor 50ccm, og de kan trimmes ENDA mer 125ccm sylindere finnes, og motorene får man lett inni en ''vanlig'' MB/MT5 ramme. Trenger bare borre et hull i øverste motorfeste, da sylinderen bygger noen cm lengere opp enn MT5 motoren, dette sier seg selv.

                    Har selv MT5 nå, og planene om MT8 motor har jeg hatt en stund, pengene som stopper

                    Sånn da har jeg fått utløp for feilen jeg oppdaget Ikke noe galt i innlegget til den ovenfor. Men følte for å fortelle folket sannheten (A) hehe
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Retteråsen View Post
                      Dette er enav de første postene, men siden jeg er Honda MT fanboy, kunne jeg ikke dy meg å rette opp litt her!
                      Dette innlegget er riv ruskande feil! Honda har MT 10 Poeng

                      MT5 er ''Enduro'' utgaven av mopedene til Honda på 90 tallet. Mens MB5 er ''gatesyklene/racingsyklene'' Altså det er samme mopeden iog for seg, med visse forandringer her og der naturligvis! Men i det store og det hele er det bare to utgaver, med samme motoren. MB5 Har i motsetning til MT5, turteller, speedo meter som går til 120 ikke 70km/t og skive brems forand, og seff asfalthjul. Dette er den største forskjellen på syklene. Dog sluttet de vel å lage MB5 noe tidligere enn MT5. Men de ble opprinnelig solgt fra forhandlet samtidig

                      Syklene finnes også som MT8 og MB8 ''over there'' Motorene er fortsatt nokså like, de har et gir mer, har 80ccm fremfor 50ccm, og de kan trimmes ENDA mer 125ccm sylindere finnes, og motorene får man lett inni en ''vanlig'' MB/MT5 ramme. Trenger bare borre et hull i øverste motorfeste, da sylinderen bygger noen cm lengere opp enn MT5 motoren, dette sier seg selv.

                      Har selv MT5 nå, og planene om MT8 motor har jeg hatt en stund, pengene som stopper

                      Sånn da har jeg fått utløp for feilen jeg oppdaget Ikke noe galt i innlegget til den ovenfor. Men følte for å fortelle folket sannheten (A) hehe
                      Ok da ...
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment


                      • #41
                        kjører Honda CRF450r 2009 jeg Click image for larger version

Name:	DSC_0035.jpg
Views:	1
Size:	82.1 KB
ID:	773964
                        Sakura zero-s Drifter
                        Team Losi eight-t
                        HPI Trophy Flux

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by PellizZ View Post
                          kjører Honda CRF450r 2009 jeg [ATTACH=CONFIG]47739[/ATTACH]
                          Den såg jo helt rå ut. kor mange hest e det i den?
                          LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                          HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                          Comment


                          • #43
                            nå er det 66 hk, pga mapping og effekt anlegg Bakhjulet i alle girene ! helt sykt !
                            Sakura zero-s Drifter
                            Team Losi eight-t
                            HPI Trophy Flux

                            Comment


                            • #44
                              Click image for larger version

Name:	PC-TI4R-YZF4-10_is.png
Views:	1
Size:	45.9 KB
ID:	773965dette sitter på nå, har lett lappen i tillegg
                              Sakura zero-s Drifter
                              Team Losi eight-t
                              HPI Trophy Flux

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by PellizZ View Post
                                nå er det 66 hk, pga mapping og effekt anlegg Bakhjulet i alle girene ! helt sykt !
                                like mye hest som kx 250cc til fluxi. frister sykt med 250cc og 450cc. men må nok kjøpa ein 125cc først
                                LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                                HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X