Originally posted by PellizZ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noen med Cross sykkel, Moped, Go kart eller Andre motor kjøretøy
Collapse
X
-
girkasse e jo ikkje billigLOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
-
var bare mor som stoppet meg i og kjøpe moped. hun mener eg ikkje trenger og kjøpe før neste år. men et røverkjøp er et røverkjøpLOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
Det høres herlig ut!!!!! skule ønske det var sån hos meg ogsåOriginally posted by PellizZ View Postdet er no dritt... Muttern har ingen stemmerett over motorcrossen hos meg ivertfall
LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
har ikkje minekorte som bildene ligger på. er delvis slik at garsjen er min og far sin men mor skal altid si kor fårlig med er med ein sykel med motorLOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
No engine, No life sier jeg bare, såklart det er farlig i gale hender, MEN hvis man kan kjøre så er det ikke no problem. Jeg er født og oppvokst med motor, fikk min første crf 50 når jeg fyllte 1 år, og siden da har jeg kjørt cross rett og slett.Sakura zero-s Drifter
Team Losi eight-t
HPI Trophy Flux
Comment
-
No engine, No life glir rett inn i signaturen min vis det e oki? men det e litt ureferdig for alle jenter får jo hest. som eg sa til mor ein gang. ka skjer vis hest klikker og du faller av. 2 ting enten springer hesten av gårde eller traper den deg til døden. hva skjer vis gassvirer henger seg opp. sykelen går opp bak hjule og faller på bakken og du er like hel. da hørte jeg ikkje noe mer den dagen kan du si
LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
det er helt greit vettu, skal bruke den sjæl også.Originally posted by PIDI BOY View PostNo engine, No life glir rett inn i signaturen min vis det e oki? men det e litt ureferdig for alle jenter får jo hest. som eg sa til mor ein gang. ka skjer vis hest klikker og du faller av. 2 ting enten springer hesten av gårde eller traper den deg til døden. hva skjer vis gassvirer henger seg opp. sykelen går opp bak hjule og faller på bakken og du er like hel. da hørte jeg ikkje noe mer den dagen kan du si
kunne ikk sagt det bedre selv, og får man gassheng kan man jo bare klemme bakbremsen så kveles jo motoren uansett, prøv å gjør det med en hest a...Sakura zero-s Drifter
Team Losi eight-t
HPI Trophy Flux
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment