eg føler eg har ein pocket bike nå på ein måte. alle andre har jo crosser med 60 hest og litt til
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noen med Cross sykkel, Moped, Go kart eller Andre motor kjøretøy
Collapse
X
-
LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
-
Originally posted by PellizZ View Postjeg har en cross cart også ! skal bygges om til hayabusa 1300 motor med 200hk ! det kommer til å bli for sykt å kjøre!
sneakpeek av crf 450r byggeprosjekt :
[ATTACH=CONFIG]48488[/ATTACH]
potta var jo utrolig nice. men cross carten kom nok til helt vilLOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
-
nå e det rett før eg må slette tråden er rød av misundlighetOriginally posted by PellizZ View Posthar forresten enpocket bike også, listen min begynner å bli lang. Du kan jo få kjøpe 250'en min da
ca 40hk. ny overhalt å greier 
nå har crf 450r en 65hk
hehe neida bare gøy og høre hva andre har og kjøre
LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
høres nok bra ut det. holdt på og kjøpe ein moped for 2 dager siden men den ble solgtOriginally posted by PellizZ View Posttakker, kan legge ut lyd film imorgen hvis du vil, den carten kommer til å bli for syk spør du meg !LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
ja, men det koster å være kar, siden jeg kjøpte 450 har jeg brukt nesten 20000 på den også da, men er fullt vært det ! når siste pakka kommer blir det MANGE bilder som jeg legger ut, blir vel nærmere 20stk tenker jegSakura zero-s Drifter
Team Losi eight-t
HPI Trophy Flux
Comment
-
såpasss er der den crf 250 du ska selge?Originally posted by PellizZ View Postja, men det koster å være kar, siden jeg kjøpte 450 har jeg brukt nesten 20000 på den også da, men er fullt vært det ! når siste pakka kommer blir det MANGE bilder som jeg legger ut, blir vel nærmere 20stk tenker jegLOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
Den koster nok ein delOriginally posted by PellizZ View Postjepp, en crf 250r 08 modell, med doble potter, masse plast deler, ny girkasse, ny motorblokk, nye lagere, svarte felger samt no andre deler, nesten nytt stempel, justerte ventiler osv.LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
-
tja, ligger på samme pris som alle andre 250'er som er crf, skal ha 30000 for den. har påkostan sinnsykt mye penger. man kan jo bare tenke seg hva en girkasse koster...Originally posted by PIDI BOY View PostDen koster nok ein delSakura zero-s Drifter
Team Losi eight-t
HPI Trophy Flux
Comment
-
det sto at den var 1998 men det hva feil når han endret det til 2008 som mopeden var ble den solgt på dagenLOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment