Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine Tanks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by martylee View Post
    Pz kmf III modellen ser ut ti å være minde og ha smalere belter enn Tigeren. Det er jo sånn i virkeligheten også. Opplever du at dette gjør noen særlig forskjell på dem?


    Marty
    Det er helt riktig, men kan ikke si at det er noe stor forskjell
    Rittmeister (Utnevnt av Droid)
    Sentralfyr

    Comment


    • #92
      Har nå testa litt kjøring ute på det tynne, pistrete, og flate gresset som er ute nå og ved vending og svinging sliter Tankene en del, spesielt Tiger`n og "Buldogen" er heller ikke glad i dette, men Panzer`n takler dette bedre.
      Panzer`n har jo smalere belter og jeg lurer på om dette kan være årsaken til at den takler dette bedre.
      Det rakler og skraper i gearboksen, og man kan høre at den sliter veldig.
      Har lest ett sted at det er en slags "motorvern"/gearboksvern" på disse gearboksene.
      Er motorene så svake eller er det bare underlaget som gjør det?
      Det går veldig fint på grus O.l
      Fikk også ett aldri så lite problem med "Bulldog`en, den dro bare med det ene beltet.
      Skrudde av dekslet og fant ut av loddinga til den ene minusen til motoren hadde løsnet på kortet, og da var det bare en ting å gjøre, og det var å lodde det på plass igjen
      Last edited by sentralfyr; 23 April 2009, 08:14.
      Rittmeister (Utnevnt av Droid)
      Sentralfyr

      Comment


      • #93
        Gøy å få kjørt litt ute ja. Metallgir med ratio 3:1 og metallbelter løser vel "snu" problemene?
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • #94
          Originally posted by Droid View Post
          Gøy å få kjørt litt ute ja. Metallgir med ratio 3:1 og metallbelter løser vel "snu" problemene?
          Det var det rimelige alternativet som dukket opp her ja!!!
          Rittmeister (Utnevnt av Droid)
          Sentralfyr

          Comment


          • #95
            Det koster å være Rittmester! Jeg har bestilt nye girbokser med sterkere motor og støtteplater med kulelager for sprocketakslingen. Bulldogen din er vel litt baktung, så det lønner seg kanskje å legge inn litt vekt foran?
            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

            Comment


            • #96
              Originally posted by Droid View Post
              Det koster å være Rittmester! Jeg har bestilt nye girbokser med sterkere motor og støtteplater med kulelager for sprocketakslingen. Bulldogen din er vel litt baktung, så det lønner seg kanskje å legge inn litt vekt foran?
              Ja det koster vel litt det ja.
              Det blir vel bra å få oppgrdert litt igjen vel?
              Ja jeg kan prøve å legge inn litt ekstra vekt i "bulldogen"
              Rittmeister (Utnevnt av Droid)
              Sentralfyr

              Comment


              • #97
                Ja girkassa er ødelagt så jeg må ha ny. Tok med sånne støtteplater, tror de kan motvirke at girkassa blir ødelagt igjen. Du må fortelle om det blir forskjell med vekt i "Dogen". Ellers kan du jo bare rygge i alle oppoverbakker
                Last edited by Droid; 23 April 2009, 13:04.
                Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                Comment


                • #98
                  Pz.Kmf.W III billig på netthandelen. Mot slutten av dagen går III'n veldig billig på netthandelen. Flere ganger opplevd at den går for kr 300. Tigrene og Bulldogene er alltid noe dyrere. Tenkte bare jeg skulle nevne det i tilfelle noen vil utvide arsenalet.

                  Husk at gebyr og porto komme i tillegg slik at det kan lønne seg (tvilsomt) å kjøpe mer (du ikke har brukt for) samtidig! Det er en sykdom!


                  Marty
                  Cookin' a meal, with power & steel!

                  Comment


                  • #99
                    Nå er siste maskin i havn og i min stue, en Tauchpanzer III S&S
                    Har ikke testa mye ca. 10 min. lyden var vel og bra den, men røyken var det værre med.
                    Prøvde å høre på de lærde og ikke fylle på noe som helst uten hell.
                    Har heller ikke giddet å forske mere på dette, skal prøve å se på dette imorgen.





                    Her er all mine "små" samlet.







                    Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                    Sentralfyr

                    Comment


                    • Har minst 2 røykenheter du kan få av meg hvis du vil...
                      Aner ikke status på dem men jeg trenger dem ikke i hvertfall
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Det var en flott familie!

                        Marty
                        Cookin' a meal, with power & steel!

                        Comment


                        • Originally posted by NoBrainer View Post
                          Har minst 2 røykenheter du kan få av meg hvis du vil...
                          Aner ikke status på dem men jeg trenger dem ikke i hvertfall
                          Takker ja til det tilbudet jeg, men synes det er merkelig at denne ikke virker på Panzer`n min, den skal være ny.
                          Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                          Sentralfyr

                          Comment


                          • Originally posted by martylee View Post
                            Det var en flott familie!

                            Marty
                            Tusen takk!!!
                            Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                            Sentralfyr

                            Comment


                            • Noen som vet hvordan røykmodulen virker eller skal virke?
                              Skal det være noen bevegelige deler? som en pumpe.
                              Min står isåfall helt stille!!
                              Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                              Sentralfyr

                              Comment


                              • Tror det er en "glødelampe" som skal varme opp oljen.
                                En pumpe skal pumpe ut røyken.

                                Den pumpa bråker mer enn hele tanksen til sammen etter min mening, men det kan du jo få velge selv.

                                Når det gjelder hva som er merkelig eller ikke, så er dette et produkt som de tjener penger på og som i butikk koster ganske lite. Ergo tror jeg at selve produksjonskostnadene er VELDIG lave. Derfor vil nok ikke alt fungere rett ut av boksen...

                                Nå skal det sies at de siste nyeste tanksene fra Heng Long er MYE bedre enn de første.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X