Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Leopard 2A6
Collapse
X
-
oooohhhhh
Den var rå!
Rett og slett brutal. Men skal du ikke prime og lakkere før du setter den i sammen?
Samme som Droid, hvor har du kjøpt denne? Ser ut som 1:16Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
-
Begynner å komme en del fete tankser nå, blir morro å følge med. Også Sylling da, det er jo ikek lange bettan fra meg.Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
-
Takk for tilbake meldinger. Joa skal prime og lakke, men først så må jeg prøve montere og tilpasse litt, Så blir det demontering, lakkering og montering igjen
Ikke så langt i fra Sylling til Drammen nei. Riktig at det er 1/16. Har dere noe område dere kjører på i Drammen da? Jeg holder på og planlegge ei ute stridsløype i Holmestrand ved kjøre lokalet der.
Jeg har kjøpt tanksen av meg selv
jeg er forhandler av tanksene, ikke ment som snik reklame så admin må gjerne korrigere innlegget. "Ligger link i butikk tråden" Når den er ferdig så er planen at den skal bli ensfarga Nato grønn, men har nok noen timer til i boden før jeg kommer så langt
Espen
Comment
-
Ække lange bettan til holmestrand heller, da kan jeg jo kose meg når det family tur til kona's besteforeldre,
kjør på med bilder kompis.
Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
-
Ser veldig bra ut.
Lurer litt på hvordan sender / mottaker forholdene blir når alt blir kapslet inn slik.
Følger det med elektronikk eller må alt det kjøpes i tillegg? Tenker ikke nødvendigvis på sender / mottaker, men servo'r, lydkort, ESC og alt det andre som trengs for at den skal bli autentisk og kjørbar.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Du trenger ESC/lydkort. Jeg skal ha inn en full option modul med ESC og Leo 2 lyd med mulighet til røyk modul. Og en kanon/tårn gyromodul . Servo og motorer følger med i kitet.Originally posted by NoBrainer View PostSer veldig bra ut.
Lurer litt på hvordan sender / mottaker forholdene blir når alt blir kapslet inn slik.
Følger det med elektronikk eller må alt det kjøpes i tillegg? Tenker ikke nødvendigvis på sender / mottaker, men servo'r, lydkort, ESC og alt det andre som trengs for at den skal bli autentisk og kjørbar.
Så vidt jeg veit så er ikke sender/mottaker forhold noe værre her enn på andre modeller, men det finner jeg fort ut
Har ikke sett det nevnt på noen av de Tyske foruma jeg er innom og RC Panzer er stort i Tyskland.
Det går mange av disse modellene i TysklandEspen
Comment
-
Pris er alltid variabel på grunn at det handles i valuta. men ut i fra dagens valuta kurs så ligger den på 11900nok + 150 frakt til kunde. Euro har vel vært historisk lav en stund nå. Men fint om slike spørsmål sendes på PM Eller mail Da dette var ment som en byggetrådOriginally posted by DroidHva ligger den på i pris? Hvor mye metall er det egentlig?
Hvor mye metall, tja ikke langt unna 90% tipper jeg, Pakka jeg fikk på lørdag veide 7,4 kg.Espen
Comment
-
Dette ser heelt rått ut!!
- Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
- Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
- Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!
Comment
-
da venter vi spent på film....Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment