Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leopard 2A6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leopard 2A6

Hei på dere,
    Tenkte jeg skulle dele litt bilder av mitt nye prosjekt. Gleder meg til og få testa denna i terenget. Vel nok prat her er bilder
    Attached Files
    Espen

oooohhhhh

Den var rå!
    Rett og slett brutal. Men skal du ikke prime og lakkere før du setter den i sammen?
    Samme som Droid, hvor har du kjøpt denne? Ser ut som 1:16
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Begynner å komme en del fete tankser nå, blir morro å følge med. Også Sylling da, det er jo ikek lange bettan fra meg.
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Takk for tilbake meldinger. Joa skal prime og lakke, men først så må jeg prøve montere og tilpasse litt, Så blir det demontering, lakkering og montering igjen Ikke så langt i fra Sylling til Drammen nei. Riktig at det er 1/16. Har dere noe område dere kjører på i Drammen da? Jeg holder på og planlegge ei ute stridsløype i Holmestrand ved kjøre lokalet der.
        Jeg har kjøpt tanksen av meg selv jeg er forhandler av tanksene, ikke ment som snik reklame så admin må gjerne korrigere innlegget. "Ligger link i butikk tråden" Når den er ferdig så er planen at den skal bli ensfarga Nato grønn, men har nok noen timer til i boden før jeg kommer så langt
        Espen

Comment

Ække lange bettan til holmestrand heller, da kan jeg jo kose meg når det family tur til kona's besteforeldre, kjør på med bilder kompis.
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Radiostyrt eller familietragedie, ikke så vanskelig det valget

Noen bilder fra i kveld.
            Attached Files
            Espen

Comment

Ser veldig bra ut.
              Lurer litt på hvordan sender / mottaker forholdene blir når alt blir kapslet inn slik.

Følger det med elektronikk eller må alt det kjøpes i tillegg? Tenker ikke nødvendigvis på sender / mottaker, men servo'r, lydkort, ESC og alt det andre som trengs for at den skal bli autentisk og kjørbar.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Originally posted by NoBrainer View Post
                Ser veldig bra ut.
                Lurer litt på hvordan sender / mottaker forholdene blir når alt blir kapslet inn slik.

Følger det med elektronikk eller må alt det kjøpes i tillegg? Tenker ikke nødvendigvis på sender / mottaker, men servo'r, lydkort, ESC og alt det andre som trengs for at den skal bli autentisk og kjørbar.
                Du trenger ESC/lydkort. Jeg skal ha inn en full option modul med ESC og Leo 2 lyd med mulighet til røyk modul. Og en kanon/tårn gyromodul . Servo og motorer følger med i kitet.

Så vidt jeg veit så er ikke sender/mottaker forhold noe værre her enn på andre modeller, men det finner jeg fort ut
                Har ikke sett det nevnt på noen av de Tyske foruma jeg er innom og RC Panzer er stort i Tyskland.
                Det går mange av disse modellene i Tyskland
                Espen

Comment

Originally posted by Droid
                  Hva ligger den på i pris? Hvor mye metall er det egentlig?
                  Pris er alltid variabel på grunn at det handles i valuta. men ut i fra dagens valuta kurs så ligger den på 11900nok + 150 frakt til kunde. Euro har vel vært historisk lav en stund nå. Men fint om slike spørsmål sendes på PM Eller mail Da dette var ment som en byggetråd

Hvor mye metall, tja ikke langt unna 90% tipper jeg, Pakka jeg fikk på lørdag veide 7,4 kg.
                  Espen

Comment

Dette ser heelt rått ut!!
                    - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
                    - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
                    - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

Comment

Takk for det
                      Espen

Comment

I dag hadde Leo'n sin første tur for egen maskin Klarte ikke og vente lengre, bare måtte teste den.
                        Huska jeg og ta bilder nop. får se hva jeg får til i morgen
                        Espen

Comment

da venter vi spent på film....

Comment

Har filma litt i dag. Kommer litt seinere. Noen bilder så lenge, Har ikke fått gjort så mye i dag. Stort sett så har det blitt nagling av løpehjul. 8 i vært løpehjul, totalt 128 bitte små nagler som skal bankes på plass.........
                            Attached Files
                            Espen

Comment

En liten film fra i dag.

Espen

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X