Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho mp9

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ingen hjemmeside som Øs, men jeg kan fortelle at NM er avgjort, og at Rune Karlsen vant med sin Kyosho MP9!
    Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
    Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

    Comment


    • #62
      da er jeg igang med bygging av mp9 race versionen..ferdig med bakstilling å framstillingen...dette ser jo veldig bra ut alt er tight å fint ja...passer sånn akkurat liksom..diff hussa er med to spor å greier de er tighte ja...pinnene inne i diffene er dreid ned med spor som passer veldig bra inne i sporene i diffene det har jeg ikke sett før...kult...midtdiffen tok jo halve flaske før den ble full..he he...dempertårnene passer jo så akkurat over diff husene der er det tight ja..fikk ikke til å shimse diffene var trangt nok som det var der endte opp med å shimse på andre siden av diff drevet får å få litt klaring på drevene foran..bak brukte jeg ikke shims...baksiver bak var noe for seg selv å få satt på..he he...litt knot der ja...kokte øvre bærearmer å nedre å caster blokkene...å ja med gummiforinger som lagrene sitter i faran på knucklesa det har jeg aldri sett før...ser veldig bra ut hittil da...kikket litt på midtdiff holderen den er hel vet ikke helt om det er noe fordel...har shimset hjulagera ut til dekket med to shims isteden for et for å minske slerkern...den er konge å bygge hittil
      tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

      Comment


      • #63
        godt å høre tommern velkommen i mp9 mafian
        ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

        Comment


        • #64
          Litt lesestoff til mafian
          Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
          Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

          Comment


          • #65
            mp9 race

            her kommer 2010 børsa.
            Det er en mp9 race med titanium skruesett, den nye orion crf alpha motoren med orion potte. Servoer i år blir savox 1258. Suppe blir å bruke byron race gen2 etter å fått testet den i høst med strålende resultater.

            Gleder meg skikkelig til å kjøre neo i påsken som blir det første løpet med dette utstyret.
            Attached Files

            €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

            Comment


            • #66
              NAM er god kjerra si det veldig nice med titanium skruesettet
              ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

              Comment


              • #67
                blir jo sefølgelig å bruke AKA dekk i år også. Nå som de har kommet med super soft, så kommer det til å gå enda fortere i år

                Er også kommet en kul option til mp9'n også. Sjekk link: http://www.kyosho.com/jpn/products/rc/newparts.html

                litt ned på siden der så finner man c-hubs i alu

                €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                Comment


                • #68
                  Dritkult. Må ha det, bare må ha det. Sjekk bilen til Kanai...
                  Click image for larger version

Name:	Kanai 1..jpg
Views:	1
Size:	36.2 KB
ID:	767232Click image for larger version

Name:	Kanai 2..jpg
Views:	1
Size:	33.9 KB
ID:	767233
                  Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                  Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                  Comment


                  • #69
                    gromt står på lista
                    ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                    Comment


                    • #70
                      sjedda Karlsen, knakk Kysho`n eller..........

                      jaggu brukte de nesten to år før de fikk laget knekkdelen i alu gitt.... LOLOLOLOL

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by A.M View Post
                        sjedda Karlsen, knakk Kysho`n eller..........

                        jaggu brukte de nesten to år før de fikk laget knekkdelen i alu gitt.... LOLOLOLOL
                        neida gutten, den holdt som bare det. Værre var det med motoren, den var ferdig før jeg kom dit. Men sånn er det. Ikke akkurat noe satsings løp det der...

                        Det var bare i begynnelsen det var ett problem, ikke i 2 år. Kult at det kommer i alu. Ser bra ut og funker bra, hva mer kan man be om da

                        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                        Comment


                        • #72
                          da var første turen med mp9en gjort...ikke kjørt noe siden nm i spydberg..helt konge å få kjørt litt nå ja..brukte oppsetet til karlsen som ligger på denne tråden men med 350 olje bak å 300 olje foran..de første kvalene var veldig hit å ditt..he he..så kom deg seg mere å mere...alt fungerte helt topp.. knakk vingen å det var alt som gikk i sttykker..helt rått var det i svingen ved kjøreplattformen....måtte baresladde rundt der det var helt konge..der funka det veldig bra kom kontrolert rundt der...he he..skulle nok slakke bremsen foran trur jeg hadde kanskje litt mye brems..vi får se åssen det funker når snøen går..
                          tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

                          Comment


                          • #73
                            bra du er fornøyd tom erik gled deg til å prøv den til sommern
                            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                            Comment


                            • #74
                              jo takk for den..gleder meg til snøen går ja
                              tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

                              Comment


                              • #75
                                får legge ut et stemningsbilde jeg å da kjenner at det begynner å klø litt nå
                                Attached Files
                                ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X