Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho mp9

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • et mekketips samen
    du må sette et strips andre veien og.. ellers vil pakka skli fremover når du kjører..
    det gjorde den på rune sin bil
    Arild (1980)Radøy RC
    BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

    Comment


    • Den sitter med dobbeltsidig tape, pluss skumtape på mudguards. Får ikke rikka den, jeg HAR prøvd.

      Comment


      • Hva er forskjell på tki og race?
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • Bl.a. materialkvalitet på alu, lettere diffoutdrives på TKI, andre bremseskiver, annet dempertårn og dempere bak osv......

          Comment


          • Da har TKI2 WC Limited Edition kommet til oss............

            Comment


            • Hva koster den?

              Comment


              • 5500 er det vel Anders
                ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                Comment


                • så dere er ikke mer enn 250kr dyrere enn statene for tki2 WC? Sorry, men det høres ut som en bløff.... 7900kr i Sverige, dere er altså billigere enn å få den fra Sverige uten MVA og med svensk kurs...

                  Ja, kan ikke si at det er annet enn en kjempe deal!!! Dere får nok solgt endel av de til Sverige hvis dere vil
                  Last edited by A.M; 5 March 2011, 17:10. Reason: lagt til mer pris info.

                  Comment


                  • Nå så jeg at det var han derre PØLSA Bråthen som la inn prisen, så da er det vel bare ljug...

                    Comment


                    • Originally posted by A.M View Post
                      Nå så jeg at det var han derre PØLSA Bråthen som la inn prisen, så da er det vel bare ljug...
                      Står på Raceline RC sin facebook side at på første levering av bilane koster de 5500kr.... Ser ut som Pølsa ikke jugde denne gang

                      Comment


                      • Originally posted by A.M View Post
                        Nå så jeg at det var han derre PØLSA Bråthen som la inn prisen, så da er det vel bare ljug...
                        Hehe, vi selger den bilen for 5500,-

                        Comment


                        • Gratulerer!!

                          Svært overraskende og jeg beklager for å ha kalt Pølsa for en ljugafant...

                          Jeg skal legge det på litt svenske forum så blir det fart i sakene vettù!! Neida, bare kødder, men håper dere selger en masse biler, for det er en god pris på bilen.

                          Comment


                          • Pølsa Hehe yeye er en knall deal det på en knall god bil
                            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                            Comment


                            • Da nærmer sesongen seg med stormskritt, og vi hos Raceline RC vil i den forbindelse be om at de som har tenkt å kjøre MP9 på Norcescup og/eller Østlandserierunder tar kontakt med oss da vi holder på med planleggingen for årets racesupport!!

                              Send navn og kontaktinfo til post@racelinerc.no

                              Comment


                              • Blir Mp9 i år også Får prøve å hive meg på ett løp eller to også..
                                Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                                Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                                Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X