Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

    Hobby sjappene tjener bra på og pushe rc deler, har du kjøpt noe som har hvert av elendig kvalitet? hvorfor ikke en tråd hvor andre slipper og gå i samma fella som deg?

    Har vel bare kjøpt en ting som virkelig ikke har vært verd pengene og det er disse felgene: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXGFN1&P=Z

    Var ikke rare kjøringa før felgene hadde store sprekker.

    Vi prøver igjen : )
    Vi holder også denne tråden kun til Savage. Ellers vil det bli så rotete.
    Moderator
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

  • #2
    Integy dempere.

    Har selv kjøpt piggyback-dempere til LST fra Integy, og selv om de ser pene ut så lekker de alle bauger og kanter. Virker ikke som designeren har forstått konseptet med o-ringer, da de ikke har noe særlig preload på o-ringen når du setter sammen demperen. Enten det eller så var operatøren av dreiebenken full når de ble lagd. Rett og slett skjit.

    Kan selvfølgelig ha vært mandags-utgaven jeg fikk, men jeg holder meg unna.
    Stig Krogstad, '71-mod.
    "Gjem barna, barten kommer!"

    Comment


    • #3
      HPIs SAFETY ENGINE STOP SYSTEM.

      Ikke kjøp det. Det funker bare når bilen er pen og ren, med engang du har kjørt litt grises det til å slutter å fungere.

      Det er billig og helt ubrukelig.
      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
      Jørn Birkeland. 74.Modell
      http://www.bountyhunter4x4.com/

      Comment


      • #4
        Re: Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

        Originally posted by Rino
        Har vel bare kjøpt en ting som virkelig ikke har vært verd pengene og det er disse felgene: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXGFN1&P=Z

        Var ikke rare kjøringa før felgene hadde store sprekker.
        De felgene fikk jeg i posten på fredag... Kosta bare 180 kroner inkl frakt for fire stykk.... men ...

        Øystein

        Comment


        • #5
          Originally posted by jornbr
          HPIs SAFETY ENGINE STOP SYSTEM.

          Ikke kjøp det. Det funker bare når bilen er pen og ren, med engang du har kjørt litt grises det til å slutter å fungere.

          Det er billig og helt ubrukelig.
          Uenig i den... Fungerer veldig bra for meg, og bilen min pleier ikke å være alt for ren Den har sittet fast en gang, men det var bare å ta den fram og tilbake noen ganger, så funka den... Det er også digg å bare trykke på en knapp istedet for å holde for eksosen... Ikke bare en gang jeg har brent meg på potta


          Men tilbake på sak: Alu dempere fra GPM, fungere allright for tantekjøring, men tåler ikke all verden, det er "stempelstengene" som går, og de er forholdsvis billige... En annen ting er alu. karoseriholdere, er utrolig sterke, men holder likevel ikke en tøff kræsj....

          Comment


          • #6
            Here we go!
            Jørgen | Savage X

            Comment


            • #7
              ikke kjøp plast spur hvis det orginale ryker kjøp stål
              Thor-Arne Øygarden 91mod
              Tamiya Drifter! TT-01 med div oppgraderinger

              Comment


              • #8
                Originally posted by truls160
                ikke kjøp pøast spur hvis det orginale ryker kjøp stål
                Plast spur er det beste, men det må justeres riktig. Med stålspur går sikkert bare noe annet til H....
                CowRC
                NORCC.COM

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Krisstuz
                  Originally posted by truls160
                  ikke kjøp pøast spur hvis det orginale ryker kjøp stål
                  Plast spur er det beste, men det må justeres riktig. Med stålspur går sikkert bare noe annet til H....
                  jeg hvet ikke noe helt sikkert, men jeg er veldig fornøyd med lettmetall.
                  OooGøran j.BorkamoooO
                  OooRacer SavvyooO

                  Comment


                  • #10
                    Anbefaler ingen å kjøpe beadlocks x-75, dem gnager hull i dekken og felgen knekker utrolig lett
                    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

                    Comment


                    • #11
                      ikke kjøp de orginal diffene ! har hatt 4 å alle har gått..nå har jeg alu differ som funker som bare det !
                      Mhv. Daniel L. Jakobsen 1992 mod. Bodø MotorSports Klubb BMSK

                      Comment


                      • #12
                        til hvilken bil da mener du?

                        har hatt diffene mine i snart 3 år og aldri byttet dem ut, ser du hadde en savage 25, samme har jeg, like hele.
                        FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sindre_savage View Post
                          til hvilken bil da mener du?

                          har hatt diffene mine i snart 3 år og aldri byttet dem ut, ser du hadde en savage 25, samme har jeg, like hele.
                          antallet år har ikke noe å si, mengden fuel som er brukt har...

                          Helt enig i Danielj, hvis du skal kjøpe nye, ikke kjøp plast...

                          Comment


                          • #14
                            Det vil bare si at jeg kjører hardere enn deg ? har hatt min i 3 og et halvt år og knust 5 differ (i plast) ! etter at jeg skiftet til alu har alt funket fint og ingen differ har gått !
                            Mhv. Daniel L. Jakobsen 1992 mod. Bodø MotorSports Klubb BMSK

                            Comment


                            • #15
                              Vil anbefale å IKKE kjøpe hpi sin wheeliebar til savagen,den går like lett rundt med som uten.
                              John Rune Henriksen
                              74 Mod.Oppland.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X