mener å ha hørt at hvis man bruker stål clutch klokka til hpi på plast spur så går plast spuren sund med engang, kan dette stemme?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?
Collapse
X
-
Må si meg enig i at plastspur holder i lange baner. Har tatt et par tidligere pga. feil justering, men etter jeg lærte meg å meshe riktig holder det fintfint. Lilker personlig at det svakeste leddet i drivverket også er det billigste (samt at det er kjapt og bytte).Tommy Haraldsen, 1979 mod.
Savage X - Nosram RS.28
Traxxas Grave Digger 1/16 - Konvertert til 4wd og børsteløs
Comment
-
en ting som en kan holde seg unna er komplette hjul fra 3racing...
billig sett med, men senter i felg løsnet etter kort tids bruk og veldig harde dekk. tror det var 500 for komplett sett, så en får hva en betaler for...inge denstad (1973)
nitro : savage axial .28
el : mini-t med oppgraderinger
Comment
-
enig
Originally posted by mr. corleone View Posthvorfor bruke plast når man kan bruke stål?
sikkert noe annet som ryker når man setter på stål selvfølgelig, men da er det bare å oppgradere resten etterhvert også. så har man en bil som kan BRUKES...
Jeg sier meg enig der...
Det er mitt hovemål og mening

MEEEEN, dette er som sakt, en diskusjon som kan gnage på seg gråstein.
såe, ser ikke formålet med å gå lengere med d....
Prøve å holde siden til det som det skal være??
Einar Gangsås -85mod
Why drink and drive, when you can drift and slide
Tamiya TT-018-) Team Losi XXXS
SavageX
Comment
-
FRARÅDER ALLE Å GJØRE AVTALER MED "LEO" PÅ FORUMET. HAN ER EN SVINDLER, SOM IKKE BETALER, SELV ETTER GJENTATTE KONTAKTFORSØK. PERSONEN HETER LARS ERLING OLSEN, OG BOR I TRONDHEIM.
Grunnen til at jeg skriver dette, er for å forhindre andre i å gjøre samme tabben som meg.
Comment
-
jada jada plast er best men man må jo bare huske å sjekke skruyne og avstanden engang iblant:mrgreen: noen folk er så slurvete at de kjører til noe ryker også klager de på f.eks plastspur... en venn av meg er sånn...Originally posted by Tom71 View PostTja, kjørte godt over 4 kanner fuel gjennom Nosram 28 EVO'en på ett plastspur......OooGøran j.BorkamoooO
OooRacer SavvyooO
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment