Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Styr unna alu dempere til savage fra rc-mall på ebay!de er skikkelig dårlige!dfe orginale demperne tåler mange ganger mer juling.

    Comment


    • #92
      HBX Madtruck

      ikke kjøp HBX Madtruck!!! det var min første bil, og delene brekker i ett sett. anbefales IKKE!!!

      Comment


      • #93
        ikke kjøp Ansmann produkter.(bilene)

        går du inn i en butikk,så er du en kunde.Og bør få god service.
        Rc butikker er ikke de som går best og de er avhengige av kunder.Jeg mener de skyter seg selv bak hvis de er negative til de som har handlet på nett.
        Og hvis dem er kundevennlige så vil dem jo få en ny kunde som handler rekvesita og kanskje en ny bil etterhvert,altså penger i kassa.
        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

        Comment


        • #94
          IKKE kjøp HSP atomic warhead..... den ser bra ut ja, MEN den tåler ikke en skit
          Go fast or go home

          Comment


          • #95
            Ikke kjøp noe av Geir Hilsen på Startgate RC. 2 ganger har jeg gjort avtale med ham, og 2 ganger har han ikke overholdt avtalen... Kasta bort 2 timer med venting på ham.. Useriøs fyr.
            [ ]HPI Savage X 4.6, m/STS D30M 5 port
            [x]Kyosho Inferno MP7.5
            Min RC blogg

            Comment


            • #96
              Holder med Monty her.
              Du skal lete lenge etter ett større rotehue enn Geir Hilsen.
              Har prøvd og kjøpe ting av han ett par ganger og begge gangene har han enten ikke hatt det han har lovet eller ikke dukket opp i det hele tatt,ikke tatt telefon og ikke tatt kontakt i ettertid.
              Er mange i nærmiljøet rundt meg her som er skikkelig misfornøyde med ham.STYR unna folkens, så sparer dere dere for mye irritasjon.

              Comment


              • #97
                jeg er ganske ny med rc generelt og har lest meg frem til at savage er en fin bil å starte med! har jeg gjort noe dumt? bilen er bestilt og jeg må si jeg gleder meg som en liten guttunge til å komme igang med både kjøring, oppgradering og skruiing =)
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #98
                  Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  jeg er ganske ny med rc generelt og har lest meg frem til at savage er en fin bil å starte med! har jeg gjort noe dumt? bilen er bestilt og jeg må si jeg gleder meg som en liten guttunge til å komme igang med både kjøring, oppgradering og skruiing =)
                  Savage er en robust og lettskrudd bil, så du har nok ikke gjort noe dårlig valg. Styr godt klar av Integy hop-ups og spander på deg et humpback-batteripakke først som sist.



                  -Anders
                  [ ]HPI Savage X 4.6, m/STS D30M 5 port
                  [x]Kyosho Inferno MP7.5
                  Min RC blogg

                  Comment


                  • #99
                    ah høres fin fint ut =) takk for svar!
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • så savage er ikke bra ??

                      Comment


                      • takker for svar Anders
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • tsais TBSA01X T-BONZ CV DRIVESHAFTS "X" FOR THE SAVAGE

                          Aldri finn på å kjøpe denne typen akslinger fra TSAIS til Savage X 4.6 Big Block (eller noen annen bil)! Disse varte i ca.5 min med "normal" kjøring...
                          De koster jo noen kr også som dere ser av prislappen, kjøpt på Birkemo i Stavanger...

                          Slik ser de ut når du kjøper dem:
                          Click image for larger version

Name:	DSC00044.jpg
Views:	2
Size:	52.2 KB
ID:	769471Click image for larger version

Name:	DSC00051.jpg
Views:	1
Size:	27.7 KB
ID:	769473

                          Slik ser dem ut etter 5 min. normal kjøring:
                          Den til venstre er knukket inni, og den andre er bare helt knust inni...
                          Click image for larger version

Name:	DSC00050.jpg
Views:	1
Size:	23.8 KB
ID:	769472

                          De 2 som ble ødelagt satt på venstre side fremme og høyre side bak på bilen. De 2 andre har jeg faktisk ikke sjekka enda, så det er jo en mulighet for at det er brudd i dem også...

                          Om dere lurer på min definisjon av "normal" kjøring så sikter jeg til at du kjører frem og tilbake på asfalten og tar et par wheelies, samt noen dounuts på grus/sand. De har ikke fått noen støt heller.
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Er egentlig ikke så fornøyd med min TA RC8, syns det går sunn hele tia, og litt for mye som blir øderlagt for min smak.
                            Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                            Comment


                            • Er sikkert nevnt flere plassermen aluminiumsdeler fra Integy er noe dritt...

                              Comment


                              • Originally posted by Ironmaiden View Post
                                Er sikkert nevnt flere plassermen aluminiumsdeler fra Integy er noe dritt...
                                Tror det er nevnt 5 ganger bare i denne tråden hehehe
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X