Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Ztix View Post
    Har nå testet diverse Integy deler og værre ræl skal du lete LENGE etter,tar seg unektelig bra ut og er helt sikker topp på hyllebiler.

    Demperne lekker i alle bauger og kanter og støtstengene bøyes for ingenting.
    Wheeliebaren er bøyd inn i støtfangeren etter en tur på bakhjula.
    Luftfilteret spratt plutselig fra hverandre da gjengene hadde tatt kvelden.
    Spurdrevet klyvdes.
    Clutchen sitter fast.

    Har også testet en slik fjærspiral som skal beskytte fuelslangene,så pokker så tøfft ut men i endene er det noen kopper som har så kvasse kanter innvendig at di spiser seg inn i slangene.


    Så nå er alt byttet ut med originaldeler igjen untatt tankbeskytteren som faktisk har holdt en stund.

    Har en haug med Integy ræl til salgs hvis noen har en hyllebil
    Kommer ikke en ENESTE Integy del inn i mitt hus igjen.

    det er så sykt dumt at de ikke kan produsere i en ordentlig kvalitet, de har jo så mye kult
    Kjører: Traxxas Jato 3.3

    Comment


    • #32
      jeg har handlet Center plate fra integy og den er jeg veldig fornøyd med ! men de har alt for mye rått med dårlig kvalitet !
      Mhv. Daniel L. Jakobsen 1992 mod. Bodø MotorSports Klubb BMSK

      Comment


      • #33
        Originally posted by Ztix View Post
        Har nå testet diverse Integy deler og værre ræl skal du lete LENGE etter,tar seg unektelig bra ut og er helt sikker topp på hyllebiler.

        Demperne lekker i alle bauger og kanter og støtstengene bøyes for ingenting.
        Wheeliebaren er bøyd inn i støtfangeren etter en tur på bakhjula.
        Luftfilteret spratt plutselig fra hverandre da gjengene hadde tatt kvelden.
        Spurdrevet klyvdes.
        Clutchen sitter fast.

        Har også testet en slik fjærspiral som skal beskytte fuelslangene,så pokker så tøfft ut men i endene er det noen kopper som har så kvasse kanter innvendig at di spiser seg inn i slangene.


        Så nå er alt byttet ut med originaldeler igjen untatt tankbeskytteren som faktisk har holdt en stund.

        Har en haug med Integy ræl til salgs hvis noen har en hyllebil
        Kommer ikke en ENESTE Integy del inn i mitt hus igjen.

        Nå må jeg bare le...

        I dag røyk jaggu tankbeskytteren også,så ut som den revnet ved innfestningen pga vibrasjoner.

        Så nå plukker jeg av motorfestet som er den siste Integy delen jeg har på bilen og sender alt tilbake til Tower Hobbies som et eksempel på for noe møkk det er di blandt andre selger og antagelig tjener gode penger på.

        Så gutter IKKE kjøp integy deler uansett hvor kule di ser ut,det er noe skikkelig mainnskjit hele dritten....
        HPI Savage X Truckzilla-STS .30
        FS Racing MT 4WD
        Spectrum DX 3.0

        Comment


        • #34
          vil også fraråde innvendig antenne fra morfars,får vel ca 20 meters rekkevidde og det er uten karosseriet på.



          lurer på hva danskene legger i "Rækkevidden bliver en lille smule mindre end med en normal antenne" egentlig
          HPI Savage X Truckzilla-STS .30
          FS Racing MT 4WD
          Spectrum DX 3.0

          Comment


          • #35
            vill frarøde folk å kjøpe plast spur drev, hvis de har motor som er likekraftig eller kraftigere enn k 4,6 motoren. her er det bare stål som jelder.
            Kjører: Traxxas Jato 3.3

            Comment


            • #36
              Det er bare tull, lær deg og justere avstand mellom spur og bell.
              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
              www.rc-utstyr.no

              Comment


              • #37
                har k4.6 på min x, og jeg bruker plast spur gear. funker dritbra! var heldig når jeg mesha så det funker fjell

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Rino View Post
                  Det er bare tull, lær deg og justere avstand mellom spur og bell.
                  justerte pefekt jeg. brukte til og med papir for å mache (eller hva det heter) ordentilg. da jeg hadde kjørt motoren passe varm så bremset jeg opp og gav full speed bilen gikk opp på weeelie baren og datt ned på hjula igjenn (hadde høyt turtall her) og plutselig så ruste bare bilen seg og det var selvfølgelig bare plast devet som var gårnt, så fra nå av så holder jeg med til stål
                  Kjører: Traxxas Jato 3.3

                  Comment


                  • #39
                    plast funker fett...

                    Comment


                    • #40
                      du har ikke ødelagt clutch lagrene? da blir clutch klokka varm og spur gearet går lette sund

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by jwken View Post
                        du har ikke ødelagt clutch lagrene? da blir clutch klokka varm og spur gearet går lette sund
                        cltch klokka ruller fint så tror ikke lagerene er ødelakte. tror nokk at plast eller stål drev funker for forskjellige, kommer ann på kjørestilen, får meg er det bare stål som gjelder
                        Kjører: Traxxas Jato 3.3

                        Comment


                        • #42
                          hvorfor bruke plast når man kan bruke stål?
                          sikkert noe annet som ryker når man setter på stål selvfølgelig, men da er det bare å oppgradere resten etterhvert også. så har man en bil som kan BRUKES...
                          Ivan Fazzi 75 modell. savage X med masse mods..savge 25 prosjekt... andre "leker":scorpio 2.9 GHIA 4X4 (vinterbil)
                          alfa romeo GTV (sommerbil) suzuki ATV 700cc:mrgreen: KJØR HARDT, KJØR FORT..

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mr. corleone View Post
                            hvorfor bruke plast når man kan bruke stål?
                            sikkert noe annet som ryker når man setter på stål selvfølgelig, men da er det bare å oppgradere resten etterhvert også. så har man en bil som kan BRUKES...
                            helt enig, men det er domt at stål drevet er så mye smalere en plast drevet
                            Kjører: Traxxas Jato 3.3

                            Comment


                            • #44
                              fordi det krever litt mer nøyaktighet og justere plast så da er det mye enklere med stål?
                              Last edited by Rino; 30 May 2007, 13:29.
                              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                              www.rc-utstyr.no

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Rino View Post
                                fordi det krever litt mer nøyaktighet og justere plast så da er det mye enklere med stål?
                                Denne diskusjonen kommer tilbake med jevne mellomrom. Er helt enig med Rino. Er plastspuret korrekt justert, holder det leenge. En forutsetning er at slipperclutchen er korrekt justert, og at clutchskoene ikke slipper. Får man varmgang i en av disse, er plastspuret dømt til å ryke. Har plastspur på min STS .30, og har hatt null problemer. Har kjørt ca 9 liter gjennom motoren.
                                Bashing? Kun Savage som duger.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X