Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er jo litt synd for det ser jo ganske bra ut... Men bilen skal jo ikke stå og støve ned

    Comment


    • Syns huske att eg las ein plass att disse faktisk funka tålig bra http://www.rcplanet.com/Integy_Rr_Hu...6906silver.htm
      Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

      Comment


      • Føler at alt på fuel monster truck forumet skal handle om savage, det fins jo en del andre merker, ikke for å vere negativ eller noe sånt, men syns det er litt synd, sikkert mangen som sitter med masse god informasjon og gode råd angående andre merker
        Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

        Comment


        • Det er nok fordi de fleste her kjører Savage
          Ut på tur - signatur...

          Comment


          • har ikke lest noe i denne tråden men for å få det av hjærte: ikke kjøpe revo 3.3:P
            har eid den bilen i 3 år og har bare lyst å sette fyr på den..

            Motor er søppel, går sykt varm og lite å gjøre enn å kjøre rolig med den 140 grader ca..
            men resten av bilen er jeg fornøyd med.. ikke kjørt sunt noe enda kun ett dekk som ble flærret opp da en venn av meg skulle prøve bilen.

            Så jeg fraråder å kjøpe revo 3.3 kun pga motor trøbbeln jeg har hatt
            Eier av Hpi HB lightning og Traxxas revo 3.3

            Comment


            • Hjelper det ikke å gi den mer fuel? Varmgang er jo ofte en pekepinn på at motor går med for lite fuel (lean)...
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Du kjører vel på Jero fuel du da Defektor? Kjøp skikkelig fuel. Null problem med min Revo.
                sigpic Kenneth Skulstad
                70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                Comment


                • Revo 3.3 motoren går sykt varm, det er det samme med alle 3.3 motorene til traxxas, men det du gjør e å kjøre motoren til den e boss og så hiver du i en an motor. Det går laaaaang tid før motoren ryker. Men revo 3.3 tåler sykt juling
                  Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

                  Comment


                  • Originally posted by Kesku View Post
                    Du kjører vel på Jero fuel du da Defektor? Kjøp skikkelig fuel. Null problem med min Revo.
                    Byron fuel tror jeg den heter? 20/10 nitro å olje mener jeg det var.
                    hvilke fuel skal man styre unna å hvilken kan man kjøpe og helst mulighet for bestilling over nett.
                    Eier av Hpi HB lightning og Traxxas revo 3.3

                    Comment


                    • Ikke godt å si. Byron går jo for å være skikkelig fuel i hvert fall.
                      sigpic Kenneth Skulstad
                      70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                      Comment


                      • Første som sjedde når jeg skulle kjøre inn min revo da jeg fikk den var at det var en sprekk i gummipakninga fra manifoil til eksos noe som ødela innkjøringen totalt(kjørte stemplet så varmt at det ble svart)

                        Vi var 2 stk den dagen med ny revo, men han venn min gikk det fint med, var ikke før 6mnd senere at hans pakning røk å da startet hans bil som min å kjøre med høye tempraturer enda pakningen ble erstattet så fort det ble oppdaget..
                        Har prøvd med mer fuel enda så det gikk godt utover perfomance men tempraturene var dær, kom bare ikke like fort, liten forbedring iværtfall..
                        Men har ikke kjørt bilen siden sist vinter så skal se å ikke få testet litt med den, kanskje jeg finner noe spørsmål som er lette å svare på
                        Eier av Hpi HB lightning og Traxxas revo 3.3

                        Comment


                        • Kan ikke akkurat si at jeg anbefaler noen andre å Kjøpe seg Smartech Tornado med 27cxp nitromotor!

                          Større møkkamonstertruck skal du lete lenge etter. Med det samme jeg kjøpte den gikk den fint de to første tankene. Plutselig røk snorstarten. En tank senere: Bakdiffen ryker. Jeg skrur opp og den er totalt ødelagt. Koster meg 500 kroner å reparere. Bli å fornøyd tenker jeg at dette sikkert bare er et engangstilfelle og bestiller ny diff. Jeg kjører to tanker til med moderat kjøring: BEGGE differensialene ryker på nytt!!! totalt ødelagt begge to. Motoren gikk heller ikke som den skulle trossalt bare etter 4-5 kjørte tanker!

                          Jeg kjører heller ikke hardt med den, så kan nesten ikke skylle på føreren heller.

                          Monster trucken står nå på ei hylle ute i redskapshuset. Der blir den også stående så lenge jeg lever. 5000 kroner rett i dass.

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X