Announcement

Collapse
No announcement yet.

Formel 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sånn FYI. http://f1paintlab.com/zencart/index....md7ssucsflc1q7

    Anbefales på det sterkeste! Jeg har såååå lyst til å lage meg en Lotus til
    Han jobber med Ferrari 2012 nå samt Caterham.

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • Fint og dyrt Thomas, og nesten utlukket for Tamiya. Kjipt med karosseri til $210, det blir jo liksom litt dyrere enn bilen. hihi
      Men takker for linken.

      Først må jeg få bilen ned på alle 4 hjula, så skal jeg teste litt. Så skal jeg nok skaffe meg et nytt karosseri og prøve å lage den litt penere enn den jeg har.
      Men jeg vil gjerne se bilen min da og at jeg ikke vil etterligne de som "alltid" er best. For der er ikke jeg.

      Men nå er dagens første kaffe på vei ned strupen, så skal jeg få ordnet det siste på F1. Så blir det tur til Sørlihavna og kanskje få testet litt. Se hvordan den oppfører seg i dag.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Knakk feste til frontvingen, eller rettere sagt, dro ut begge skruene.

        Hvor kan man eventuelt skaffe carbontopp til denne? Er det en av dere som har noen linker til en som kan prøves eller flere?
        Samt, hva slags dempere og fjærer kan man bruke bak. Ikke nødvendigvis de lekke 3Racing som følger med, men noen ordentlige.

        Kom da ihvertfall i land på 18.999s i dag i mellom alle de som kjørte fort.
        Morro var det, selv om jeg må dra en dag hvor jeg får kjørt litt mer.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Morsomt! http://www.google.com/translate?hl=e...ost%2F30661294

          Front vingen din subber nok mest sannsynlig nedi når du svinger på 1 hjul :err
          Du kan jo sjekke ut RCshox.com mener å ha sett han har laget noen, eller disse: http://www.tqrcracing.com/shop/produ...on_id=&pg_no=1

          18.999 er ikke såååå ille, men jeg ser for meg en tid på 15.9 ca. etterhvert

          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

          Comment


          • Neida, tiden er ikke ille til meg å være.
            Bruker ikke dekksmøring i det hele tatt.
            Kjører ikke reine linjer, så det er en del å hente.

            Men det er litt frustrerende at jeg har skaffet meg en 3-hjuling til mange tusen kroner. Har ikke blitt så veldig billig at det gjør noe.
            Får se om jeg får testet litt på Sørlihavna i morgen mens ungene er på skolen.

            Har byttet til den hardeste stabilisatorstaget bak.
            Samt endret litt på demperene.

            kanskje det hjelper eller blir værre...

            Men hvis bilen fortsetter å kjøre på 3 hjul, så er ikke dette noe gøy. Har heller ikke lyst til å bruke mange tusen kroner til.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • Hehe, bilen din er litt som en Ferrari i F1 sirkuset
              Det er ikke mange tusen man må ut med, men tålmodighet, og fikse en ting om gangen. Det er veldig mye som kan ordnes sånn den er rett ut av esken

              Originally posted by NoBrainer View Post
              Neida, tiden er ikke ille til meg å være.
              Bruker ikke dekksmøring i det hele tatt.
              Kjører ikke reine linjer, så det er en del å hente.

              Men det er litt frustrerende at jeg har skaffet meg en 3-hjuling til mange tusen kroner. Har ikke blitt så veldig billig at det gjør noe.
              Får se om jeg får testet litt på Sørlihavna i morgen mens ungene er på skolen.

              Har byttet til den hardeste stabilisatorstaget bak.
              Samt endret litt på demperene.

              kanskje det hjelper eller blir værre...

              Men hvis bilen fortsetter å kjøre på 3 hjul, så er ikke dette noe gøy. Har heller ikke lyst til å bruke mange tusen kroner til.

              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

              Comment


              • Originally posted by Thomaseh View Post
                Hehe, bilen din er litt som en Ferrari i F1 sirkuset
                Det er ikke mange tusen man må ut med, men tålmodighet, og fikse en ting om gangen. Det er veldig mye som kan ordnes sånn den er rett ut av esken
                Sikkert bare jeg som ikke kan nok.
                Men så langt er jeg ikke fornøyd med resultatet av alt jeg har gjort. Kan godt hende jeg har gjort "alt" feil, men hvordan finne ut hva som er "riktig"?

                Har stilt spørsmål på RCtech og spurt Magnus, så får jeg se hva som kanskje fungerer....
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • DA! fikk jeg bedre bil.
                  Nå satt den bedre på banen, ja den hopper litt enda, men nå var den ikke en rein 3-hjuling.
                  Måtte også dessverre begynne med den forbanna dekksmøringen. Uff for noe tull.

                  Men siden jeg sleit med grepet så blei det vanvittig dårlige runder før batteriet tok slutt.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment




                  • ***og ti tegn***

                    Originally posted by NoBrainer View Post
                    DA! fikk jeg bedre bil.
                    Nå satt den bedre på banen, ja den hopper litt enda, men nå var den ikke en rein 3-hjuling.
                    Måtte også dessverre begynne med den forbanna dekksmøringen. Uff for noe tull.

                    Men siden jeg sleit med grepet så blei det vanvittig dårlige runder før batteriet tok slutt.

                    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                    Comment


                    • Mangler fortsatt optionsettet med fjærer til bakdemperene.
                      Må snart bestille fra det store utlandet, hvis det fortsetter slik som dette...

                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Har fjærene på rcland nå

                        Comment


                        • Hva?
                          Jeg var jo der kl 11 og leita jo....
                          pokker ta dere. kommer....
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Bilde av den nye Tamiya F104 V2
                            Click image for larger version

Name:	tamiya-f104v2.jpg
Views:	1
Size:	25.1 KB
ID:	777686

                            Så hvis noen har lyst på en F104x1 så må dere bare sifra

                            Comment




                            • 3Racing sin offisielle IFS

                              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                              Comment


                              • Å nice endelig noe nytt om den!
                                Var dere flere nyheter fra 3racing?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X