Announcement

Collapse
No announcement yet.

Formel 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jo flere jo bedere

    Comment


    • hadde vi klart å stille 11 stk til feks NM på lørenskog kunne vi kjørt hvert vårt team eller enda bedre 22 stk hehe. det begyner jo å bli noen nå som har kjøpt seg bil

      Espen Tamiya
      Magnus Tamiya
      Trygve Tamiya
      Tore Tamiya
      Thomas Tamiya
      Arild Tamiya
      John Henning Tamiya

      Noen andre som har f1 bil som skal kjøre i sommer?
      Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
      BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
      Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
      -
      Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


      Comment


      • Når du snakker om team, kanskje vi burde lage et system for å finne ut hvilken team som er "ledige"? Samme for meg hvilket team jeg har, så lenge ikke alle andre har det samme

        Har prøvd å lage et skjema med google docs:


        Og resultatet: https://docs.google.com/forms/d/17OW.../viewanalytics

        Burde fungert slik at man kan legge inn hvem som har teamet.. skal se hva jeg kan få til.
        Last edited by Arild; 17 April 2013, 09:06. Reason: la til resultatsiden
        LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

        Comment


        • Kan få en dedikert side her om ønskelig. men noen må jo være admin
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • Originally posted by Arild View Post
            Når du snakker om team, kanskje vi burde lage et system for å finne ut hvilken team som er "ledige"? Samme for meg hvilket team jeg har, så lenge ikke alle andre har det samme

            Har prøvd å lage et skjema med google docs:


            Og resultatet: https://docs.google.com/forms/d/17OW.../viewanalytics

            Burde fungert slik at man kan legge inn hvem som har teamet.. skal se hva jeg kan få til.
            Jeg la inn Lotus

            Comment


            • jeg la inn caterham men f1paintlab skal lage Bar Honda klistremerker til meg så blir nok det
              Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
              BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
              Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
              -
              Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


              Comment


              • Originally posted by EspenF View Post
                hadde vi klart å stille 11 stk til feks NM på lørenskog kunne vi kjørt hvert vårt team eller enda bedre 22 stk hehe. det begyner jo å bli noen nå som har kjøpt seg bil

                Espen Tamiya
                Magnus Tamiya
                Trygve Tamiya
                Tore Tamiya
                Thomas Tamiya
                Arild Tamiya
                John Henning Tamiya

                Noen andre som har f1 bil som skal kjøre i sommer?
                Rykter om at 8 biler er bestilt i Moss

                Comment


                • ok, så det er Tamiya som fortsatt er raskest ser jeg ut i fra lista.

                  Min lille FGX med meg som sjåfør vil vel strengt tatt ikke ha en sjanse, men jeg kan jo kanskje være listefyll....
                  Skulle bare hatt en 21.5T motor som var godkjent slik at jeg kan være med. Har RCLand noen tilbud på det utover??
                  Har jo 17.5T som må byttes ut
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • Originally posted by xilian View Post
                    Kan få en dedikert side her om ønskelig. men noen må jo være admin
                    Kult, et underforum i "OnRoad - Elektro", sidestillt med M-chassi ville være gull!
                    Kanskje primus F1-motor Crypton vil være admin?
                    LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                    Comment


                    • Originally posted by NoBrainer View Post
                      ok, så det er Tamiya som fortsatt er raskest ser jeg ut i fra lista.

                      Min lille FGX med meg som sjåfør vil vel strengt tatt ikke ha en sjanse, men jeg kan jo kanskje være listefyll....
                      Skulle bare hatt en 21.5T motor som var godkjent slik at jeg kan være med. Har RCLand noen tilbud på det utover??
                      Har jo 17.5T som må byttes ut
                      FGX'en er absolutt kompatibel! Tamiya'en er dog enklere å få til å gå fort!

                      Jeg skal kjøre med Williams etterhvert, Magnus er vel også keen på det

                      Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                      Comment


                      • Originally posted by Arild View Post
                        Nice!

                        Hm, må få ferdig min snart også..
                        Dette går for tregt.... Jeg fikk min på mandag og tok første testrunde i går.

                        Forresten testing på RCland i dag også.

                        Comment


                        • Originally posted by EspenF View Post
                          jeg la inn caterham men f1paintlab skal lage Bar Honda klistremerker til meg så blir nok det
                          Får du med et ark til meg? (skal på et hylleklenodium)
                          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                          Comment


                          • Tenkte vi kunne ta en felles bestillimg på F1 Decaler om en liten stund om noen er intresert i dette )
                            Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                            BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                            Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                            -
                            Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                            Comment


                            • Jeg skal ha RENAULT R25 og JORDAN EJ10.. Ett til trening og ett til løp. =)
                              John Henning Østbye
                              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                              Comment


                              • Kjøres det med 21.5t ute også?
                                Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                                Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                                Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X