Announcement

Collapse
No announcement yet.

Løst og fast, generell skravletråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jupp Kjør på hva slags radio ser du på?
    Jørn Ove Stein
    Heradsbygd
    Kyosho MP9, Slash 4x4 Ultimate, Team Associated TC5R, Xray NT1, T-rex 600 ESP, Raptor 50 Titan

    Comment


    • #47
      Rcmart er supert det har lett for å blir billigere derifra uansett om prisen er høyere eller lik som amain
      Anders Fleischer
      Elverum
      Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

      Comment


      • #48
        Originally posted by jste View Post
        Jupp Kjør på hva slags radio ser du på?
        Jeg ser på en Futuba 4PKS, grunnen er at jeg har slitt med rekkevidde og 'brownouts' med Spectrum-radioen hele sommer..
        Jeg har montert glitchbuster etc uten at noe i grunn virker, så da vil jeg prøve en Futuba.
        Konemor skal jo også ha egen radio også, så da kjøper jeg meg en ny en og hun bruker Spectrumen på det lille hun kjører

        Originally posted by autod View Post
        Rcmart er supert det har lett for å blir billigere derifra uansett om prisen er høyere eller lik som amain
        Høres bra ut, da blir det en radio derfra tror jeg. Og det blir ikke bare billigere pga mindre pris, men de har med 2 stk R614FS motagere isteden for 1 hos AMain, og de koster jo 130 dollar løst..

        EDIT:
        Da ble det bestilt en Futuba 4PKS og en del annet snadder fra rcMart..
        Har spart en god del der i forhold til Amain f.eks. Trodde ikke de var så mye mer rimeligere enn de var, gledelig
        Last edited by Bakstad; 24 November 2012, 00:43. Reason: Innkjøp gjennomført!
        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

        Comment


        • #49
          Herjet litt rundt omkring i Elverum i november
          Noen snutter også fra Starmoen her: http://www.youtube.com/watch?v=DWXepCAAkWE
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #50
            artig med litt film i høstmørket selv om ikke bashing er helt min greie..... får prøve å samles litt mer fast til sommeren. artig om du får til flere filmer fra Starmoen når det er litt mer aktivitet der
            Anders Fleischer
            Elverum
            Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

            Comment


            • #51
              Ja bare vent til du får blitt med på noen 'løp' når vi kjører SAVAGEry.. Da blir du solgt/ Mye morro og glising!
              Last edited by Bakstad; 24 November 2012, 18:00.
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • #52
                Da ble det en Futuba 4PKS-R og rcMart leverer med en ekstra mottager som koster 140 dollares hos AMain, ergo så har jeg spart 1300,- totalt ved å handle hos rcMart.. Pluss en del andre småting som lagersett til Slash etc. Trengte vel ikke en 'R' utgave, men jeg slo til jeg hehe... Pluss det ble en Hitec lader, tenkt litt på dette og 20 Amp/ 400W per kanal er rått selv om jeg må vente til to batterier må få lade helt ferdig. Men jeg har jo Orion-laderen jeg kan bruke til andre typer batterier om det skal være nødvendig.. Da gikk jeg for en strømforsyning fra HK på 60Amp. Tror jeg skal være rimelig klar til sommeren nå. Batterier venter jeg med til våren nærmer seg, er jo tross alt ferskvare til en viss grad..

                Anskaffet 2 stk TrackStar 10.5T motorer fra HK også, de er på backorder for øyeblikket men de er vel snart inne likevel vil jeg tro.
                Hmm det blir en del skruing i vinter.. Bra det!
                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                Comment


                • #53
                  Kult!!! Feitere radio skal du vel lete lenge etter Jeg tror jaggu du har svart belte i shopping snart å jeg hehehe...
                  Anders Fleischer
                  Elverum
                  Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                  Comment


                  • #54
                    Hehe... Vel, jeg hadde planlagt å investere i dette om det var noe for meg.
                    Det blir vel noe roligere nå utover ettersom jeg nå skal ha det meste av biler være i stand. Alt fra SC, Buggy og Touring klasser.

                    Pluss at konemor vil jo være med på dette så da blir det litt ekstra hehe, ellers hadde jeg vel solgt Spectrumradioen etc..
                    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                    Comment


                    • #55
                      er god radio er viktig det så det er jo lurt å kjøpe noe skikkelig med en gang, det gjelder forsåvidt det meste
                      Anders Fleischer
                      Elverum
                      Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                      Comment


                      • #56
                        Jepp, og jeg har ikke vært fornøyd med Spectrum-radioen i det hele tatt.
                        En god radio som fungerer er alfa omega, så da får man tro man er dekket nå
                        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                        Comment


                        • #57
                          ja nå er du nok i mål med radio jeg har "bare" en 4PL å jeg er veldig fornøyd med den til det jeg bruker den til, er nok fortsatt føreren som er det svakeste leddet når det gjelder mine rundetider
                          Anders Fleischer
                          Elverum
                          Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                          Comment


                          • #58
                            Hei.

                            Har sendt en mail til kommunen angående lokale til hobbyen vår. Så da får vi sjå om dem vet om noe.

                            Bakstad`n har handla mye gromt nå Lukter NM deltakelse av det her))))))))))))
                            Jørn Ove Stein
                            Heradsbygd
                            Kyosho MP9, Slash 4x4 Ultimate, Team Associated TC5R, Xray NT1, T-rex 600 ESP, Raptor 50 Titan

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by jste View Post
                              Hei.

                              Har sendt en mail til kommunen angående lokale til hobbyen vår. Så da får vi sjå om dem vet om noe.

                              Bakstad`n har handla mye gromt nå Lukter NM deltakelse av det her))))))))))))
                              Supert!! blir artig å høre hva dem har å si skal vel noe til om vi får noe slengt etter oss men vi må bare begynne et sted hadde vært konge om vi hadde noen kvm med teppe til neste høst

                              Bakstad`n leker ikke butikk
                              Anders Fleischer
                              Elverum
                              Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                              Comment


                              • #60
                                Hehe.. Vel at det ble en Futuba er pga jeg har sett at dere aldri har problemer så da var valget greit nok
                                Spectrum-radioen holdt i grunn i massevis, men tror jeg har fått en Mandagsradio som dessverre gir dårlig rekkevidde og brownouts..
                                Så den går til kona haha!

                                Bra jobba Jørn Ove, da har vi iallefall lufta saken til de og så får vi se hva de har å si om saken..
                                Kommer jo ingen vei uten å prøve

                                Ok, back to bed! Natta!
                                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X