Announcement

Collapse
No announcement yet.

Løst og fast, generell skravletråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • YouTube-Video, MYLAPS Motorized Sports der vi ser hva som må til.
    Viser komponenter og oppsett etc. Gir oss ett bilde om hva som må til på banen vår for å få dette som vi ønsker
    Anders, ser ut som du har rett ang. sløyfe-kabelen som skal legges ut

    Last edited by Bakstad; 4 March 2013, 07:10.
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • RC Timing Demo Software

      EDIT: Registration RCM Demo Version

      Ser ut for at dette må registreres, jeg lager meg en 'demo-konto' og tester litt
      Last edited by Bakstad; 4 March 2013, 17:05.
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • Skal dere gå for tenshock-motorer i Slash?
        Motoren til fruen trenger litt TLC ser jeg og mest trolig fikset med ett lagerbytte, men har nå 2 ekstra 120 Amp esc liggende fra HK, og kunne vårt gøy å testet disse tenshock-motorene dere nevnte

        Har lest litt på rcteck.net og det ser ut for at de er rimelig fornøyd med disse.
        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

        Comment


        • Tja. Regner med de fleste beholder det de har men jeg tenkte bytte ut min motor og esc. Så det blir vel hobbywing og tenshock ser det ut som jeg har lagre til motor om du vil bytte dem.
          Anders Fleischer
          Elverum
          Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

          Comment


          • Jeg har lagrene fra i fjor som jeg fikk av deg enda
            Skal plukke opp motoren i kveld å se. Men først skal en ny servo inn i 1/5en
            Med prosenter hos Absolutt Hobby på Hamar ble denne like billig som på nettet.
            Satser på litt kjøring i morgen
            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

            Comment


            • Noen som skal opp å fly i helga?
              Jørn Ove Stein
              Heradsbygd
              Kyosho MP9, Slash 4x4 Ultimate, Team Associated TC5R, Xray NT1, T-rex 600 ESP, Raptor 50 Titan

              Comment


              • tar vel en tur å ser om snøen smelter men jeg holder meg på bakken
                Anders Fleischer
                Elverum
                Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                Comment


                • Satser vel på en tur ja, skal ferdigstille Bixleren i kveld/ morgen.
                  Bilen(ene) er klar(e) så da blir det å banke på en kjele kaffe og ta seg en tur

                  Har noen vært oppe i det siste å sett hvor mye is som ligger igjen på banen?
                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                  Comment


                  • Tenkte å prøve bixler'n jeg å Er det v2 du har ell? Kanskje funfighter'n får seg en tur å
                    Jørn Ove Stein
                    Heradsbygd
                    Kyosho MP9, Slash 4x4 Ultimate, Team Associated TC5R, Xray NT1, T-rex 600 ESP, Raptor 50 Titan

                    Comment


                    • Jepp, V2. Funfighteren har jeg ikke begynt å se på en gang men kanskje jeg får satt den opp i morgen
                      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                      Comment


                      • jeg har vært der oppe i i dag. å det har smeltet minimalt siden det har vært så kaldt. men det er spådd knallvær og sol så langt værmeldinga rekker. plussgrader fra søndag.

                        jeg lurer litt på om vi skulle dratt frem litt slash og evt buggy jeg å kjørt litt iceracing på onroadbanen??
                        Anders Fleischer
                        Elverum
                        Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                        Comment


                        • God ide, har faktisk funnet frem gatedekk til buggiene, men spørs om det er bart da hehe.
                          Men greit å få testet de litt å se om alt snurrer i.flg planen
                          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                          Comment


                          • bart er det ikke, det kan jeg love deg men jeg tror det kan være artig å kjøre litt på snø og is også hva slags dekk som funker på det har jeg ikke peiling på men jeg har lyst til å kjøre litt i helga
                            Anders Fleischer
                            Elverum
                            Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                            Comment


                            • Re: Løst og fast, generell skravletråd

                              Får ta en tur med mbx6, 6s og paddles jeg da eller er det bare is?
                              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                              Comment


                              • tja, er nok løssnø med is under, paddles funker kanskje de første rundene iallefall
                                Anders Fleischer
                                Elverum
                                Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X