Announcement

Collapse
No announcement yet.

Løst og fast, generell skravletråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by autod View Post
    Hei! tror det er hovedsaklig bilfolk du finner på dette forumet her tenker du på pulverlakk så tror jeg nærmeste er i moelv, (gunnar hippe as) som jeg vet om iallefall.
    Konge

    Skal se om jeg ikke får tak i han jeg
    HPI Baja 5T

    Comment


    • Hei og hå folkens! Står til?

      Som dere sikkert har lagt merke til så har jeg vært fraværende en lang stud nå, men har en god-periode nå for tiden. Så om den holder seg skal jeg se å få tatt meg en tur opp på banen og sjekke ut hva som er ståa

      Har fulgt med på e-poster fra klubben og ser at det er mye bra som foregår for tiden

      Snakkes!
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • Hei!

        lite fart her på forumet for tia, men mye fart på bana! å mer blir det utover

        "desverre" så stenger vi i september pga at forsvaret har NATO øvelse, men vi håper å gjennomføre et klubbløp før vinteren! gjerne i oktober, kansje vi gjør som nå å tar en dag med touring og en dag med offroad
        Anders Fleischer
        Elverum
        Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

        Comment


        • Hei folkens, tenkte å gjøre de i nærområdet kjent med denne: http://www.radiostyrt.no/showthread....308#post544308

          Spre det glade budskap, masse for penga!

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X