Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skotfoss Raceway

    Minner om dugnad lørdag den 9.feb. Vi må bort rusk og rask, samt generellt vedlikehold.

    Håper de som kan, tar turen opp på Skotfoss. Vanlig trening etter dugnaden

    Vi starter kl. 9. (gjesp)
    Øistein Mo
    Grenland Modellbilklubb

  • #2
    Originally posted by Moril View Post
    Minner om dugnad lørdag den 9.feb. Vi må bort rusk og rask, samt generellt vedlikehold.

    Håper de som kan, tar turen opp på Skotfoss. Vanlig trening etter dugnaden

    Vi starter kl. 9. (gjesp)
    Gjesp ja.
    Men skjønner det ikke alltid passer mange uannsett dag og klokkeslett, men tror det ble bra der oppe.
    Alt søppel og gamle gulvplater\plast og småplank ble kjørt bort på fyllinga.
    Og mange møtte opp for å kjøre seg litt mer inn til morgendagen. Alt klart for søndagskjøringen kl 12:smile:

    Og som jeg har fått med meg måtte det ha vært litt av en jobb dere som laget innebanen, riving av gamle gulvplater, bæring av disse teppene opp trappene(da var vist ikke krana i virksomhet) og bygging av dette mekkerommet, dette står det respekt av, virkelig godt jobbet.
    Last edited by rcjon; 10 February 2008, 01:18.
    sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
    TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
    GMBK.

    Comment


    • #3
      ja vi var da nok folk igår ,fikk jo gjort det vi skulle men savner at noen flere tar et tak . ikke bra om det blir for mye på noen
      tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

      Comment


      • #4
        I dag var banen stengt,.... har ikke baneansvarlig fulgt med?...... kunne i hvertfall sagt i fra..
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • #5
          da skjønner jeg at du hadde ringt tor arne , men har ikke vært tilgjenglig i dag .

          men er det sikkert at alle som står på listen vet om den.

          skal opp å kjøre i morgen er der mellom 11 og 12 så da skal det bli låst opp


          tom i
          tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

          Comment


          • #6
            er det noen som skal opp å kjøre på søndag ?
            tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

            Comment


            • #7
              Vi skal kjøre der søndag
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

              Lei av å knuse motstandere!

              Comment


              • #8
                noen planer om å holde oppe fra 09.00 til 17.00 på torsdag? for 500-600?
                Associated - HB - aka - LRP

                Comment


                • #9
                  Jeg tar en tur opp! Skal opp å Race mot TAN
                  skien
                  1973
                  kenneth sandodden gmbk

                  Comment


                  • #10
                    jeg skal opp og gasse med touringen og 12'ern i morgen (søndag)
                    Ole Christian Solli
                    www.gmbk.no

                    Comment


                    • #11
                      Ja jeg skal skal opp og lusekjøre når dere har pause, hvis dere tar pause da
                      Er det fra kl 10 eller 12?
                      Last edited by rcjon; 1 March 2008, 21:59.
                      sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
                      TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
                      GMBK.

                      Comment


                      • #12
                        oppe fra 12
                        tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

                        Comment


                        • #13
                          Ja skulle jo vært der idag, men uønskede bassilusker i kroppen har gjort at formen ikke i det hele tatt er på topp. Gått å murra i 14 dager nå, nesten dårlig form, en dag med feber, neste uten, det bryter ikke skikkelig ut, kunne like godt fått det fullt ut med en gang. Men legen sa det var anntakelig det skumle RC viruset og det er utrolig vanskelig å bli kvitt.
                          sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
                          TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
                          GMBK.

                          Comment


                          • #14
                            Det kan umulig være RC-viruset. Det plager bare koner og familieliv, ikke føreren.
                            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                            -----------------------------------------------------

                            Comment


                            • #15
                              gullkorn svar, den satt her iallefall. Og jeg som har lært at det er alkohol ++ som kan ødelegge familien, kan jeg saksøke staten\skolen for feilinformasjon tro
                              sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
                              TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
                              GMBK.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X