Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Var bra med folk i dag oxo, fler kommer i morra, denne helgen har vi besøk fra Lillehammer, 2 driftere som oxo kjører skum.... kjempemorro, kom flere driftere også, fint d.
    Ta med dere brukte objekter da det er byttetorg der i helgen, ble byttet flere ting der i dag. Husk skrot i dine øyne kan være gull i andres....
    Baren er åpen slik som i dag.

    ta
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • Ja, det var helt konge å kjøre der
      Oxo de gode vafflene
      Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
      Xray T3`11
      ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
      Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

      Comment


      • De samme vaflene i dag oxo....
        I dag blir det oxo hjemmelaget pizza
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • Sitter med morrakaffen og lader opp til masse grisekjøring idag lol.
          Bestemte meg for at idag er jeg kongen, jeg utfordrer dere!!! Løp og Kjør
          Savner noen av gutta der, tror konene har fått for mye makt lol
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • Kjøpte batterier i Kina...... ja det var lurt, en pakke bare blåste seg opp med en gang og den andre var den ene cella død. Hadde vært digg å bare kunne gå ned å reklamere, men isteden går de rett i søppla!
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • Originally posted by hanikol View Post
              Bestemte meg for at idag er jeg kongen, jeg utfordrer dere!!! Løp og Kjør
              Hehe..... det lønner seg av og til å være stor i kjeften. Jeg klarte å være kjappest idag med 7.198 sek på runda. Skal sies at Marius og Joakim ikke helt hadde bilen og dagen...... nei pokker heller jeg var best!
              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

              Comment


              • Nå ble jeg vanvittig sugen på toastene dine Tor Arne, men jeg får vente til tirsdag da. Må finne ut hemmligheten din med de, for det blir ikke sånn når jeg prøver selv.
                Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                Comment


                • Hehe, ja du er i storform n å..... Toast kommer oxo til tirsdag.... har ikke noe med hemmelighet å gjøre.... kun feeling

                  ta
                  Tor Arne Nicolaisen GMBK

                  Lei av å knuse motstandere!

                  Comment


                  • Jeg dukker nok og opp på tirsdag, var jo neste god gammel stemning der jo.

                    Comment


                    • Originally posted by hanikol View Post
                      Savner noen av gutta der, tror konene har fått for mye makt lol
                      Spikeren på huet. Selvkritikk er herved utført.
                      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                      -----------------------------------------------------

                      Comment


                      • Hehe, eller huet i rævva
                        I morgen blir deg party, baren åpen og legendariske toast serveres. Og vafler hvis kjerringa gidder(må).
                        Det finnes bare en måte å avskaffe kjerringmakt på, og det er å inngå en skriftelig rc avtale på minst 3 dgr. pr uke, når du gifter deg, det gjorde jeg.... seriøst!
                        Tor Arne Nicolaisen GMBK

                        Lei av å knuse motstandere!

                        Comment


                        • Morro når det er så mange som i dag, telte 10+ førere og flere som var inno0m..
                          All maten forsvant, Toast og 1kg ost, og seriøst, det var vaffelkø når pressa startet, all røra forsvant.
                          Nye banerekorder ble det oxo
                          Takker Rudi på forhånd som reparerer def. printkort på klubbens defekte dreier (drekkefetter)

                          ta
                          Tor Arne Nicolaisen GMBK

                          Lei av å knuse motstandere!

                          Comment


                          • Var jaggu moro å ratte stressa lommelykt, gitt. Og all mulig ære til kioskdama!

                            Comment


                            • Originally posted by Samen View Post
                              Var jaggu moro å ratte stressa lommelykt, gitt. Og all mulig ære til kioskdama!
                              Dukker opp med en gang det er snakk om vafler ja.. Skal spandere et par på deg jeg og vist du tar deg en tur til oss i Moss??
                              Mustit Rc 2012
                              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                              Bjørn-Ivar Haug

                              Comment


                              • Originally posted by Nikke View Post
                                Dukker opp med en gang det er snakk om vafler ja.. Skal spandere et par på deg jeg og vist du tar deg en tur til oss i Moss??
                                Jeg må advare deg, jeg kan la meg bestikke....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X