Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jepp,
    er alle klare i morra ?
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • Du mener vel tirsdag?
      XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
      Xray T3, LRP, Tekin
      Grenland Modellbil Klubb

      Comment


      • I dag og ja...
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • I dag var det endel som kjørte og var innom, lørdag er det full rulle på Skottfoss igjen, åpner kl 11.00 og det vil bli solgt varm mat og kaffe der.
          "nye" fjes var det der denne gang oxo..... tipper Simen H kommer med 12er til lørdag...kanskje noen gml. og nye fjes fra Vestfold kommer og...?
          Det er fine temperaturer der for tia å.
          Møt opp alle sammen, dette er gøy.

          Tor Arne Nicolaisen GMBK

          Lei av å knuse motstandere!

          Comment


          • Minner om at det er åpent på Skottfoss Raceway i morgen.... vel møtt.
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment


            • Vi kommer med ny R5 i morgen!
              mvh
              Simen S.H.
              Last edited by simensh; 8 January 2011, 22:52.
              Simen S. Halstensen
              Kyosho MP9 TKI2, OS XZ Speed, Byron, AKA

              Comment


              • Hei,
                i dag var det ikke værst oppmøte...
                Vi hadde Kaffeservering, Pizza og toast servering(tomt kl. 15.00), Matz serverte brus til barna. Kiosken gikk overskudd, og det er vel 2 år siden sist!
                Tro om Simen likte dette her? Han kjørte ny R5 12er, og jeg må si det gikk unna til å være første gang, jeg måtte faktisk ha god bil for å kjøre fortere. det er ikke tilfeldig at han fikk 2 plass i siste ØS Buggy.
                Hadde oxo besøk av Pjokken(Bilguru som aldri har prøvd rc bil, men alt annet) med sønn.... som begge syntes dette var tøfft.
                I morgen drar vi igang igjen kl 11:00 til 17:00, men da er det desverre ingen servering av mat, men det er gratis kaffe til alle.
                Ta med niste.
                Videre har vi oxo åpent tirsdag fra kl 16:00 til 21:00....og hvis mange tilbakemelder at de kommer da skal jeg kjøpe inn mat for salg jeg.... Hadde jeg visst at det kom så mange i dag hadde jeg fyra opp pølsekokeren, bare å komme med ønsker
                Velkommen skal dere være alle sammen, både i morra og tirsdag...og seff resten av sesongen.
                Det er varmt og deilig i mekkerommet, fikk klager for at det var for varmt...

                torarneN
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • Originally posted by tan20 View Post
                  Hei,
                  i dag var det ikke værst oppmøte...
                  Vi hadde Kaffeservering, Pizza og toast servering(tomt kl. 15.00), Matz serverte brus til barna. Kiosken gikk overskudd, og det er vel 2 år siden sist!
                  Tro om Simen likte dette her? Han kjørte ny R5 12er, og jeg må si det gikk unna til å være første gang, jeg måtte faktisk ha god bil for å kjøre fortere. det er ikke tilfeldig at han fikk 2 plass i siste ØS Buggy.
                  Hadde oxo besøk av Pjokken(Bilguru som aldri har prøvd rc bil, men alt annet) med sønn.... som begge syntes dette var tøfft.
                  I morgen drar vi igang igjen kl 11:00 til 17:00, men da er det desverre ingen servering av mat, men det er gratis kaffe til alle.
                  Ta med niste.
                  Videre har vi oxo åpent tirsdag fra kl 16:00 til 21:00....og hvis mange tilbakemelder at de kommer da skal jeg kjøpe inn mat for salg jeg.... Hadde jeg visst at det kom så mange i dag hadde jeg fyra opp pølsekokeren, bare å komme med ønsker
                  Velkommen skal dere være alle sammen, både i morra og tirsdag...og seff resten av sesongen.
                  Det er varmt og deilig i mekkerommet, fikk klager for at det var for varmt...

                  torarneN
                  God jobb TaN. Kult at det er litt aktivitet der!
                  Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

                  Comment


                  • Ta ned bilen din på tirsdag...
                    Tor Arne Nicolaisen GMBK

                    Lei av å knuse motstandere!

                    Comment


                    • Tror ikke det gitt. Jobber fra 07-19 om dagen, så det blir ikkeno. Dessuten har jeg hverken gummihjul eller evner til å kjøre inne!
                      Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

                      Comment


                      • Enda en bra dag på banen i dag.
                        Takk for god hjelp og gode råd Tor Arne.
                        Blir nok sjåfør av meg etterhvert også
                        Skulle gjerne tatt en tur til tirsdagen,men må nok vente til helgen.

                        Sees da
                        Tamiya TRF 801XT . Savox . Radiopost

                        Comment


                        • Savner en del av de gml gutta....
                          Kanskje på tide å få rigget ferdig det nye hvite rommet?.... Hva sier du Brede? Tror vi skulle fått det til hvis ettpar frivillige kunne hjelpe til.... Erik kunne kanskje sjekket opp hvor avløp/vann kan taes ifra?
                          Tor Arne Nicolaisen GMBK

                          Lei av å knuse motstandere!

                          Comment


                          • Vann og avløp er klargjort for tilkobling i rommet under...
                            XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                            Xray T3, LRP, Tekin
                            Grenland Modellbil Klubb

                            Comment


                            • Originally posted by Finken View Post
                              Vann og avløp er klargjort for tilkobling i rommet under...
                              Gjennomgang dit da, kjerneboring eller? Mins vi kikket på dette i fjor og konstaterte at det ikke var så enkelt å få til. Husker jeg feil?
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

                              Comment


                              • Regner med at det kommer endel dit i morra, da kan vi se...
                                Brannen i bygget i dag var heldigvis i den andre enden, og det var litt røyk i bane etg, men der er portene på lufting med stor vifte i gangen.
                                Puh, heldigvis.
                                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                                Lei av å knuse motstandere!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X