Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sesongslutt på Skotfoss ?

Nå som inne-sesongen er på hell for de fleste, er det vel på tide å tenke på å stenge Skotfoss Raceway for denne siden av sommeren. Men vi holder åpent ut Mars hvis det er interesse for det, men da med færre åpningsdager ( 1 dag i uka).

Hvilken dag det blir kjøring på, kan vi enes om her på forumet.
    Øistein Mo
    Grenland Modellbilklubb

Comment

Stenge innebanen? hva er vitsen med det? så etter mars er det ingen som kan kjøre der? Tull etter min mening, Og vi er fremdeles begynnelsen av mars, ikke mai. Da håper jeg det er åpent de 3 dagene i uken framover en stund til!
      sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
      TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
      GMBK.

Comment

Vi ønsker å styre aktiviteten over på anlegget på Geiteryggen.

Nå er asfaltbanen helt tørr, og det er løp der neste fredag. Deler man aktivitet over to steder, er vi ikke nok mann til at det blir noe morro noen av stedene.

Vi avslutter sesongen med en dugnad, slik at hallen fremstår innbyndene når vi kommer til neste sesong.
        XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
        Xray T3, LRP, Tekin
        Grenland Modellbil Klubb

Comment

Dugnad på skotfoss! det må jo dugnad til på geiteryggen også vel, og dette telehivet med sprekk i asfalten ved tellesløyfa på asfaltbanen er det bare borte det nå da? ja jeg ble litt grinete nå ja, skuffet over at det ble tidlig stegning på Skotfoss, men men
          GMBK.

Comment

For min del har jeg lagt bort EL utstyret for denne sesongen og de fleste som har kjørt i vinter gjør det samme. Men vi stenger jo ikke helt da, ut Mars 1 dag i uka er vel ett godt tilbud for de som vil fortsette å kjøre.

Og tradisjonen tro så begynner utesesongen Langfredag !
            Øistein Mo
            Grenland Modellbilklubb

Comment

Men hvilke dag i uka er det mulighet til å kjøre på Skotfoss ut mars?
              Tenkte litt over dette med utekjøring, det blir nok gøy allikevel, men er det skumdekk som gjelder på asfalt? og fåes evt dekk til våt bane også?:mrgreen:
              GMBK.

Comment

for meg er det egetlig det samme hvilken dag , men søndag er en bra dag eller ?

elektro ut da er det mod oppsett som gjelder for de fleste
                tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Ettersom vi har blitt overkjørt av det hvite toget igjen er det vel på sin plass med innekjøring i påsken. Jeg er klar lørdag, søndag og mandag. Noen som er med på litt M-Kaos disse dagene?
                  [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                  -----------------------------------------------------

Comment

er det noe interesse for å kjøre på skotfoss lørdag 22/3 så kan jeg låse opp og være der denne dagen , men aleine blir ikke aktuelt så si i fra her i denne posten
                    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Tommern, Myhre og jeg er klare hvertfall!

Comment

Jeg er klar, Jon er klar og Trond er kanskje klar.

Comment

Jeg er klar vist jeg får låne bilen til fruen.
                          LRP S8BX LRP ZR21 Savox Team RC Center

Comment

Klar som bare det, venter bare nå på en traktor som skal måke ut bilen, den er begravd + en brøytekant fra kommunens brøytebiler bak bilen på halvannen meter, he he ser bare konturene av bilen nå. Hadde ikke ryggen min vært som den er, skulle jeg vel med tiden måka den ut sjøl. Sa til de hjemme her om ikke de kunne hjelpe til, men de fant vist ikke støvlene sine:-o
                            Da regner jeg med fra kl 10 lørdag da?
                            GMBK.

Comment

tenkte egentlig klokka 11 , har noe småtteri jeg må ordne på morran

Comment

Den er grei Tom Inge. Da sier vi 11.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X