Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny 1:10 el-buggy bane på Geiteryggen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by stijoh View Post
    Nå er jeg iferd med å kjøpe meg 1/10 elbuggy, har ikke kjørt siden jeg var dridunge og fant ut av at 1/10 el var en rimelig og gunstig vei inn i rc. Ble i utgangspunktet veldig begeistret når jeg først leste denne tråden ettersom jeg bor i telemark, dog så er jeg mer skeptisk nuh.. virker som det er mye uenigheter og konflikter i denne klubben, dette er vel egentlig noe jeg har nok av i arbeidslivet og med ungene
    Er det slik at man vil bli uglesett av store deler av klubben om man velger å kjøre på denne banen som evt kommer?
    Tror nok jeg kan svare på vegne av alle som har debattert her, at hvis banen først blir en realitet, så aksepteres det, enten vi nå er imot eller ikke. Og vi kan være uenige, men er flinke til å skille sak og person. Vi er fullt på talefot på tvers av mekkebordene, selv om vi ikke er enige i saken, så det skal du absolutt ikke frykte
    Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

    Comment


    • #47
      Originally posted by stijoh View Post
      Nå er jeg iferd med å kjøpe meg 1/10 elbuggy, har ikke kjørt siden jeg var dridunge og fant ut av at 1/10 el var en rimelig og gunstig vei inn i rc. Ble i utgangspunktet veldig begeistret når jeg først leste denne tråden ettersom jeg bor i telemark, dog så er jeg mer skeptisk nuh.. virker som det er mye uenigheter og konflikter i denne klubben, dette er vel egentlig noe jeg har nok av i arbeidslivet og med ungene
      Er det slik at man vil bli uglesett av store deler av klubben om man velger å kjøre på denne banen som evt kommer?
      Løp å kjøp!!!! Nye førere er mangelvare i ALLE klasser!
      Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

      Comment


      • #48
        Er det mulig å kjøre med 1/10 på nåværende buggybane eller det dødfødt?

        Comment


        • #49
          Gå inn på www.gmbk.no og les!
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • #50
            Originally posted by stijoh View Post
            Er det mulig å kjøre med 1/10 på nåværende buggybane eller det dødfødt?
            Det funker veldig fint, og vi kjørte NM der i fjor. Det er også nylig blitt bygget en kunstgressbane for 1:10 i Tønsberg, så en svipptur dit går jo an i ny og ne
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X