Announcement

Collapse
No announcement yet.

Div spørsmål om en Twister

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by cpettersen1984 View Post
    hei....takker for svar... er en vanlig twister. ja om det skiulle være mulig of få tak i cowling hadde det vært supert.... kan også kvitte meg med den åpene jeg hsr om noen skulle være int....
    Dette blir nok en oppgave for odin bas2, han er en racer på å støpe og har vel tilgang på det som skal til for denne jobben
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #47
      Originally posted by cpettersen1984 View Post
      hei....takker for svar... er en vanlig twister. ja om det skiulle være mulig of få tak i cowling hadde det vært supert.... kan også kvitte meg med den åpene jeg hsr om noen skulle være int....
      Hvis du er interisert i min kan vi godt bytte. Ligger bilde i begynnelse av tråden.
      1/5 HPI BAJA 5T M/Race Ported 30,5cc , 1/8 HONG NOR SPEED 9.5, 1/10 HPI SPRINT 2 DRIFT, 1/10 HPI NITRO 3 RS4 EVO+, PRATHER AGGRESSOR 2 m/ OS 46, ART-TECH SPORTSTER m/ MINI-TITAN MOTOR, Twister 160 m/ Mathe 35ccm

      Comment


      • #48
        Originally posted by cpettersen1984 View Post
        Denne båten er det meg som har nå...holder på og få resturert den....bilder kommer snart......meget int i cowling....har bare den åpene
        Om noen har send pm eller 97137284
        Hvilken er det du har? Er det min gamle i blått og hvitt?

        Ja, sleng inn noen bilder.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #49
          Hei... er den gamle din... Fått full overhaling, lakket den i sølv med hvit bunn, orange baug og ny cowlingAlt av el er nytt, digitale servoer, 2,4 sender og motaker, trond nilsen holder på med motor+++++ bilder kommer Om noen er int i en slik båt og har en BRA catamaran så er det bare og ta kontakt
          Det er ikke godt nok og være nest best!

          Comment


          • #50
            hehe nei jokko

            har fortsand den gamle mzh katta di jeg.. og en annen twister.. holder meg til dem siden jeg har gått over til fly.. båtene sammler mer eller mindre støv.. må jo ha noe og kose seg med på stranda til sommeren også
            fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

            Comment


            • #51
              lenge siden det har vært liv i denne tråden nå.. men nå er det da meg som har den gammle båten til harrald igjen.. 4 gangen jeg har den nå.. denne gangen skal den forbli i mitt eie til den råtner.. men jeg savner noen ting til denne! den åpne cowlingen og propellen som satt på.. en 4 bladers messing propell.. også savner jeg den gammle motoren som satt i den før jeg skar den.. med den motoren gikk den som værst med den propellen.. har blitt noen twistere på meg opp i mellom tiden.. å ingen har var så råe som denne med den gode gammle motoren.. noen som har en blod trimma mathe 35 for salg?? å ja.. en ting til.. den cupen som satt på innsuget??? hvor har det blitt av den??
              fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

              Comment


              • #52
                Hei.
                Det går sikkert an å få tak i cowling. I værstefall kan sikkert noen støpe en ny. Propell og brukt motor kan du spørre Trond "Mathe" Nilsen her på forumet om.

                Hvor har denne båten turnert de siste årene? Hadde vært moro å vite hvor den har seilet etter at jeg solgte den til Porsgrunn for 5-6 år siden.

                Kan du poste noen bilder av den?
                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                sigpic
                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                Comment


                • #53
                  he he

                  helt siden du solgte den så endte den opp i porsgrunn, meg, røyken, meg, slemmestad, fagernes, meg, holmestrand, et eller annet sted?, grimstad, lillesand og nå tilbake til meg igjen. luksus ho... detta serru.. bilder ja?? hmm se hva vi får til da?Click image for larger version

Name:	38392_456130167673_654117673_6749949_317361_n.jpg
Views:	1
Size:	87.9 KB
ID:	775607Click image for larger version

Name:	38392_456130182673_654117673_6749951_6725856_n.jpg
Views:	1
Size:	86.3 KB
ID:	775608Click image for larger version

Name:	IMG_0021.jpg
Views:	1
Size:	54.7 KB
ID:	775609 her ser du bilder av samme båten men jeg savner akkurat den cowlingen
                  fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by vanndam View Post
                    helt siden du solgte den så endte den opp i porsgrunn, meg, røyken, meg, slemmestad, fagernes, meg, holmestrand, et eller annet sted?, grimstad, lillesand og nå tilbake til meg igjen. luksus ho... detta serru.. bilder ja?? hmm se hva vi får til da?[ATTACH=CONFIG]50615[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50616[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50617[/ATTACH] her ser du bilder av samme båten men jeg savner akkurat den cowlingen
                    Jaså, nå har båten gått fra den ene Daniel til den andre Daniel igjen Båten er jo tøff med den cowlingen som sitter på nå da, skjønner ikke hva du skal med den åpne cowlingen, den er jo bare for folk som kjører ego Ser du har en litt større katte på henger`n, er det MHZ katta du fikk fra meg som du har malt blå og blåst opp størrelsen på Du får legge ut et bilde av den store blå katta slik at vi får se hva det er for noe og så får du fortelle oss litt om den...... Hørte forresten ikke noe fra deg på telefonen i dag
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #55
                      jokko

                      nei denna mzh katta som kom fra deg står fortsatt og sammler støv blitt brukt noe i det siste da.. den blå katta er en argocat. 17 fot med trimma 90 hk. gjør 65 knop med meg og fruen i båtenClick image for larger version

Name:	6875625_720x0.jpg
Views:	1
Size:	71.8 KB
ID:	775610Click image for larger version

Name:	6875626_720x0.jpg
Views:	1
Size:	94.1 KB
ID:	775611Click image for larger version

Name:	6875627_720x0.jpg
Views:	1
Size:	83.4 KB
ID:	775612Click image for larger version

Name:	6875630_720x0.jpg
Views:	1
Size:	29.7 KB
ID:	775613Click image for larger version

Name:	6875631_720x0.jpg
Views:	1
Size:	80.3 KB
ID:	775614Click image for larger version

Name:	6875632_720x0.jpg
Views:	1
Size:	70.0 KB
ID:	775615Click image for larger version

Name:	7417910_720x0.jpg
Views:	1
Size:	31.6 KB
ID:	775616Click image for larger version

Name:	7417911_720x0.jpg
Views:	1
Size:	40.1 KB
ID:	775617 vurderer å selgen den for og event oppgradere til en 20- 21 fot med en 200hk +?? jeg var ikke hjemme før veldig sent i går.. litt sliten også, så jeg glemte vel å ringe deg
                      fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

                      Comment


                      • #56
                        ps. disse bildene er fra forige eier. har filmsnutter av den i fart på facebook
                        fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

                        Comment


                        • #57
                          Det var ikke akkurat noe familie båt, men tøff var den. Hvis du skal ha en større modell av denne, så blir det vel en Pepsi Max
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • #58
                            Argocat, ja... Det var en slik Glenn L. og Imre kjørte... Hold deg til modellbåt!
                            I`m BACK!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by vanndam View Post
                              nei denna mzh katta som kom fra deg står fortsatt og sammler støv blitt brukt noe i det siste da.. den blå katta er en argocat. 17 fot med trimma 90 hk. gjør 65 knop med meg og fruen i båten[ATTACH=CONFIG]50618[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50619[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50620[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50621[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50622[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50623[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50624[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]50625[/ATTACH] vurderer å selgen den for og event oppgradere til en 20- 21 fot med en 200hk +?? jeg var ikke hjemme før veldig sent i går.. litt sliten også, så jeg glemte vel å ringe deg
                              Hva slags servo bruker du på dette da ???
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                              En Baja

                              Comment


                              • #60
                                he he

                                denne servon er rå sprek.. å her er det bare en servo familie båten står på ei havn for vinter lagring den nå har en 25 fot snekke også, som jeg skal selge. neste år blir det 32 fot snekke.. argo'n er en herlig båt.. når du setter deg i den å har full gass ut drammens fjorden med noe nøytrale bøler, så føler du deg virkelig fri
                                fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X