Originally posted by Stein Tumert

View Post

Jeg vet at Hilde kjører med CMB 91 RS motorer, så disse kjenner kanskje du bedre til, som gammel Hydromann
 Jeg vet at Hilde kjører med CMB 91 RS motorer, så disse kjenner kanskje du bedre til, som gammel Hydromann 
Jeg trodde kanskje Mr. Tumert hadde tatt seg en tur til VM arenaen når du bor i Hamburg, men du har kanskje brukt opp ferien allerede, eller venter du med å dra dit til finalene skal kjøres

Jeg driver også med noe gjenstående maling på huset, vi har jo hatt vestlandsvær her de siste tre årene, men nå har det heldigvis vært noen dager hvor det har gått ann å være ut å få ting gjordt
 Jeg driver også med noe gjenstående maling på huset, vi har jo hatt vestlandsvær her de siste tre årene, men nå har det heldigvis vært noen dager hvor det har gått ann å være ut å få ting gjordt 

Håper det blir knallvær under NC-4 borte hos dere, for det gleder jeg meg til
 Håper det blir knallvær under NC-4 borte hos dere, for det gleder jeg meg til  

Og med kun 3 heat i offshore, hvorav 2 skal telle, så blir marginene enda mindre.
Og med kun 3 heat i offshore, hvorav 2 skal telle, så blir marginene enda mindre.

Comment