Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det kommer tips osv. etterhvert i denne tråden. Følg godt med.:razz:

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #17
      nice rx-7!!!!!!!
      det får man si
      kanskje noen decals hadde hjulpet, etter min mening.

      Comment


      • #18
        Da var røde alu. spindler og servofester til den ene Losien på vei i posten.:grin:
        Det er også noe annet på vei i posten. Kommer bilder av dette når det dukker opp.

        Bilder av bilen sånn den står nå kommer senere i kveld. :wink:

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #19
          Må bare spørre om en ting, på rx en er "grillen" klippet bort,hvorfor?
          Thomas Bauge (92)
          ________________
          TT-01,Savage X

          Comment


          • #20
            Originally posted by ThomasB View Post
            Må bare spørre om en ting, på rx en er "grillen" klippet bort,hvorfor?
            Det er nok for at det skal monteres inn netting der, sånn at den ser realistisk ut.
            Karosseriet er et prosjekt i deg selv. Mye ugjort og mye som er gjort i hastverk ser det ut som. Men karosseriet blir fikset opp etterhvert.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #21
              Da har jeg fått den ene pakken, ikke alu. delene men den andre.

              Det som lå i pakken var to stk. Losi XXX-S G+. Den ene var komplett, mens den andre har litt småplukk, men det kan lett fikses.

              Selgeren var Ole her på forumet. Makan til hyggelig fyr å handle med har jeg ikke vært borti på lenge! Sendte alt som planlagt, og hadde pakket inn alt i masse bobleplast. I tillegg lå det en papplate på toppen hvor det sto "Håper alt står til forventningene". Det er sånne ting som setter et smil om munnen på meg ihvertfall!

              Så om dere noen gang kommer borti denne fyren med tanke på handling, så ikke nøl et sekund! Jeg forhåndsbetalte, og selgeren var ærlig å sendte pakken.

              Bilde av min "gamle" Losi og disse som kom i dag kommer når kameraet er ferdig ladet.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #22
                Mye fint i xxx-s der. Er jaggu ikke ofte jeg har sett en Losi med BMW kaross, stilig....
                Ser du har flyttet karosseri-festene lengre mot senter av bilen, er det mulig å få et bilde som viser hvordan de er festet? Vil muligens stjele den idèn ved et senere prosjekt.
                Team Associated TC5R
                Team Losi XXX-S + XXX Bk1 + Micro-T
                Sportwerks Raven ST + Tamyia Sand Scorcher + Grasshopper

                Comment


                • #23
                  Originally posted by bosung View Post
                  Mye fint i xxx-s der. Er jaggu ikke ofte jeg har sett en Losi med BMW kaross, stilig....
                  Ser du har flyttet karosseri-festene lengre mot senter av bilen, er det mulig å få et bilde som viser hvordan de er festet? Vil muligens stjele den idèn ved et senere prosjekt.
                  Kan ordne bilder i morgen kveld jeg. Veldig bra å gjøre om man har karosserier med masse former i fronten. Stolpene sitter jo så bredt og langt foran på XXX-S'en...

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Fabiz View Post
                    Da har jeg fått den ene pakken, ikke alu. delene men den andre.

                    Selgeren var Ole her på forumet. Makan til hyggelig fyr å handle med har jeg ikke vært borti på lenge! Sendte alt som planlagt, og hadde pakket inn alt i masse bobleplast. I tillegg lå det en papplate på toppen hvor det sto "Håper alt står til forventningene". Det er sånne ting som setter et smil om munnen på meg ihvertfall!

                    Så om dere noen gang kommer borti denne fyren med tanke på handling, så ikke nøl et sekund! Jeg forhåndsbetalte, og selgeren var ærlig å sendte pakken.

                    Fabiz
                    Ble nesten litt rørt her, stor takk selv skal du ha for å overføre pengene så fort.
                    Å de er allerede brukt opp til BL system til min xxx-bk2

                    Ser att bilene er kommet i gode hender.
                    Håper du får stor glede med å bruke/misbruke dem
                    Ole Morten Finnset 1969 -> Ko Propo Helios EX-10, Team Losi xxx4 G+, TRL 22 mid, TRL 22 rear, Corally sp12sl, Xray T3-2012, Tamiya M-05 Pro

                    Comment


                    • #25
                      Hehe, de skal få seg en liten gjennomgang og restaurering, så de skal ikke misbrukes.

                      Som børsteløs-patriot må jeg bare si at du brukte pengene godt!:grin:

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • #26
                        Da kameraet mitt er ute av funksjon om dagen, så har jeg ikke fått tatt bilder.

                        Men, jeg kan jo forklare åssen jeg gjorde det...

                        1. Finn to stykker BAKRE stolper til XXX-S.

                        2. Finn et ledig hull der du fester kulelinken til C-Hub'en foran på dempertårnet.

                        3. Skru stolpen inn der. Noen modifiseringer må til for å få den på der, man må slipe litt. Bilder kommer så fort som mulig.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • #27
                          Ser ut som en grei løsnig det der. De alu delene som du kjøper, henter du de fra eBay?
                          Team Associated TC5R
                          Team Losi XXX-S + XXX Bk1 + Micro-T
                          Sportwerks Raven ST + Tamyia Sand Scorcher + Grasshopper

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bosung View Post
                            Ser ut som en grei løsnig det der. De alu delene som du kjøper, henter du de fra eBay?
                            Ebay kommer det litt fra, men for det meste handler jeg fra folk på forumer.:wink:

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • #29
                              Det topphemmelige prosjektet ditt er så topphemmelig at du har glemt det selv eller?
                              RC Drift Club Norway | LMBK

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Hurrle View Post
                                Det topphemmelige prosjektet ditt er så topphemmelig at du har glemt det selv eller?
                                Hehe, egentlig ikke. Venter bare på motor nå, så er den komplett.
                                Litt options fikk den forrige uke også.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X