Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    hva slags motor har du tenkt på da?

    Comment


    • #32
      Originally posted by Snikkie View Post
      hva slags motor har du tenkt på da?
      Det blir børsteløs i alle bilene mine. Mest sannsynlig Team Losi Xcelorin.:wink:

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • #33
        stili bil du har

        Comment


        • #34
          Hvilke BL motorer kommer inn på Smallsize? merke?
          www.norcc.com

          Comment


          • #35
            Originally posted by Mats15 View Post
            Hvilke BL motorer kommer inn på Smallsize? merke?
            Team Losi Xcelorin. Passer alle 1:10 biler som bruker 540-størrelse motor.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #36
              Originally posted by Fabiz View Post
              Team Losi Xcelorin. Passer alle 1:10 biler som bruker 540-størrelse motor.

              Fabiz
              Som kommer snart da eller?
              | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
              sigpic

              Comment


              • #37
                Originally posted by Fabiz View Post
                Ebay kommer det litt fra, men for det meste handler jeg fra folk på forumer.:wink:

                Fabiz
                Riktig bruk av ordet forum blir vel fora i denne sammenheng. Altså: "men for det meste handler jeg fra folk på fora"
                Eirik Nilsen 85.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by supereirik View Post
                  Riktig bruk av ordet forum blir vel fora i denne sammenheng. Altså: "men for det meste handler jeg fra folk på fora"
                  Herregud. Ingen skriver 100% riktig hele tiden.

                  Comment


                  • #39
                    Driftern: Det kommer i februar, så jeg synes ikke det er lenge til i hvert fall.:razz:

                    Supereirik: Greit, jeg skrev feil. Men skal du rette på noen, så er mitt forslag at du utdanner deg til norsklærer, også retter du på stilene til ungdomsskole-elever. Da får du nok mer enn nok å rette, så da slippe du å gjøre det her.

                    Thombek: Helt riktig.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Fabiz View Post
                      Driftern: Det kommer i februar, så jeg synes ikke det er lenge til i hvert fall.:razz:

                      Supereirik: Greit, jeg skrev feil. Men skal du rette på noen, så er mitt forslag at du utdanner deg til norsklærer, også retter du på stilene til ungdomsskole-elever. Da får du nok mer enn nok å rette, så da slippe du å gjøre det her.

                      Thombek: Helt riktig.

                      Fabiz
                      Oioioi, våknet vi på feil side av livet idag?
                      Melder meg herved ut av alt her inne. Sidene og dens medlemmer har ved flere anledninger anytdet at nye medlemmer ikke er ønsket, da gjerne i form av at alle spørsmål KUN må søkes opp. Nye poster er ikke tillatt! Forslag til moderator vil være å låse av alle tråder, og stenge for nye innlegg, deretter kan det klistres en POST på toppen med topic: VENNLIGST LES ALLE POSTER FØR DU ENGANG TENKER PÅ Å POSTE ET SPØRSMÅL! Da skulle vel veteranene slippe å måtte svare på nye innlegg fra dumme amatører hele tide. Så kan dere sitte inne i deres egen møkk. Er ikke rart at enkelte sliter med rekruttering. Snakkes (aldri)!
                      Eirik Nilsen 85.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by supereirik View Post
                        Snakkes (aldri)!
                        Kjipt å fyre av den regla uten å få sett folks reaksjon på den da


                        anyways... Fabiz, tror du må sette på en form for makrofunksjon på cammen din og legge ut bilder av den tåka på side 4 på ny, hehe

                        Hvordan går det med TB-02D'en da?
                        Sunnfjord RC Klubb
                        ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by djupevik View Post
                          Kjipt å fyre av den regla uten å få sett folks reaksjon på den da


                          anyways... Fabiz, tror du må sette på en form for makrofunksjon på cammen din og legge ut bilder av den tåka på side 4 på ny, hehe

                          Hvordan går det med TB-02D'en da?
                          Skal bruke mobilen fremover. Fant ut at den har bedre Macro enn digitalen, som også sto på Macro når bildene ble tatt.

                          Bastard, don't tell.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by supereirik View Post
                            Oioioi, våknet vi på feil side av livet idag?
                            Melder meg herved ut av alt her inne. Sidene og dens medlemmer har ved flere anledninger anytdet at nye medlemmer ikke er ønsket, da gjerne i form av at alle spørsmål KUN må søkes opp. Nye poster er ikke tillatt! Forslag til moderator vil være å låse av alle tråder, og stenge for nye innlegg, deretter kan det klistres en POST på toppen med topic: VENNLIGST LES ALLE POSTER FØR DU ENGANG TENKER PÅ Å POSTE ET SPØRSMÅL! Da skulle vel veteranene slippe å måtte svare på nye innlegg fra dumme amatører hele tide. Så kan dere sitte inne i deres egen møkk. Er ikke rart at enkelte sliter med rekruttering. Snakkes (aldri)!
                            Et mer overdrevent oppblåst innlegg fra et medlem på dette fora(hehey) er det sjelden jeg ser. Mobbet noen deg hardt under oppveksten?

                            Utrolige "sepåmeeeeeg" takter over dette...
                            Martin Sørlie - 1985
                            TLR - Absima - Spektrum
                            Darkspeed Racing
                            www.teamsmallsize.com

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by supereirik View Post
                              Oioioi, våknet vi på feil side av livet idag?
                              Melder meg herved ut av alt her inne. Sidene og dens medlemmer har ved flere anledninger anytdet at nye medlemmer ikke er ønsket, da gjerne i form av at alle spørsmål KUN må søkes opp. Nye poster er ikke tillatt! Forslag til moderator vil være å låse av alle tråder, og stenge for nye innlegg, deretter kan det klistres en POST på toppen med topic: VENNLIGST LES ALLE POSTER FØR DU ENGANG TENKER PÅ Å POSTE ET SPØRSMÅL! Da skulle vel veteranene slippe å måtte svare på nye innlegg fra dumme amatører hele tide. Så kan dere sitte inne i deres egen møkk. Er ikke rart at enkelte sliter med rekruttering. Snakkes (aldri)!
                              Du liker ikke tonen her? Med slike innlegg, hva forventer du?
                              Du poster i en tråd som omhandler prosjektene til trådstarter, han har lagt ut mange bilder og mye info om disse prosjektene, du kommenterer INGEN av dem, du poster ene og alene for å rette på en liten skrivefeil som aldeles ikke hadde betydning for at leserne skulle forstå setningen. Sånn jeg ser det: Hvis du ønsker å hjelpe folk med slike småting sender du det på PM, og unngår da også å være offtopic. Slik du poster her nå uten å nevne noe som er ontopic, virker det mest som om du bare vil plukke på noe og ikke prøver å tilføye tråden noe. Hva moderatorer og andre brukere på forumet gjør eller sier skal ikke jeg gå inn i, annet enn å nevne at jeg selv er blitt godt mottatt, har som nybegynner fått god hjelp fra andre erfarne og kjenner meg ikke igjen i hva du beskriver. Uavhengig av hvilket forum man er på og mengde erfaring/kompetanse man har, fremstår innlegg som kun plukker på slike (ubetydelige) skrivefeil unødvendige og tolkes kanskje nedlatende av enkelte.

                              Djupevik: Ja du sier noe, kanskje jeg nettopp kastet bort litt tid over her

                              Fabiz: Dette ser knall ut, TA03'en er jo nydelig selv uten kaross!
                              Hva er forskjell på XXX-S vanlig og G+? Jeg fant kun denne siden som ikke har noe tekst, og jeg ser ikke utifra bildene - hva er spicet opp? Vurderer å kjøpe en XXX-S, siden det bare blir til drift vil kanskje en rimelig brukt en duge? Hvilke utgaver av XXX-S er det man bør se etter? Jeg antar G+ er noe bedre, men har inntrykk av at det finnes en del.. sida til Losi er til veldig lite hjelp.. - takk!
                              Min prosjekttråd

                              Comment


                              • #45
                                Også holder vi oss til topic her inne. Ellers må vi rasle med sablene...
                                Minner samtidig om reglene for signatur
                                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                                - NiceShot.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X