Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by ccondrup View Post
    Du liker ikke tonen her? Med slike innlegg, hva forventer du?
    Du poster i en tråd som omhandler prosjektene til trådstarter, han har lagt ut mange bilder og mye info om disse prosjektene, du kommenterer INGEN av dem, du poster ene og alene for å rette på en liten skrivefeil som aldeles ikke hadde betydning for at leserne skulle forstå setningen. Sånn jeg ser det: Hvis du ønsker å hjelpe folk med slike småting sender du det på PM, og unngår da også å være offtopic. Slik du poster her nå uten å nevne noe som er ontopic, virker det mest som om du bare vil plukke på noe og ikke prøver å tilføye tråden noe. Hva moderatorer og andre brukere på forumet gjør eller sier skal ikke jeg gå inn i, annet enn å nevne at jeg selv er blitt godt mottatt, har som nybegynner fått god hjelp fra andre erfarne og kjenner meg ikke igjen i hva du beskriver. Uavhengig av hvilket forum man er på og mengde erfaring/kompetanse man har, fremstår innlegg som kun plukker på slike (ubetydelige) skrivefeil unødvendige og tolkes kanskje nedlatende av enkelte.

    Djupevik: Ja du sier noe, kanskje jeg nettopp kastet bort litt tid over her

    Fabiz: Dette ser knall ut, TA03'en er jo nydelig selv uten kaross!
    Hva er forskjell på XXX-S vanlig og G+? Jeg fant kun denne siden som ikke har noe tekst, og jeg ser ikke utifra bildene - hva er spicet opp? Vurderer å kjøpe en XXX-S, siden det bare blir til drift vil kanskje en rimelig brukt en duge? Hvilke utgaver av XXX-S er det man bør se etter? Jeg antar G+ er noe bedre, men har inntrykk av at det finnes en del.. sida til Losi er til veldig lite hjelp.. - takk!
    G+ står for Graphite Plus, dette er gromutgaven med graphiteforsterket plast hele veien, mere utfresinger, reim med mindre friksjon, aluminium drivaksler, dempere med gjengede hus for bedre høydejustering, og et par oppdateringer som flere hull for linken i bakre støtdempertårn, nye hull for styrearmer osv...

    For drifting? Ikke noen vits, men seff mer cred:P
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • #47
      Originally posted by Razer View Post

      For drifting? Ikke noen vits, men seff mer cred:P
      Hehe, det er respekten det står på.

      Men jeg kan avsløre såpass at jeg kommer til å skyte ut 2-3 Losier Almost Ready To Run om ikke så altfor lenge. Disse kommer til å være drifteklare med Børsteløs og litt annet småstasj til en overkommelig pris for de fleste.

      De må bare bygges opp først.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • #48
        åssen er deletilgangen til disse bilene da..?? er de og få tak på i norwegen... losi er og blir kongebiler i alle dets former og fasonger...:grin: made in the u.s.a:grin:
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • #49
          Deler får du tak i. Bilene er det verre med. Se etter brukt.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • #50
            skaffer s.z deler til dem da eller? eller må du bestile fra over there...
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • #51
              Originally posted by beemerworld View Post
              skaffer s.z deler til dem da eller? eller må du bestile fra over there...
              Smallsize skaffer deler.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #52
                Kan også anbefale: http://www.losipartshouse.com/servlet/StoreFront
                Mye deler til Losi & Associated, jeg har god erfaring med disse. Her kan du se bilde av delene, søke på delenr og se lagerstatus, frakt prisen er det heller ikke noe å si på.
                Team Associated TC5R
                Team Losi XXX-S + XXX Bk1 + Micro-T
                Sportwerks Raven ST + Tamyia Sand Scorcher + Grasshopper

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Fabiz View Post
                  Smallsize skaffer deler.

                  Fabiz
                  Smallsize skaffer deler men ting tar tid. Det er jo såklart ikke Smallsize sin skyld men ja det tar tid så om man trenger deler bør man bestille flere av den samme delen eller kjøpe fra utlandet. Bestilte noen dempere i slutten av juni og fikk dem langt ute i august hehe. Dette gjelder Team Losi delene, vet ikke hva det andre tar av tid.

                  Nikko=)
                  YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                  Comment


                  • #54
                    Losi-deler tar generelt kort tid, men ikke til biler vi ikke fører.:smile:

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #55
                      I dag har jeg ladet LiPo-senderpakka mi. Den funker heeelt genialt. 12.5V står det i displayet, noe jeg ikke klager på i hvert fall. Hvor lenge den holder er en annen ting, men det får vi se på.:wink:

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • #56
                        Da har jeg handlet litt til jeg. Denne gangen et karosseri og en oljekjøler.

                        Tamiya EVO VI til TA03F'en.
                        Se bildene.

                        Fabiz
                        Attached Files
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • #57
                          Du hadde ikke mindre bilder ?
                          Kult karosseri, er det hjemmelaget intercooler?

                          JB.
                          | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Sorry, er selger som har tatt bildene. Kommer bedre bilder nå det ankommer Norge.

                            Det er ingen Intercooler, men en oljekjøler. Og ja, den er hjemmelaget av Styrene, lim og silikonslanger. Ganske enkelt egentlig.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • #59
                              jeg synes nå du må være en av landets mest kreative ildsjeler når det gjelder 1/10 elektro jeg da..... hadde det vært mere muligheter for kjøring her oppe hadde dette vært veien å gå... men jeg liker nitro og jeg da .. har jo drevet med 1/10 touring før jeg og..men ,,,

                              vurderer og konvertere hele kjellern min til mini-z og x.mods kjøring evt micro-t

                              har ca 200m3 men gipsplater og epoxymaling finnes og... mon tro om dette blir sommerprosjekt....

                              men fabiz keep up the good work.....
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • #60
                                Den kjøleren... Er det noe som virker eller er det bare til pynt?:razz:
                                MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X