Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haugen's lille prosjekttråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nice, den ble skikkelig fresh med den fargen. Jeg merker jeg begynner å få øynene opp for stadig flere japsebiler som er for det meste ukjent her til lands. Lyktehusene bak ser litt rare ut, men ellers et kult kaross.

Ekstremt kjipt å dra ut på banen bare for å merke at du ikke har kjørbar bil da?
    Min prosjekttråd

Comment

Lyktehusene ser bedre ut i virkligheten, men det ser litt pung ut når jeg ikke har i dioder. JA det var drit kjipt og finne ut at den var så avansert den ESC blei jeg litt små pist men gleder meg til neste gang jeg skal kjøre... bare jeg får den igang først!
      Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Halleluja da gikk bilen. Fant ut at jeg hadde gjort en feil.
        Så nå er det rett opp på sørli Kan anbefalle sånne motorer med USB esc slik at du kan justere ting og tang der, funker gull
        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

du!? hva slags oppsett på motor og ESC kjører du med? har samme bl system som deg men vet ikke helt hvordan jeg skal sette opp best mulig
          Andreas Jenshagen aka. DaFFy '92
          Bil: Drift: Tamiya TB-02 D & HPI Racing E10 drift M-chassis: TamiyaM03M

Comment

har også et slikt set på vei=)
            men det er da 3.5t med sensor..
            samme måte å stille inn dem på eller?
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Originally posted by -DaFFy- View Post
              du!? hva slags oppsett på motor og ESC kjører du med? har samme bl system som deg men vet ikke helt hvordan jeg skal sette opp best mulig
              Det kommer veldig ann på hvordan du liker at bilen din skal gå. Jeg satte opp bilen min først en gang og fant ut at her måtte flere justeringer til. så da satte jeg den opp slik jeg er vant til med min gamle motor og nå skal jeg ut og prøve det. Men send meg en pm eller legg meg til på msn (thomas_1391@hotmail.com) hvis det er noe jeg kan hjelpe med eller hvis du lurer på noe. Du kan jo spørre her også da

Comment

høres bra ut=)
                kommer sikkert til å lure på noe
                får ta det når den er kommet
                Sunnfjord RC Klubb
                Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Originally posted by slr88 View Post
                  høres bra ut=)
                  kommer sikkert til å lure på noe
                  får ta det når den er kommet
                  Ja bare og spørre. Vi hjelper hverandre vettu. Men anbefaller og kjøre programmeringa igjenom Dataen istede for det kortet som følger med!

Comment

tror jeg også det
                    gidde nok ikke sette meg inn i kortet..
                    Sunnfjord RC Klubb

Comment

Idag fikk jeg prøvd den nye bilen og mottoren på sørli Fy søren det var en deilig følse, gikk jo som bare fy

Men en liten oppdatering:
                      Da har jeg solgt Subaruen og skal heller laga meg en S13.

Har foresten en Losi xxx-s med litt av vært som snart skal bort.

Comment

solg den xxx-s`en??
                        Sunnfjord RC Klubb

Comment

de xcelorin motorene er saker
                          tok frontdiffen min med en gang jeg kjørte jeg
                          hadde på noen losi driftedekk da :P de hadde veldig mye grep :P
                          helt SYK accellerasjon med de dekka og xcelorin motor :P
                          Robert Andrè Gråwe,22 år, nes i akershus
                          TT-01R Carbon,futuba 3pm(spectrum),og snart børsteløst av hemmelig merke og turn

Comment

nei. Den er ikke solgt. Kan sende deg mere info osv om noen dager. Må komme meg hjm først. Ja det er syk aks tatt reima alt

Comment

har fått vite at de ikke er tislags lenger, og er vanskelig å få deler til=( så skal nok ikke ha en slik bil..
                              ja de motorene er bra de=) har en 3.5t og fy f*** det funker..
                              Sunnfjord RC Klubb

Comment

Den er grei.
                                Men skjönner ikke helt hvor de har det fra at det er vanskelig med å få deler. synes det finnes mye av det jeg.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X