Hjelp.
Ankeret på motoren min trengs og dreies, og han som vanlighvis gjør det har ferie. Har forhørt meg med de fleste hobby butikker rundt oslo, men ingen har utstyr til å dreie denne motoren. Motoren er vist nok litt spesiel siden man ikke kan ta av den bakerste delen på motoren så det er vist litt trangt å komme til ankeret. Motoren er en Team Orion Method 13T.
Er det noen som kan hjelpe meg med dette, eller som hveit om noen som kan hjelpe meg?
Har planer om å være med på sørli til helgen, men da må jeg få gjort noe med motoren først!
--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
fant noe annet som jeg fikk lyst til å prøve. blir en honda s2000.
Tror den blir mørk med carbon panser og litt annet snæks. noen feite dorullfelger er også bestilt samt litt annet
kommer bilder når ting blir levert og montert
Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect sigpic
Hjelp.
Ankeret på motoren min trengs og dreies, og han som vanlighvis gjør det har ferie. Har forhørt meg med de fleste hobby butikker rundt oslo, men ingen har utstyr til å dreie denne motoren. Motoren er vist nok litt spesiel siden man ikke kan ta av den bakerste delen på motoren så det er vist litt trangt å komme til ankeret. Motoren er en Team Orion Method 13T.
Er det noen som kan hjelpe meg med dette, eller som hveit om noen som kan hjelpe meg?
Har planer om å være med på sørli til helgen, men da må jeg få gjort noe med motoren først!
Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect sigpic
Nei jeg har ikke fått fikset motoren enda nei, men jeg har kjøpt meg en ny en som jeg kan bruke til jeg får fikset den gamle.
Så da får jeg kjørt til sødagen.
--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
Ah, den pitlanen er kjip, ja :P
Clasern selger alu og kobberplater, anbefaler at du lager en bumperbrace av 3mm alu, jeg har en slik nå og den funker flott. Kobber 3-4mm om du ønsker litt ekstra vekt foran. Kommer bilder i min tråd snart, men den ser jo identisk ut som den gamle i akryl.
Ble bra det! Liker at du har gjort velteburet såpass enkelt og at det likevel ser bra ut fra utsiden. Smart move med ledningstrekking inni der og. Er det vanlig sugerør dekket med gaffa? Hvordan ble lyset i potta seende ut da?
Comment