Haha, "5.5 kun av økonomiske grunner", som om en 5.5 er noe å kimse av som man må bortforklare? Kan jo være noen forskjeller i byggemateriale osv i motor, men tror vel de store skillnadene på billig/dyrt ligger i esc.. uansett, tror vel det duger og vel så det når det er til drifting?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Øyvind`s prosjekter
Collapse
X
-
-
Mats var så hyggelig å gi meg et gammelt ulakka Audi A4 sedan kaross.
Det fulgte ikke med maskering til vinduer, decals eller noe som helst.
Kun karosseriet, så her skal det improviseres!
Jeg skal prøve å ikke bruke en krone på dette prosjektet, kun bruke ting jeg har liggende.
Jeg har Tamiya svart, gun metal og flakes ligende..
Her har jeg grov klipt og maskert vinduer og lykter.
--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
Comment
-
Morro
Blir gøy å se!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Last edited by Øyvind i Nes; 15 April 2009, 20:54.--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
Comment
-
Jeg ser heller ingen bilderHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Ser dei nå. Jeg tror vi så i feil post jeg
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Sort+pistol er jo helt cowboy det, kjør på! Stripene synes såvidt på bildene ja, litt spent på hvordan resultatet blir
Comment
-
kan jo bli kult dette.. men ville gått over maskeringen igjen.. ser ut til å vere mye kant bom derSunnfjord RC Klubb
Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment