Announcement

Collapse
No announcement yet.

Øyvind`s prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det var ganske kult med det lyset inni potta
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Pen bil, mange smarte løsninger!
      Digga det manta karroseriet!
      Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
      Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

Comment

Nye felger og dekk
        Attached Files
        --- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
        sigpic

Comment

Grattis, godt valg! Har selv nettopp kjøpt XSA 02 felger, jeg valgte gull/chrome versjonen og ble rimelig skuffet over fargen - blass messing/bronse er mer passende, det likner ikke gull, og er langt unna Tamiya sin gull-lakk. Tror både sort/chrome og hvit/chrome er bedre valg, de har sett flotte ut alle steder jeg har sett dem montert.
          Min prosjekttråd

Comment

Når skal dere lære gutta? Det er T-Drift Dunlop Direzza som gjelder.

Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

Comment

Det sto mellom gull/chrome og svart/chrome for meg. Er glad jeg valgte svart da, for de sto virkelig til forventningene.

Originally posted by Fabiz View Post
              Når skal dere lære gutta? Det er T-Drift Dunlop Direzza som gjelder.

Fabiz
              Jeg har lært. Det er jo T-Drift Dunlop Direzza jeg har kjøpt meg
              sigpic

Comment

Seffman samme felger ejg bruker på bimmers karosset mitt M3 GT knall fine rims
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Originally posted by Øyvind i Nes View Post
                  Det sto mellom gull/chrome og svart/chrome for meg. Er glad jeg valgte svart da, for de sto virkelig til forventningene.

Jeg har lært. Det er jo T-Drift Dunlop Direzza jeg har kjøpt meg
                  Sorry OT Men hva er forskjellen på Dunlop, Bridgestone etc sine T-drift?

Er det kun merket på sidn eller er det forkjsellig egenskaper i dekkene :P?

Retteråsen(Noooob)
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Originally posted by Retteråsen View Post
                    Sorry OT Men hva er forskjellen på Dunlop, Bridgestone etc sine T-drift?

Er det kun merket på sidn eller er det forkjsellig egenskaper i dekkene :P?

Retteråsen(Noooob)
                    Det er merket på siden og mønsteret i dekken som er forskjellen, det kan jo hende at forskjellig mønster gir forkjellig egenskaper i dekkene. Men jeg tviler..
                    sigpic

Comment

Hehe okei ''Teste ut alle da'' hehe

Comment

nå må du se og få ut fingeren og fortsette her da din gjøk....
                        AE B44.1 - AE B4 - futuba - novak - castle - checkpoint

Comment

Jeg har en liten økonomisk pause i alle rcprosjekter for tiden
                          sigpic

Comment

Solen skinner og fuglene kvittrer. Temperaturen kryper oppover på gradestokken. og det er ikke lenge til all snøen er vekk. Samboeren klager over at hun aldrig ser meg mer. Dette er alle tegn på at våren er her.
                            Jeg har trekt ned i boden for å mekke bil..
                            sigpic

Comment

Siden sist har jeg endelig fått meg børsteløst.
                              Ec power 5.5T kjøpt her på forumet.
                              Går fint å ligge sidlengs med denne comboen i bilen
                              Grunnen til at det ble denne comboen er kun økonomisk

Før:

Under:

Og etter:
                              Attached Files
                              sigpic

Comment

sweet... bukta til helgen og, testing på høyt nivå!
                                AE B44.1 - AE B4 - futuba - novak - castle - checkpoint

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X