Det var ganske kult med det lyset inni potta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Øyvind`s prosjekter
Collapse
X
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
Grattis, godt valg! Har selv nettopp kjøpt XSA 02 felger, jeg valgte gull/chrome versjonen og ble rimelig skuffet over fargen - blass messing/bronse er mer passende, det likner ikke gull, og er langt unna Tamiya sin gull-lakk. Tror både sort/chrome og hvit/chrome er bedre valg, de har sett flotte ut alle steder jeg har sett dem montert.
Comment
-
Når skal dere lære gutta? Det er T-Drift Dunlop Direzza som gjelder.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Det sto mellom gull/chrome og svart/chrome for meg. Er glad jeg valgte svart da, for de sto virkelig til forventningene.
Jeg har lært. Det er jo T-Drift Dunlop Direzza jeg har kjøpt megOriginally posted by Fabiz View PostNår skal dere lære gutta? Det er T-Drift Dunlop Direzza som gjelder.
Fabiz
--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
Comment
-
Seffman samme felger ejg bruker på bimmers karosset mitt M3 GT
knall fine rims
Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Sorry OT Men hva er forskjellen på Dunlop, Bridgestone etc sine T-drift?Originally posted by Øyvind i Nes View PostDet sto mellom gull/chrome og svart/chrome for meg. Er glad jeg valgte svart da, for de sto virkelig til forventningene.
Jeg har lært. Det er jo T-Drift Dunlop Direzza jeg har kjøpt meg
Er det kun merket på sidn eller er det forkjsellig egenskaper i dekkene :P?
Retteråsen(Noooob)Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Det er merket på siden og mønsteret i dekken som er forskjellen, det kan jo hende at forskjellig mønster gir forkjellig egenskaper i dekkene. Men jeg tviler..Originally posted by Retteråsen View PostSorry OT Men hva er forskjellen på Dunlop, Bridgestone etc sine T-drift?
Er det kun merket på sidn eller er det forkjsellig egenskaper i dekkene :P?
Retteråsen(Noooob)--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
Comment
-
Hehe okei
''Teste ut alle da'' hehe
Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
Comment
-
Solen skinner og fuglene kvittrer. Temperaturen kryper oppover på gradestokken. og det er ikke lenge til all snøen er vekk. Samboeren klager over at hun aldrig ser meg mer. Dette er alle tegn på at våren er her.
Jeg har trekt ned i boden for å mekke bil..
--- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
sigpic
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment