Men litt oppdateringer kommer. Kort fortalt: Lønninga ble større enn forventet, så det ble på Lørdag kjøpt inn et Canon EOS 500D som skal ta bilder fremover, istedenfor denne mobiltelefonen som er søppel. Jeg har også fått et par pakker, og jeg har kjøpt meg 1:1 sladdebil, hehe.
flink gutt det :P ingen handklær nå da:P vi veit jo hva det er allerede :P kunne du ha mailet meg instruksjons greiene på engelsk? er ikke så stiv i japansk jeg heller skjønner du :P
flink gutt det :P ingen handklær nå da:P vi veit jo hva det er allerede :P kunne du ha mailet meg instruksjons greiene på engelsk? er ikke så stiv i japansk jeg heller skjønner du :P
Var det en bekreftelse på at det kommer en D-Max i posten til deg også?
Hvis du går inn på R&D Japan, så ligger det på engelsk der.
Var det en bekreftelse på at det kommer en D-Max i posten til deg også?
Hvis du går inn på R&D Japan, så ligger det på engelsk der.
Fabiz
ja det var en bekreftelse, måtte bare ha det, har sitti å sett på filmen på youtube og sett på bilen på R&D i 2 uker nå, så den blir bestilt bare special'n kommer igjen :P
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
ja det var en bekreftelse, måtte bare ha det, har sitti å sett på filmen på youtube og sett på bilen på R&D i 2 uker nå, så den blir bestilt bare special'n kommer igjen :P
Comment