Originally posted by Fabiz
View Post
I "teorien" har du vell samme effekt i sladd om bakhjula blir drevet til å spinne litt mer enn forhjulene. Har vært litt inne på den tanken nå og da, men som oftest bare latt det være som en tanke og heller kjørt med "50/50%" utveksling.
Så det jeg mente er:
Originally posted by Duttleif
View Post
Og som jeg jeg også skrev i mitt forige innlegg, men nå litt omformulert og litt mer utdypet:
Jeg skjønner ikke hvorfor du/dere kaller det opplegget for clutch, da clutchen er en enhet for å frigjøre girkassa fra motoren. Eller som jeg først trodde i dette tilfelle i og med du skrev clutch:
Frigjøre hjula fra motorens krefter
Det opplegget der minner meg heller mer om en senterdiff.
Også må jeg inrømme at jeg så dette som et ganske interresant tema å kunne clutchkicke en 1/10 awd drifter ut! Hvor praktisk og nødvendig dette er, er en annen sak!



Comment