Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg kjører en bestilling fra RCMart i løpet av natten, så om noen trenger noe så skrik ut.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • tja, kunne tenkt meg en camber måler.. skal se litt på hva de har om du ikke allerede har bestilt da

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


        kanskje en slik en

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • Originally posted by plejmo View Post
          tja, kunne tenkt meg en camber måler.. skal se litt på hva de har om du ikke allerede har bestilt da

          plejmo
          Originally posted by plejmo View Post
          Den er grei.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • jeg må bare spørre deg plejmo om en ting. Er det ikke muligheter i det hele tatt og kjøpe ting i Norge?? detter gjelder ikke bare deg, men mange inne på forumet her, virker som har panikk for og handle i Norge. ta denne for eks.

            Den koster deg 100,- visst du betaler med Visa. Og da kommer den om 1-2dager i postkassa de. de har gratis frakt for og prøve og få folk til og handle i Norge, men virker som folk bestiller gjerne bestiller 4 skruer i utlandet bare for der koster d ingen ting. men legg på frakt, og noen steder mva. hva tjener man på det da?? vente 3-5dager og spare 19 kroner?? hallo. ser ikke poenget. self når man handler masse så lønner det seg, men ser bare ikke poenget med det mange driver med. Husk dette ikke bare er kritikk til deg plejmo, så det ikke rabler for deg
            Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
            Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

            Comment


            • Jeg handler for det meste alt man får tak i her i Norge. Men det aller meste vi driftere har bruk for får man rett og slett ikke tak i her hjemme.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Helt enig, jeg takker gud for butikker i norge! Jeg også bruker butikkene i norge for det de er værdt! Men da ikke norske butikker får lov å ta inn de feteste tingene til våres gren, er vi pent nødt til å handle fra buttiker across jorden!

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • jeg kan jo forklare hvorfor jeg gjør det.

                  delvis som fabiz og retteråsen sier så er det mye man ikke får tak i, og da må man utenlands.

                  noen ting kjøper jeg i norge, bestilte 2 nye mottakere for 5 min siden, pga at ingen kunne matche den prisen.

                  og neida, jeg tar ikke dette til meg, litt kritikk må vi jo tåle

                  plejmo
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                  Smått&Rått Harstad

                  Comment


                  • har sett det er lite utvalg til driftere i Norge, og prisen i utlandet er vanskelig og følge, men det er den helvetes melkekua staten sin skyld. ikke nok at man må betale mva på ting inn i landet, men posten skal faen meg ha for utlegg av tollavg. også. jeg fikk det på ei pakke fra dk. jeg må også handle i utlandet, da det ikke har vært norske butikker som selger RB motorer. Men det jeg mente er at mange som spør etter ting på forumet her, bare for og ta ett eksempel forrige uke. en som trengte en kon til svinghjulet på nitromotoren sin. tror du ikke det ble linket til usa side med en gang, i stedenfor norsk. Det er da jeg ikke skjønner poenget. blir jammen meg en dyr kon. Men synd det ikke er bra nok utvalg i Norge til dere driftere, for det er jo en gren som har tatt helt av. Og nå som $ har vært så lav, blir det jo snart billig og drive med rc. (jeg sa snart, hehe) Men stå på kara. drit artig og se på drifting
                    Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                    Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

                    Comment


                    • Hei Fabiz! Hva skjedde med Ta03fen egentlig?
                      Jan Erik Bolseth
                      Member of Aalesund R/C Drift Club
                      Eat Sleep Drift

                      Aalesund R/C Crawler's

                      Comment


                      • Originally posted by Bolshit View Post
                        Hei Fabiz! Hva skjedde med Ta03fen egentlig?
                        Off, nå ble jeg påminnet dette atter en gang...


                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • Gondolerer!
                          Ta rotta på'n endag da vettu

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Originally posted by Retteråsen View Post
                            Gondolerer!
                            Ta rotta på'n endag da vettu

                            Retteråsen
                            Vold løser ikke annet enn problemer.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Originally posted by Fabiz View Post
                              Vold løser ikke annet enn problemer.

                              Fabiz
                              exactly

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • Jeg siterer hva min far har banket inn i hodet mitt i mange år nå:
                                "Aldri selg før du sitter med pengene i hånden."
                                Selv følger jeg denne til punkt og prikke, men i visse situasjoner hvor personen er en bekjent, eller en jeg har handlet en del med så unviker jeg i fra det min far har lært meg!


                                Uansett var jo det synd med den bilen, og man skulle samlet en gjeng for å rett å slett skremt fyren!
                                Ikke utøve vold på noen måte, med mindre han setter i gang først.
                                OM 5-10stk kommer mot deg og krever sitt bøyer man som oftest etter!
                                Futaba 3PM-X
                                Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                                Losi XXX-S | HPI Savage
                                | Tamiya CC01 Pajero

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X