Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ser bra ut detta Fabiz. Du har det samme kameraet som meg til å ta bilder med. Det funker fint det
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

    Comment


    • Ser ikke ille ut dette nei

      Ser framimot å se hvordan dette chassiet oppfører seg IRL
      TC-D'en funker veldig godt! ENDA bedre enn Pro-D'en mtp på vektbalanse
      Så har store forventninger til dette chassiet

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • Originally posted by RCislife View Post
        Ser bra ut detta Fabiz. Du har det samme kameraet som meg til å ta bilder med. Det funker fint det
        Hvis man kan fotografere så, hahahha.

        Originally posted by Retteråsen View Post
        Ser ikke ille ut dette nei

        Ser framimot å se hvordan dette chassiet oppfører seg IRL
        TC-D'en funker veldig godt! ENDA bedre enn Pro-D'en mtp på vektbalanse
        Så har store forventninger til dette chassiet

        Retteråsen
        Ikke ha for mye, tror dette blir mer for show enn prestasjoner. Den gamle traveren av en Losi skal nok steppe inn der.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • tror det kommer til å bli jævlig kult med D-MAX jeg :P
          greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

          Comment


          • Hvor mye ga du for den yokomoen a? Vurderer å begynne med drifting igjen, men har ikke noe utstyr.
            Hva er foresten forskjellen mellom standard og special?
            Last edited by thombek; 20 January 2010, 00:47.

            Comment


            • Originally posted by Bjørklund View Post
              tror det kommer til å bli jævlig kult med D-MAX jeg :P
              Kult ja, selvfølgelig.

              Originally posted by thombek View Post
              Hvor mye ga du for den yokomoen a? Vurderer å begynne med drifting igjen, men har ikke noe utstyr.
              Hva er foresten forskjellen mellom standard og special?
              Ga 4700,- for chassi, et karosseri, fire dekk og fire felger. Da inkl. moms og toll og all den dritten der.

              Forskjellen mellom standard og spesial er at spesialen kommer med batteripakke, mer aluminiumsdeler og produksjonsdato på manualen, hehe. Kan hende det er mer, men det er det jeg har fått med meg, hehe.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • hvor bestilte du a? race and drift japan eller rc model?

                Comment


                • Temmelig sikker på at Fabiz bestilte fra RAjp. Men uansett går jeg god for begge butikkene med veldig god margin!

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Originally posted by Retteråsen View Post
                    Temmelig sikker på at Fabiz bestilte fra RAjp. Men uansett går jeg god for begge butikkene med veldig god margin!

                    Retteråsen
                    RAjp? Er det race and drift eller?

                    Comment


                    • Flink gutt Thomas

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Originally posted by Retteråsen View Post
                        Flink gutt Thomas

                        Retteråsen
                        Er litt noob igjen kjenner jeg.

                        Comment


                        • Ingen er noob, noen er bare litt over middels innt i RCDrift

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Originally posted by Retteråsen View Post
                            noen er bare litt over middels innt i forkortelser

                            Retteråsen
                            menne burte det ikke vært RaDjp? ellers så blire jo bare Race and japan
                            Sverre Finnerud '83 modell
                            FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                            frekvens 2.4ghz

                            Comment


                            • sant så sant

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • Joda men siden dere klarer å lese å skrive det som står på siden her, så burde dere kanskje skjønne noen forkortelser selvom det blir borte en bokstav, og nei ikke innteresert i forkortelser heller.. Jeg siterer som jeg så i en signatur her ''Finner du en skrivefeil, kan du beholde den''
                                Det gjelder her også!

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X