Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Missunner deg litt på den der!

Du skulle ikke være interressert i å selge den batteripakka?
    Trenger meget mulig noe sånt noe på ene crawleren min etterhvert.

Og, hva er greia med clutch?
    Futaba 3PM-X
    Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
    Losi XXX-S | HPI Savage
    | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Hehe, japp men fortell mer om clutchen a fabz? Ser fremimot å teste disse bilene oppmot hverandre Tviler faktisk ikke at de tok patent på den :P hehe

Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post
        Missunner deg litt på den der!

Du skulle ikke være interressert i å selge den batteripakka?
        Trenger meget mulig noe sånt noe på ene crawleren min etterhvert.

Og, hva er greia med clutch?
        Jeg trenger den ikke mtp. at jeg har LiPO på vei, så om du vil ha en splitter ny pakke, så kan du få kjøpe den, hehe.

Originally posted by Retteråsen View Post
        Hehe, japp men fortell mer om clutchen a fabz? Ser fremimot å teste disse bilene oppmot hverandre Tviler faktisk ikke at de tok patent på den :P hehe

Retteråsen
        Det sitter clutch på bilen sammen med masse styreutslag for å få bilen til å drifte som 1:1. Altså full countersteering gjennom svingen og hjulspinn kun på bakhjul ved pådrag.

Like this:

Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

Comment

• Det ser litt deilig ut det der, funker det gull vet jeg at det blir D-Max på meg også!

Retteråsen
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• Originally posted by Retteråsen View Post
            Det ser litt deilig ut det der, funker det gull vet jeg at det blir D-Max på meg også!

Retteråsen
            Om det ikke funker går det an å sette den opp som "vanlig" rc drifter også, så det er ingen kriser på gang.

(Med unntak av et Mastercard som maser om brannskader)

Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Det er sant, men om det er så bra mtp CS så blirre en sånn'en Men tenker å sette opp Pro-D'en for CS jeg

Retteråsen

Comment

• Originally posted by Retteråsen View Post
                Det er sant, men om det er så bra mtp CS så blirre en sånn'en Men tenker å sette opp Pro-D'en for CS jeg

Retteråsen
                Får du dreva om Pro-D på samme måten da? Du må jo ha større drev.

Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Jada det blir jo ikke heelt som D-max ser jeg, men det blir CS.

Skal nok gå, men er lettere på TC'en Men hvorfor gjøre det lett!?

Retteråsen

Comment

• Haha, LITT heavy hjulvinkler i grunn.

Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Originally posted by Fabiz View Post
                      Jeg trenger den ikke mtp. at jeg har LiPO på vei, så om du vil ha en splitter ny pakke, så kan du få kjøpe den, hehe.

Det sitter clutch på bilen sammen med masse styreutslag for å få bilen til å drifte som 1:1. Altså full countersteering gjennom svingen og hjulspinn kun på bakhjul ved pådrag.

Like this:
                      YouTube- D-MAX

Fabiz
                      Må ærlig inrømme at jeg missforstod litt det du mente der.

Men etter å ha titta på alle filmene linket over her forstod jeg at du sikta til motstyringa som man gjør med 1:1 RWD driftere!
                      Snedig liten detalj det!

Er vell lettere å justere en lammeldiff (Ja, jeg kaller det for det da clutchen på min 1:1 "drifter" fører til at jeg enten spinner eller ikke og ikke veksler mellom kun pådrag bak eller på alle fire!) enn å velge og vrake i et hav av kombinasjoner av drev forran og bak!
                      Futaba 3PM-X
                      Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                      Losi XXX-S | HPI Savage
                      | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• det var jo den jeg tenkte jeg skulle invistere i om jeg fikk solgt noe av det jeg har, så fortell hvordan den er når du har testet den fabz

plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post

Er vell lettere å justere en lammeldiff (Ja, jeg kaller det for det da clutchen på min 1:1 "drifter" fører til at jeg enten spinner eller ikke og ikke veksler mellom kun pådrag bak eller på alle fire!) enn å velge og vrake i et hav av kombinasjoner av drev forran og bak!
                          Den tok jeg ikke helt. Utdyp nærmere er du snill.

Originally posted by plejmo View Post
                          det var jo den jeg tenkte jeg skulle invistere i om jeg fikk solgt noe av det jeg har, så fortell hvordan den er når du har testet den fabz

plejmo
                          Jepp. I hele januar så er jeg på skole og jobb fra 07:00-22:00 hver dag, så blir ikke veldig mye bygging tror jeg, med mindre jeg får en fridag i ny og ned, hehe.

Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Jaggu fant jeg ikke litt engelsk veiledning.

Tim fra R&D Japan har laget en veiledning over de viktigste punktene i manualen for oss som ikke kan sushi, så her er det ikke noe å si på servicen. Han har til og med oversatt arket som omhandler slipperclutchen i bånn av siden.

Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• den der blir fin

plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

Comment

• Originally posted by plejmo View Post
                                den der blir fin

plejmo
                                Håper da det. Blir gøy i hvert fall.

Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X